PCOS, Letrozol

Hoi allemaal,
Ik lees ook al een tijdje mee en vind het prettig om wat meer verhalen te horen. Ik vind dit traject toch pittiger dan ik had verwacht eigenlijk en ik herken me erg in jullie verhalen.
Bij mij is PCOS 3 maanden geleden vastgesteld. Ik heb hierna 1 ronde met 2,5mg letrozol geprobeerd waarbij er helaas niets groeide. Ik ben nu net klaar met ronde 2 van 5mg, hiermee had ik twee goeie follikels en een goede eisprong. Wel een lange cyclus (36 dagen). Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden, twee dagen te vroeg (12 dagen na ovulatie). Ben stiekem erg teleurgesteld al wist ik dat de kans klein was natuurlijk.
Ik ga overmorgen weer starten met 5mg letrozol. Hopelijk groeit er weer wat en is het wel raak.

Succes allemaal! Dat de follikels maar lekker mogen groeien!
 
@Julia, balen zeg?! Kan me voorstellen dat dat een mega domper is. Je emoties gaan dan ook alle kanten uit, denk ik, in slechts een paar dagen.. heel veel succes met de volgende ronde!
@Nathalie, welkom?. Lees en schrijf hier zelf ook pas een paar dagen mee. Idd fijn om elkaars ervaringen te delen/lezen. Fijn dat de 5mg goed is aangeslagen! Wel balen dat je nu ongesteld bent geworden. Succes de volgende ronde!
Ik heb vanochtend op mn cd2 een echo gehad. Alles was weer mooi klein. Morgen beginnen met Letrozol. En dan 2,1,2,1,2 stuks. 2,5 mg was te weinig, 5 mg te veel. Dus nu hopen dat deze ronde met deze hoeveelheden wel goed is. Anders willen ze over op spuitjes. En dat zou ik wel erg balen vinden. Volgende week vrijdag mag ik weer voor een eerste echo. Spannende ronde dus!
 
BloemetjeInKnop: wel fijn dat je morgen weer kunt starten en hoop met je mee dat dit voor jou gewoon gaat werken ☺️
Ik heb de uitslag van bloed gekregen gister avond, progesteron was laag dus niet net een eisprong gehad, hcg was 4,8 dus ik ben nog niet klaar.. volgende week dinsdag pas weer prikken, hopelijk is het dan helemaal gezakt en heb ik wellicht al een eisprong gehad ? ik mag dus niks nu geen provera en geen letrozol, volgende dinsdag is het 6 weken en 4 dagen na mijn mk op 8+3 nog even en ik ben net zo lang bezig met niet zwanger zijn als dat ik zwanger was.. naja goed maar weer wachten meer kan ik niet doen, succes allemaal deze ronde ?
 
Hoi hoi,
even een vraagje voor de dames die ook provera geslikt hebben.
hoelang duurde het bij jullie voor dat je bloeding op gang kwam? Ik heb afgelopen vrijdag mijn laatste pil ingenomen, en niks wijst er nog op dat er een bloeding aan zit te komen.
heb wel echt hele gevoelige borsten, hadden jullie hier ook last van? 
 
Wilkindje, thnx! Lief van je! Dat wachten is soms wel lastig hè. Je kunt verder ook zo weinig.... 
Ik heb (nog) geen verstand van hcg waardes. Zo ver ben ik nog niet gekomen?. Hopelijk heb je deze week een goede eisprong! Jouw geduld wordt iig ook op de proef gesteld..
 
AMCK: ik heb even in mn schriftje gekeken (Ik hou alles bij?), 3 dagen na mn laatste provera ben ik ongesteld geworden. Ik weet t even niet zeker, maar volgens mij kon t tot een dag of 10 duren na je laatste provera. Ik voelde het destijds ook niet aankomen ofzo. 'Normaal' met de pil had ik altijd wel wat gerommel in mn buik. Dat was met die provera niet. Gevoelige borsten had ik ook wel idd... succes!!
 
AMCK: ik heb 1x provera gehad, als er 7 dagen na de laatste pil nog niets was mocht ik bellen dus dat gedaan, toen hebben ze een echo gemaakt en zat er ineens een ei klaar van 16mm die 2 dagen later gesprongen was, dit was voor ik letrozol ging starten dus blijkbaar kan dat ook nog, mijn lichaam kon dus oestrogeen produceren door de kunstmatige progesteron heen.. nog geen ervaring met het opwekken van menstruatie door provera dus ?
Lilo1988: het is hoogstwaarschijnlijk toch nog van de miskraam, test was ook nog veel vager vanochtend, kan ook een bbz geweest zijn maar dan lijkt die zichzelf op te ruimen dus ook positief.. wachten duurt lang 
BloemetjeInKnop: ik ga nergens meer vanuit word steeds teleurgesteld ? we maken het gewoon gezellig, geen ovulatietesten niks en dan horen we het volgende dinsdag wel ☺️
 
Lilo: zie nu je reactie pas. Sorry! Maar idd fijn dat ze er zijn die echo's. Beetje ongemakkelijk. Dat wel. Kunnen ze zien of er geen cystes zitten en of alles daadwerkelijk gesprongen is en of je dus weer een mooi beginpunt hebt. 
Jij alvast succes vrijdag!!?
Wilkindje: jaa snap ik! Dat is wel een goede instelling denk ik idd?. Heel veel succes alvast voor dinsdag. Duurt alleen nog zo lang?
 
 
 
[quote quote=10290493]Hoi hoi, even een vraagje voor de dames die ook provera geslikt hebben. hoelang duurde het bij jullie voor dat je bloeding op gang kwam? Ik heb afgelopen vrijdag mijn laatste pil ingenomen, en niks wijst er nog op dat er een bloeding aan zit te komen. heb wel echt hele gevoelige borsten, hadden jullie hier ook last van?[/quote]
De eerste keer 6 dagen na de laatste provera en nu 4 dagen erna. Wel heel licht!
 
Terug
Bovenaan