PCOS, Letrozol

@Lara, balen dat je zo heftig ongesteld bent geworden. Ik moet zeggen dat ik dat na ronde 1 ook had. Het kwam ook een paar dagen later dan normaal en was een stuk minder goed te doen dan normaal. Ik denk dat je door de Letrozol ook daadwerkelijk meer af te voeren hebt aan BMS enzo. Leek me wel een logische verklaring. 
@Wilkindje, wat verschrikkelijk jammer zeg dat je nu weer helemaal wit test. Kan me je teleurstelling goed voorstellen. Je had nu ook gewoon nog zwanger moeten zijn. Ik begrijp heel goed dat je zo hard hoopte en dat je gewoon graag snel door wilt. Even doorbijten dit weekend en dan weet je maandag iig hoe je nu verder moet. Ik heb inderdaad ook eens gelezen dat je niet altijd eerst een menstruatie hoeft op te wekken, maar ik weet niet wat daar de voorwaarden voor zijn. Ik stuur iig positieve gedachten jouw kant op! 
@Margreet en Bloemetje, ik hoop dat het wachten niet te lang duurt. Dan kunnen jullie ook weer verder. Laat februari maar positieve zwangerschapstests regenen! Dat mag onderhand wel weer ??
 
Lilo1988: ik meen toch iets te zien op de test ? maar we gaan het maandag horen hoe hoog mijn hcg staat.. verwacht dus wel dat er hcg aanwezig is en dan wss maandag of dinsdag weer prikken om te kijken of het zakt of stijgt..
verlies nu sinds gister weer doorzichtig slijm echt rekbaar ook.. maar er zat geen ei klaar, ze heeft mijn eierstokken bekeken.. gek lijf.
https://www.mupload.nl/img/pqflhh5.jpeg
 
@wilkindje ik snap wat je bedoeld, ik zie ook een vaag tuurstreepje in je test. Ik hoop dat dit een knaller van een test gaat worden. Ik ga in ieder geval voor je duimen dat het een zwangerschap is! Ben benieuwd wat ze maandag zeggen. Ik mag morgen weer starten met letrozol. Het is nu wel even een ontspannen weekje, geen verplichtingen etc. Deze maand gaan we ook nog op vakantie dus ik hoop dat ik alles even los kan laten en lekker kan genieten en dit hopelijk uiteindelijk op een positief resultaat lijd. Ik heb echt geen zin dat ik over 4 maanden terug moet komen en ik dan nog niet zwanger ben en over moet stappen op een andere behandelingsmethode..
 
@Wilkindje, sorry ik zag in eerste instantie niks. Lag denk ik ook aan m'n scherm. Die heb ik nooit heel helder staan. Nu zie ik inderdaad wel een vaag streepje. Heb je een normale test gebruikt of zo'n extra gevoelige? Ik hoop echt dat je maandag meer zekerheid hebt. Ik blijf iig positieve gedachten sturen.
@Lara, het is altijd goed om lekker te ontspannen. Tijdens vorige zomervakantie was ik zo tot rust gekomen dat ik zowaar spontaan een eisprong kreeg (nog zonder Letrozol). Dat gebeurt verder bijna nooit. Wij gaan over 3 weken ook op vakantie, maar dan zou er al een eisprong geweest moeten zijn. Misschien dat het idee van vakantie al goed helpt ? Ik hoop het voor ons! ? Ik snap wat je bedoelt, dat je niet een andere behandelmethode wilt. Omdat ik voor mezelf bij Letrozol de grens trek, vraag ik me af wat de impact op me zal zijn als het geen resultaat heeft. Nu heb ik veel hoop dat het gaat lukken. Ik weet niet hoe ik me voel als dat wegvalt. 
 
Hi dames, 
Vanochtend is mn menstruatie begonnen. Best hevig gelijk. Dus een paracetamol is geen overbodige luxe hier?. Is jullie menstruatie met alle hormonen nu ook anders dan ervoor? Normaal (met de pil) heb ik er ook wel last van. Maar nu is t gelijk de eerste dag flink raak... 
Morgen moet ik naar het zkh voor een uitgangsecho. Heb al genoeg inwendige echo's gehad, maar nog niet eerder tijdens mn menstruatie... Beetje spannend?. Ze willen graag kijken of alle blaasjes weer mooi klein geworden zijn, omdat ik de laatste echo teveel grote follikels had. (Nav de 5mg letrozol) Ik ben zo benieuwd wat deze ronde gaat brengen. Maar ik wil ook weer niet te nerveus erin staan. Omdat dat naar mijn idee ook weer nadelig kan zijn. Mja, verstand en gevoel ?. 
 
 
 
Ik ben gister ongesteld geworden, niet heel veel. Woensdag weer beginnen met de letrozol,  nu 5 mg. Volgende week dinsdag de eerste echo. Ik ben heel benieuwd......
 
Goedemorgen!
ik ben een tijdje "offline" geweest omdat ik natuurlijk bijna 4 weken moest wachten tot ik weer wat meer wist dus ik had ook niet zoveel te vertellen en probeer het dan ook echt los te laten door niet op het forum te kijken (niet lelijk bedoeld natuurlijk want leef heel erg met iedereen mee, puur voor me eigen gemoedstoestand)
maar inmiddels ook hier veel gebeurd, blijkbaar heb ik een spontane eisprong gehad, toch dat ene eitje dat wat groter was dan de rest :) ik had dus ook een positieve test in me had dit weekend, wel een heeeel licht streepje maar een streep is een streep.. echter voelde ik me niet goed, had erge krampen en bruin bloed verlies dus ik vertrouwde het al niet.. helaas gister toch heftig ongesteld geworden :-( wel een mega domper dus... maar goed dit gebeurd helaas bij veel vrouwen, als ik niet getest had had ik het ook niet geweten..
enige positieve is wel dat ik morgen mag beginnen met clomid en primolut dus kan overslaan... hopelijk slaat 50mg dit keer wel aan want bij mijn vorige wens deed deze dosis niets en ben ik zwanger geworden met 100mg
voor mij is het dus ook cd2, we lopen allemaal redelijk gelijk dit keer geloof ik :)
 
trekken julkie het wachten allemaal nog een beetje?
@lara, een vakantie is altijd een goed vooruitzicht haha hier ben ik toen zwanger geworden ;-) gok ook door pure ontspanning dus ik ga voor je duimen!!
 
Terug
Bovenaan