PCOS, Letrozol

@lilo, de Ovulatietest werkt dus wel nu... ik kies er bewust voor er toch niet mee te beginnen. Ik zit vandaag op cyclusdag 10 dus ik zorg gewoon dat ik het vanaf nu om de dag gezellig maak. Zoiezo t/m cyclusdag 21. Hoop zo met je mee dat het deze maand gaat lukken. Een ding is in ieder geval zeker, je hoeft niet aan die rot menstruatie opwekkers.
@julia dat loslaten is echt lastig hè. Zeker als je gewoon in je dagelijkse leven en bezigheden bent. Miss dat mijn vriend zijn zaad en mij eitje de weg elkaar vinden in onze vakantie ??
@bloempje voor jou ook heel veel succes met de echo, hopelijk groeien er bij jou ook mooie eitjes. 


kwa cyclussen lopen we allemaal wel een beetje gelijk, jij loopt ietsje voor op de rest @lilo
 
@Margreet. Dat had ik ook ja! Ik slaap megaveel. Had t super warm als ik wat deed qua inspanning. Dat ik dacht: het lijkt wel koorts.. De 5mg was teveel voor mij. Ik heb m nu om en om geslikt, 2,1,2,1,2. Heb op cd 12 dan de eerste echo. Doen ze het bij jullie altijd wat eerder? Heel veel succes alvast! 
@XxLara, ik hoop het zo. En dat het er dan niet teveel zijn. De laatste x had ik 3 goede eitjes. Dat moesten we afbreken. 3 kids zou echt teveel zijn. We gaan nu voor 1 of 2 goede eitjes:). Spannend he! Waar zit jij nu in je cyclus?  
 
@bloempje ik heb nog nooit echo's gehad. Dus overstimulatie ( eventueel ) is nooit gecheckt bij mij. Enigste wat ik ooit gehad heb is bloed prikken op progesteronwaarde op cyclusdag 21. Uhmzz ja ik zit nu cyclusdag 10, mijn gynaecoloog zegt / adviseert het tussen dag 10 en 21 gezellig te maken. Waarschijnlijk is het nu nog veel te vroeg hoor. Maar stel dat je wel op cyclusdag 12 een eisprong heb, ligt er al wel een voorraad klaar om het zomaar te zeggen. Ik weet niet precies wanneer ik mijn eisprong heb. Vorige x waarschijnlijk rond dag 16 omdat ik dacht het toen echt gevoeld te hebben. Mijn cyclus duurde toen 31 dagen.  Maar als je kijkt naar @lilo had ze deze maand op cyclusdag 11 al echt een mooi groot eitje klaar liggen. Elke maand zal dus anders zijn... lastig in te schatten zonder echo's 
 
@XxLara: Ah zo! Jaa ik las het idd van Lilo! Bij iedereen anders en dan ook nog verschillend per ronde dan.. Wel gek hè, dat elk zkh zn eigen methode heeft. Ik moet op cd12 komen. Dan waarschijnlijk op cd 15/16 en cd 20 ongeveer. Allemaal voor een echo en dan meten ze de follikels.  Ff intensief, maar zo weet ik precies wat er gegroeid is, of niet... 
Wat voelde je dan met de eisprong? Pijn in je buik?
 
@bloemetje elke maand is anders inderdaad. Ja heel raar dat elk ziekenhuis zo verschillend te werk gaat. Maar fijn dat je echo's krijg zo heb je ook een beetje inzicht in hoe je eitjes groeien en wanneer het dus extra belangrijk is wanneer jullie het gezellig maken. Ik had echt een mega opgeblazen buik en echt onder me navel aan de zijkant extreme stekende pijn. De volgende dag voelde het echt beurs aan en daarna was het over. Had dit nog nooit eerder gevoeld. En aangezien uit het bloed prikken kwam dat ik een eisprong heb gehad en dus ook ongesteld werd, vermoed ik dat het toen me eisprong geweest is.
 
Heb alles mee gelezen maar kon even niet antwoordden.
Afgelopen donderdag cd11 heb ik een echo gehad hier was nog niks op te zien wat groter was dan 10mm. Dit was de eerste echo met letrozol5mg.
Bij letrozol 2.5 nu heb ik  goede eisprongen gehad en 1keer niet.
Ik had dus niet verwacht dat er niks zichtbaar zou zijn. Dit was een hele grote teleurstelling.
Morgen cd 16 heb ik weer een echo maar ben zo bang dat er niks is gegroeid. Aan mijn cerfix slijm merk ik nog niks. De spanning is heel groot 
 
@mariska wat ontzettend klote om het maar zacht uit te drukken. Hoeveel goede eisprongen heb je gehad met 2,5mg? Je verwacht dan natuurlijk dat 5mg wel aan slaat als je een dubbele dosis krijg als voorheen. Hopelijk heb je morgen welke en goede echo, ik ga in ieder geval voor je duimen!
 
Terug
Bovenaan