PCOS, Letrozol

@XxLara, ah zo! Ik begrijp je! Naar hè, al die bijkomende pijn en steken etc.! Zeker fijn die echo's, kun jij daar niet om vragen? Of werkt het daar gewoon zo niet..
 
@Mariska, ik snap je spanning wel. Die zit er sowieso al en als je dan een verwachting hebt die niet uitkomt,  snap ik je ongerustheid. Ik heb 1 ronde met 5mg Letrozol gehad. Bij de eerste echo was er een follikel van 10mm. Verder niets. Bij de derde echo had ik er 3. 1 van 18, 19 en 21mm. Dus ineens 3! Teveel dus. Wat ik bedoel... het kan bij de 2e echo zomaar anders zijn. Succes deze ronde!!
Ik ben aan het aftellen tot vrijdag. Dan heb ik weer mn eerste echo. Gisteren de laatste Letrozol ingenomen... 
Fijne avond meiden?
 
Hey meiden daar ben ik weer. Wij hebben het de afgelopen dagen goed gezellig gehad zonder testen enzo heerlijk ?
vandaag bloedgeprikt en blijkt maar weer goed dat ik ook progesteron gevraagd heb te prikken, hcg was van 4,8 op 31-01 nu gezakt naar 2,4 dus was waarschijnlijk toch echt nog van de miskraam, maar progesteron gaf duidelijk aan dat ik een eisprong gehad heb ergens vorige week ? yeey! Geen provera en toch nog een kans die we ook gegrepen hebben dan achteraf gezien. Nu wachten of ik dan eindelijk 8 weken na mk ongesteld ga worden of toch terug zwanger ben tegen die tijd dat zou wel veel mooier zijn natuurlijk ? als ik ongesteld word dan op cd3 letrozol 2,5mg en dan rond cd13 echo om te kijken of mijn lijf er nog op reageerd ☺️ Ben blij dat ik verder kan, eindelijk door!
 
Ik heb toevallig net een positieve zwangerschapstest bij de tweede ronde letrozol. 
Het werkte bij mij veel beter dan Clomid. 
Wel wat bijwerkingen gehad, vooral snel geïrriteerd en erg moe. Maar dat is het allemaal waard zodra je die positieve test ziet. 
 
Wilkindje wat een goed nieuws. Hoop zo voor je dat het direct raak mag zijn.
Lynnsacha gefeliciteerd dat is nog een geweldig nieuws.
Ik heb vandaag weer een echo gehad bms mooi dik geworden 8.8 maar mijn eitjes blijven zwaar achter. Vrijdag moet ik weer. Dan is het cd 19. Als het dan nog steeds niks is moet de dosis weer verhoogd worden. Ik baal er zo vreselijk van. Wil gewoon weer en kans. Heel veel succes voor de dames in hun wacht weken.
 
@Lara, ik weet niet 100% zeker of die CB ovulatietesten wel goed hebben gewerkt.
Ik had zaterdagmiddag rond 12 uur een smiley en 's avonds rond 6 uur alweer een leeg rondje. Wat inhoudt dat de LH piek zatermiddag was. Dan zou ik 24-36 uur daarna m'n eisprong gehad moeten hebben. Dus uiterlijk tijdens de nacht van zondag op maandag. M'n temp was alleen gisteren en vandaag nog niet gestegen. Ik heb gisterochtend wel een flinke steek gevoeld en sinds gistermiddag ook helemaal geen slijm meer. Dus allemaal tegenstrijdige tekenen en weer een beetje onzekerheid
Nouja... We hebben iig vanaf vrijdag t/m gisteren elke avond ons best gedaan. Vanavond wil ik even rust ? Volgende maandag moet ik bloedprikken en dan hoor ik woensdag wel weer of ik inderdaad een eisprong gehad heb.
@Mariska, wat onwijs zuur ? maar omdat je bms wel gegroeid is lijkt het erop dat de Letrozol iig iets doet. Ik hoop heel erg dat het ei toch nog een flinke spurt maakt. Echt een enorme tegenvaller. Ik leef heel erg met je mee.
@Wilkindje, wat fijn dat je nu toch een eisprong hebt gehad en ook precies op tijd besloten om het gezellig te maken. Het moet wel een opluchting zijn dat je eindelijk verder kunt. Ik hoop hard met je mee dat je over een paar weken weer een positieve test mag vasthouden. ?❤️
 
Vandaag op cd 9 de eerste echo gehad en er waren 2 eicellen te zien die groeiden. Eentje van 12 mm en eentje van 13 mm. Het begin is er. Vrijdag de 2de echo, ik ben benieuwd!!!
 
@bloemetjeinknop, als ik door zou drammen zou ik de echo's wel krijgen maar in principe is dit de werkwijze van het ziekenhuis waar ik in behandeling ben. 
@wilkindje goed dat je toch je progesteronwaarde heb laten prikken, hoeveel was de waarde? Fijn dat jullie de afgelopen dagen genoten hebben zonder testen, toeters en bellen om het zomaar te zeggen. Ik vind de "druk" dat je om de dag moet ook echt niet prettig en mijn vriend ook niet. Hoe ervaren jullie dit? Zodra de vruchtbare periode voorbij is gaat het gewoon heerlijk vanzelf. Maar sommige dagen hebben we echt zoiets van pffff... maar goed wij zijn al in ronde 5 met letrozol inmiddels haha
@lilo de uitslag van je bloed zal "lijkt mij" goed zijn. Wat vervelend zijn die rot testen toch hè. Ik begin er niet meer aan hoor. Het maakt je alleen maar onzeker. Ik snap wel dat je nu vanavond even rust wou haha. 
@margreet dat zegt al veelbelovend dat je op cyclusdag 9 al zulke mooie eitjes hebt. Succes met je echo vrijdag!   


Ik zit echt een beetje te dubben, zeker nu ik niet kan slapen. Ik vertrek op cyclusdag 16 op vakantie en cyclusdag 24 terug. Nu hou ik normaal op vakantie wel van een wijntje drinken tijdens een lekker hapje eten. Normaal als ik thuis zou zijn zou ik dus dit echt niet doen. Wat zouden jullie in mijn situatie doen? Ik zou ook pas op z'n vroegst een positieve test in hadden kunnen hebben als we alweer terug zijn?
 
@Lara, ik snap wat je bedoelt met die ovulatietesten. De normale met streepjes werken sowieso niet bij mij, maar die Clearblue testen had ik nog nooit gebruikt. Dus dacht ik probeer het gewoon voor een keer. De gyn zei vrijdag al dat ook die niet altijd goed werken met de Letrozol. Dus ik hield dat al in gedachten hoor.
Ik zou als ik jou was gewoon genieten van je vakantie. Misschien het wel bij minder alcohol houden en beetje uitkijken met wat je eet... Veel vrouwen hebben sowieso pas na iets van 6 weken door dat ze zwanger zijn en eten en drinken (en roken) tot die tijd van alles. Jij bent in je vakantie waarschijnlijk nog zo vroeg in je luteale fase dat je officieel nog niet zwanger bent, zelfs als je ei wel bevrucht is moet die natuurlijk ook nog innestelen. Even goed ontspannen en fijn samen zijn zonder je over van alles druk te maken is sowieso bevorderlijker voor je kansen lijkt me.
 
Terug
Bovenaan