PCOS, Letrozol

@juliato wat ontzettend klote dat je eerst een licht positieve test had en nu toch ongesteld bent geworden. 

@nathalie wat fijn dat de 5mg wel goed is aangeslagen. Jammer dat je wel ongesteld bent geworden. Volgende ronde nieuwe kansen ☘️ 
@bloemetjeinknop ik hoop dat deze dosering voor jou de juiste is en dat je nog niet over hoeft te gaan op spuitjes. Ik ga voor je duimen dat het zo goed werkt.
@wilkindje wat ontzettend balen. Hoop dat je snel weer gewoon lekker verder kan. Net wat je zegt gewoon gezellig maken en derest even loslaten ( ovulatietesten etc )
@amck ik zal je nog niet teveel zorgen maken. Met Primolut werd ik na 2-3 dagen ongesteld en met Provera de laatste x pas naar een dag of 8.
@lilo er is op dit moment geen negatief reisadvies voor Singapore. Maar het is wel allemaal een beetje akelig. Ik hoop ook niet dat je meer dan 6 rondes nodig heb. Alhoewel ik nu bezig ben met me 5e ronde letrozol alweer. Morgen en overmorgen nog en dan heb ik de letrozol weer achter de rug. Succes met je echo vrijdag! 
 
Hoi meiden!
@Nathalie welkom! En succes met deze ronde :)
@Wilkindje bizar hoelang het in je lichaam blijft he, ene kant natuurlijk balen dat je niet meteen weer kan starten maar andere kant heel fijn dat je lichaam het allemaal "zelf" opruimt. Wachten duurt voor jou momenten ik een eeuwigheid nu.. heb bewondering voor je geduld en positiviteit meid!?
@Lilo spannend voor jou vrijdag weer een echo! Ga voor je duimen dat er wat moois groeit, vind je het niet lastig om steeds die echo's te hebben? In het ziekenhuis waar ik behandeld worden doen ze dit niet, moet zeggen dat ik dat eigenlijk wel fijn vind voor de "rust" in me hoofd... kan het dan soms toch min of meer parkeren voor zover dat kan maar laat je ons vrijdag even weten hoe je echo was? ?
@Lara snap dat het niet echt een geruststelling is om naar Singapore te gaan, wanneer zou je vertrekken? 
Hier vandaag cd3 en gestart met clomid 50mg, ben benieuwd hoe ik het dit keer ervaar kwa bijwerkingen ? vorige keer merkte ik met 50mg gelukkig niet zoveel..
Ik voel me verder goed hoor, probeer er niet teveel over te piekeren.. het had fantastisch geweest maar het feit dat mijn lichaam het ook zonder hormonen kan geeft me wel extra hoop dat het met hormonen zeker ook weer moet lukken :) raar hoe het lichaam soms in elkaar zit...... 
 
Sorry trouwens voor al mijn spelfouten of rare zinnen.. typ dan te snel en als ik het terug lees zie ik dat er soms hele rare zinnen staan ? maar jullie begrijpen vast allemaal wat er wel zou moeten staan ;-) 
Trouwens nog wel een vraag voor jullie, welk advies hebben jullie gekregen van de gyn tussen welke dagen je eisprong kan zijn en je het dus gezellig moet maken? Tegen mij is gezegd dat het tussen dag 13 en 21 is.. 
Fijne dag allemaal!☺️
 
@juliato succes deze ronde. Ik vertrek volgende week zondag naar Singapore. Mijn gynaecoloog geeft aan dat we het gezellig moeten maken tussen dag 10 en 21. Ik moet alleen morgen nog Letrozol gelukkig. 
 
JuliaTo: moet wel zeggen dat mijn geduld langzaam opraakt hoor maar ik kan mezelf gelukkig vrij snel weer bij elkaar rapen want we moeten gewoon door ☺️ Mij werd aangeraden om het om de dag gezellig te maken, ik deed ovulatietesten en ik moet zeggen dat precies de ronde dat het lukte we het op de dag van de smiley (piek clearblue) en de dag erna (ovulatiedag) gedaan hebben en daarna niet meer, maar ik weet natuurlijk niet welk zaadje gewonnen had ? andere maanden deden we het vaak alleen op ovulatiedag of alleen op piekdag omdat dat uitkwam met “om de dag”.. wij hebben ook conceive plus glijmiddel gebruikt maar dat zegt niet veel, vorige maanden ook gebruikt ☺️
 
@Lara oh dat gaat al opschieten! Hopelijk kan je er ondanks de nare berichten nog wel van genieten want je hebt het wel verdiend dacht ik zo! En fijn dat morgen je laatste dag al is.. 


@wilkindje begrijpelijk dat je geduld langzaam op raakt maar heel goed dat je jezelf snel herpakt, wat je zegt, je moet wel... bedankt voor de heldere uitleg! Wanneer weet jij weer iets meer?
 
@Julia, voor mijn gevoel ben ik er door de echo's niet meer mee bezig. Juist voordat het traject startte was ik bijna obsessief m'n cyclus aan het bijhouden om maar te achterhalen of en wanneer ik een eisprong zou hebben en wanneer we dan seks moesten hebben enzo. 
Het lukt me nu juist om dat los te laten. Bij de echo zie ik wel of er een ei groeit. En vanaf dan maken we het om de dag gezellig. Ik houd alleen nog m'n temp. bij zodat ik achteraf kan zien wanneer m'n eisprong geweest is. Maar dat is niet iets waar ik de hele dag mee bezig ben. 
Tot nu toe is het ook elke keer een goed geweest om meer echo's te doen. Als de 1ste ronde echt overstimulatie was geweest en ik had geen echo gehad dan had ik niet blij geweest denk ik. Zwanger van een vierling bijv. lijkt me niet top. En bij ronde 2 kon ik juist door de echo op dag 21 al beginnen met de Primolut i.p.v. op dag 35.
Mocht de 5mg nu helemaal goed aanslaan dan zou ik het ook prima vinden om zonder echo's en bloedprikken verder te gaan, maar ik wil dat dan wel echt eerst gezien hebben. Ik vind het nl. wel echt een nadeel om steeds heen en weer naar de poli te moeten. 
 
JuliaTo: volgende week dinsdag bloedprikken, net het formulier binnen gehad en zie dat ze alleen op hcg wil prikken, hier ben ik het niet mee eens dus ga morgen even bellen ☺️ Ik wil zeker zijn dat ik geen eisprong gehad heb dan in deze 1,5 week voor ik provera pak, liever geen troep in me lijf natuurlijk ? 
 
Terug
Bovenaan