PCOS, Letrozol

Goedemorgen meiden,
het is een tijdje stil geweest vanaf mijn kant want heb het behoorlijk druk gehad met werk en veel verjaardagen vandaag :) Heb zelf ook niet heel veel te melden, zit nu volgens mij op CD15 of 16.. wat erg eigenlijk haha zal zo eens in me agenda kijken maar de dagen vliegen aan me voorbij, das opzich een goed teken daarnaast maken we het flink gezellig 
@Lilo wat vervelend dat je je gister zo rot voelde! Het is ook niet niets waar je je in bevindt, je gevoel gaan alle kanten op en naast hoop is het logisch dat er ook een angst is en het gevoel of het ooit wel gaat lukken maar eens heb je die test in je hand!! Links of rechtsom! Wat betreft de opvliegers ik heb dat van de hormonen, ik slik dan wel clomid maar gok dat dat bij letrozol ook zo kan zijn?Probeer tijdens wintersport flink te genieten ik ben er van overtuigd dat dat THE KEY kan zijn om alles even los te laten en te genieten in het hier en in het nu, zeker met die mooie omgeving van de witte bergen? Je hebt het verdiend.... houd hoop ik ga duimen draaien voor je!
@Lara ik snap je vraag over wel of niet een wijntje doen bij het eten, zoals ik hier lees zijn er verschillende meningen en voor alles is wat te zeggen maar je moet doen wat goed voelt.. ik ben denk ik het voorbeeld dat het wel degelijk kan.. wij waren op vakantie en hebben er bewust voor gekozen alles even los te laten, het idee, we nemen clomid en dan hopen dat het aanslaat maar verder bewust genoten met elke dag wel wijntjes bij het eten... en guess what? Ik ben daar zwanger geworden en heb een kern gezond meisje rond kruipen nu.... en dat met elke dag wel wijntjes 15 dagen lang.. dus het zegt allemaal niets.. los laten soms is zoveel meer waard dan strikt alle regels na leven rondom dit zware traject... dat we niet moeten vergeten ook te leven, zeker op vakantie....... dus meid, geniet vooral lekker van dat wijntje! En als het er 2 of 3 zijn... so be it! Ben je wel al wat meer gerust gesteld over het virus etc? 


@Wilkindje spannende tijd weer voor jou! Super dat je gewoon weer een eisprong hebt gehad zo snel na je miskraam! En fijn dat je samen met je man een manier hebt gevonden om het allemaal leuk en luchtig te houden :) Ik ga voor je duimen! 


Ben benieuwd of het aanslaat.. heb nog niet last van slijm of een stekend gevoel.. normaal rond de eisprong heb ik meer last van afscheiding en dat is ook niet het geval... hopelijk komt het nog maar we gaan het mee maken, we blijven oefenen en hopen op of een menstruatie of een test, dit is voor mij natuurlijk weer de eerste ronde dus beide opties zijn welkom zolang het maar iets doet ?
fijne dag allemaal! 
 
@lilo wat ontzettend vervelend dat je een grote ruzie hebt gehad met je man, maar goed dat heeft iedereen weleens. Het heeft ook best een impact zo'n heel traject. Nog even en dan ben je lekker op vakantie. Hopelijk voel je je zelf snel weer beter. 


@Juliato ik zit vandaag op cyclusdag 15 dus wat dat betreft lopen we redelijk gelijk. Wat betreft het genieten op vakantie en een wijntje drinken vind ik ook dat je wel gelijk hebt. Juist in het zware traject moet je juist op vakantie even met iets anders bezig kunnen zijn dan alleen maar het hele traject. Wat betreft de vakantie, dit is even helemaal geswitcht. Het virus is dus bij mensen gevonden die in het hotel zijn geweest of nog zijn waar wij naartoe zoude gaan. De uitbraak is te groot aan het worden om daar naartoe te gaan. We gaan nu maandag naar Finland voor een week. Dit stond namelijk ook echt op onze bucketlist nog. Gister hals over kop snel een andere vakantie geboekt. Dus van 32 graden gaan we nu naar de kou en sneeuw nu? 
 
@Lara wow! Gelukkig dat jullie wel echt goed up To date zijn gebleven wat de vakantie betreft! Goede keus geweest om te switchen en Finland lijkt me prachtig! Indd een aardig klimaat verschil maar zeker weten een onvergetelijke vakantie :) heerlijk hoor lekker genieten met elkaar!!❤️


ik heb net even gekeken in me agenda en zit vandaag op CD12 dus iets korter dan ik dacht, begrijp nu wel waarom ik verder nog niets merk haha 
 
Hoi  allemaal, 
 
Vandaag cd 19 en zojuist  de 2de echo gehad. 1 van de 2 eicellen is uitgegroeid naar 21 mm, dus die kan gaan springen. Wij maken het deze Valentijnsdag dus extra gezellig! Straks eerst uiteten ?
Jullie ook een fijne Valentijnsdag en succes!
Groetjes Margreet
 
@juliato dat is zeker even een switch haha. Maar Finland lijkt me ook zo geweldig mooi. Een huskytour in de sneeuw enzo. Heel benieuwd! Oh cyclusdag 12 haha. Korter dan je dacht dus.
@margreet de 11e zei je dat je op cyclusdag9 zit, je zit dan nu op cyclusdag12 toch ipv 19? Ik zit vandaag op cyclusdag 15 en we gaan het vanavond zeker gezellig maken. helaas hebben we het de laatste keer op cyclusdag 12 gezellig had. Dus ipv om de dag hadden we nu gister overgeslagen omdat het er gewoon niet van gekomen is vanwege het om switchen van de reis etc en waren gewoon ontzettend druk. Toen hadden we om half 12 gister avond echt de puf niet meer....hoop dat dit niet teveel van onze kans verpest heeft. En kom net van de huisarts en heb ook nog een blaasontsteking?
wat is jullie mening trouwens, blijven jullie na de sex nog even liggen zodat het zaad goed binnen dringt of vinden jullie dit onzin?
 
@xxlara: oeps verkeerd getypt! Eicel us in ieder geval rijp.
Ik ben gister braaf blijven liggen?. Wie weet helpt het......
Blaasontsteking is kut....sterkte ermee
 
@Julia, heel erg bedankt voor de lieve woorden. Ik voel me onderhand al weer veel beter. Heb ook echt zin in de wintersport. Heerlijk hele dagen buiten aanrommelen in de sneeuw. Zo fijn!
Voor jou ook weer spannend de eerste ronde. Gelukkig zat je gisteren pas op CD12. Kan me voorstellen dat je toch wel weer gaat twijfelen als je op CD15 of 16 nog helemaal niks merkt van een evt. eisprong. Gebruik jij nou ook ovulatietesten of houd je je temp bij naast je slijm?
@Lara, jij ook heel erg dankjewel voor je lieve woorden. Goed dat je jezelf rust geeft door niet meer te piekeren over een wijntje, en natuurlijk ook doordat je je vakantie omgeboekt hebt. Finland lijkt mij ook echt geweldig. Geniet ervan! Wel even jammer van de blaasontsteking. Veel sterkte daarmee. 
In principe zou sperma tot 5 dagen in leven kunnen blijven in vruchtbaar cervixslijm. Dus wat dat betreft hoeft het helemaal niet dat je nu minder kans hebt. Merk je verder iets aan je slijm dat je dichtbij een eisprong zit?
Ik blijf ong. een kwartier - halfuur liggen op m'n vruchtbare dagen. Heb vaker gelezen dat je dan het sperma helpt om in de baarmoederhals te komen. Anders moet het tegen de zwaartekracht in zwemmen. Als je bijv. meteen gaat plassen span en ontspan je ook je kegelspieren en dat zorgt ervoor dat je het sperma sneller naar buiten werkt. Voor zover ik weet betekent het zeker niet dat er helemaal geen zaadcellen op de juiste plek komen als je niet blijft liggen, maar misschien wel wat minder dan als je dat wel doet.
@Margreet, wat een mooi groot ei! Net als ik ☺️ Was je BMS ook goed? Ik duim voor je deze ronde!
 
@lili1988 ja dat is toevallig! Hopelijk lukt het bij ons beiden! 
Wat is je BMS? Heb alleen echo's gehad. Volgende week pas bloedprikken. 
 
Terug
Bovenaan