PCOS, Letrozol

@lilo wauw op cyclus dag 11 al zo'n groot eitje!! Wanneer heb je normaal gesproken je eisprong? Heb je enig idee of niet. Ik zou zeggen veel plezier en succes van het weekend. Daarom zegt mijn gynaecoloog ook dat we het vanaf dag 10 al gezellig moeten maken. Dat blijkt nu wel bij jou nu je zo'n mooi groot ei hebt op dag 11. Heb je nu nog een echo of niet meer?
@wilkindje hmzz wat vreemd allemaal. Hoop dat je snel een beetje duidelijkheid hebt dinsdag 
 
@Wilkindje gek zeg dat je dan nog steeds hcg in je lichaam hebt. Er zit inderdaad niet veel anders op dan weer afwachten tot de uitslagen van je bloedonderzoek komende week. Echt knap dat je zo positief blijft.
@Lara, geen flauw idee wat mijn normaal is qua eisprong. Ik heb natuurlijk hiervoor nog maar 1 ronde met eisprong gehad en toen kwam die op dag 17. Dat ga ik nu niet halen denk ik ?. Ik heb geen verdere echo's meer deze ronde omdat er nu niks is wat nog een keer gecontroleerd hoeft te worden. Alleen nog bloedprikken over anderhalve week voor progesteron. De gyn zei dit keer ook dat ze hierna nog 1 ronde alles wil checken, als er nog een ronde komt. En als dan alles goed is mag ik ook verder zonder controles. Ik heb er echt weer een goed gevoel over nu. Ben heel blij en opgelucht op het moment. 
 
@lilo wat spannend nu voor jullie, ik hoop dat het mooie eitje bevrucht mag worden?? ik ga in ieder geval voor je duimen.  Ik denk dat je dag 17 inderdaad nu ook niet ga halen haha.  Voorderest komen de wacht weken er dan weer aan? hopelijk worden die beloond. Fijn weekend and enjoy haha! 
 
@Lara en @Wilkindje, nog bedankt! We doen ons best ? Ik heb m'n eisprong nog niet gehad. Waarschijnlijk is die vandaag. Kon het nl. niet laten en heb Clearblue ovulatietesten gebruikt. Gisterenmiddag had ik een smiley, dus dan zou ik binnen 48 uur een eisprong moeten hebben begrijp ik.
Vind het ook niet erg als de eisprong vandaag of morgen is. Dan hadden we tenminste nog genoeg kansen om ons best te doen en m'n bms heeft nog iets verder kunnen doorgroeien ?
Hoe gaat het bij alle andere dames? Beetje een oké weekend? Ik loop nu qua cyclus toch een beetje voor heb ik het idee. Ik ben zo benieuwd naar de echo's en andere uitslagen van jullie.
@Mariska, jij bent toch alweer wat verder in je cyclus? Heb je al een echo gehad om te kijken hoe de 5mg bij jou aanslaat? Ben veel te nieuwsgierig ?? en hoop natuurlijk dat het minstens even goed z'n werk doet als bij mij. 
 
Hi meiden,
lekker weekend gehad? 


@Lara ja ik ben met de vorige zwangerschap ook zwanger geworden met clomid, eerst ronde 50mg sloeg niet aan toen tweede ronde 100mg clomid en was toen meteen zwanger! Was wel op vakantie dus ik denk wel echt dat een stukje los laten en ontspanning daar aan mee heeft geholpen hoor :)
@Lilo precies wat jezelf, als we onszelf er goed bij voelen is het prima! Het zaad van mijn partner is wel onderzocht en is helemaal inorde dus elke dag mag dan ook als ik me gyn moet geloven, daar moet je dan alleen wel zin in hebben haha. Wat fijn dat je zulke mooie eitjes had liggen al! Bizar op dag 11. Weet iemand toevallig hoe groot een eitje sowieso ongeveer moet zijn als het gaat springen?!
@Wilkindje, wat gek dat dat hcg zo lang in je lichaam blijft zitten.. wel fijn dat je een nieuw formulier kan halen om bloed te prikken 
vandaag het laatste tabletje ingenomen van clomid dus we zitten nu op cd 8, dus we gaan het ook weer gezellig maken komende tijd 
fijne zondag allemaal!
 
@Julia, voor jou worden het dus ook weer spannende tijden. Ik zou zeggen wacht niet te lang met gezellig maken, want het kan dus inderdaad ineens snel gaan ?.
Voor zover ik weet is de gemiddelde afmeting van een follikel ergens tussen de 18mm en 22mm bij de eisprong, maar ik heb ook ergens gelezen dat uitschieters tussen de 16mm en 28mm mogelijk zijn. Heb alleen geen flauw idee of die uitschieters ook iets betekenen voor de kwaliteit.
Voor jou ook iig weer veel succes deze ronde. Ik hoop dat de Clomid z'n werk goed doet. Jij krijgt nu even geen echo toch? Ga je dan wel ovulatietesten gebruiken? Weet even niet meer of je dat al gezegd had ☺️
 
@Lilo, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Spannend zeg! Ik duim voor je dat dit een hele goede ronde gaat worden?!! Ik heb gisteren de hele dag op de bank gelegen, vroeg naar bed. Had echt barstende hoofdpijn, misselijk. Geen idee of het iets met de Letrozol te maken heeft of dat het er compleet los van staat. Gelukkig voel ik me vandaag al beter. Maar ik hou me nog wel even rustig?. Ik zit nu op cd 7. Vanavond mn laatste Letrozol innnemen. Vrijdag weer een eerste echo. Op hoop van zegen dat dit een goede ronde gaat worden. Fijne, winderige!!! (Het waait hier echt heel hard n.br.) zondag gewenst lieve meiden!
 
@BloemetjeInKnop: ik heb ook vandaag mn laatste letrozol  (5mg) ingenomen. Onwijs moe en een beetje koortsig de afgelopen dagen. Dinsdag de eerste echo!!
Ik duim voor!
 
Terug
Bovenaan