PCOS, Letrozol

@lilo wat bij mij vaak het gevolg is van te lang blijven liggen na de sex is een blaasontsteking. Ik probeer meestal Max een kwartiertje te blijven liggen en dan toch wel te gaan plassen. Normaal gesproken merkte ik niks aan me slijm, ik had het gewoon niet door. Echter zit ik nu op cyclusdag 16 en merk ik na het plassen en afvegen dat het glibberig is en heb ik het ook een beetje in je ondergoed sinds vandaag. Betekend dit dan dat je vruchtbaar bent? Fijn dat je je weer wat beter voelt. Nog even en dan lekker vakantie en lekker op de piste's dat zal jullie vast ook goed doen. Ik kijk er ook zo naar uit. Maandag vertrekken we.... even helemaal niks en totale ontspanning. Ik kan niet wachten! 

 
@Margreet, BMS staat voor baarmoederslijmvlies. Als het goed is meten ze dat ook bij de echo's. Als je BMS te dun is kan je ei zich nl. niet innestelen. Dus dan zou je een mooi groot ei hebben, maar kun je alsnog niet zwanger worden. Ik denk wel dat dat prima in orde is bij jou. Anders had de gyn er vast wel iets over gezegd bij de echo.
@Lara, aii dat is vervelend ja. Ik heb gelukkig al meer dan een jaar geen blaasontsteking meer gehad (even afkloppen ?). Kan me voorstellen dat je dan niet te lang wilt wachten met plassen. 
Het slijm wat je nu omschrijft klinkt inderdaad wel als vruchtbaar slijm. Als het echt glibberig voelt bij het afvegen is dat zeker een goed teken.
Als je het niet gek vindt kun je bij de uitgang van je vagina een beetje proberen op je vingers te krijgen. Dan kun je het bestuderen ?. Als het (bijna) doorzichtig is, je er tussen 2 vingers draadjes van kan trekken en het (een beetje) voelt als rauw eiwit dan is je eisprong waarschijnlijk heel dichtbij. Wat ook een duidelijk kenmerk is, is dat als je het op je vinger laat het niet echt opdroogt. Zolang je dit soort slijm hebt (meestal is dat maar 2-3 dagen) is het misschien helemaal niet dom om het vanaf vanavond elke dag gezellig te maken, maar dat is natuurlijk aan jullie. Het moet ook niet te stressvol worden. 
 
https://images.app.goo.gl/fa48xssqW3LMNNzG7
Ik weet niet of ik het zo goed heb gedaan, maar miss heb je iets aan bovenstaand plaatje. 
 
@lilo thanks voor je duidelijke uitleg. Ik vind mijn cervixslijm onderzoeken heel lastig maar merk nu wel dat het glibberig is enzo. Ik denk dat ik meer op het laatste groene plaatje zit, slippery, Clear but not stretchy. Ik heb echt het idee dat ik nu in me vruchtbare periode zit, dus net snel even gezellig gemaakt? en dat gaan we de komende dagen zeker maar even extra doen ja, dus dagelijks haha
 
@Lara, het laatste groene plaatje is ook gewoon vruchtbaar slijm. Dus dat zit wel goed ?. Ik krijg ook nooit hele lange draden. En ik herken onderhand wel heel erg m'n vruchtbare slijm. Als je eisprong is geweest is het slijm ook echt meteen weg. Dan weet je ook hoe lang je door moet gaan met elke dag gezellig maken. ? Hoewel er wel altijd wordt aangeraden om op de dag van je eisprong zelf het ook nog 1 keer gezellig te maken. Veel plezier de komende dagen. Ik duim dat het raak is! 
 
@lilo1988: aha dat is bms, die is idd gemeten en was goed!
Ik merk inderdaad ook veel slijm bij het afvegen. 
Meestal blijf ik 15-30 minuten liggen na de seks. Alhoewel gister toch met een spuitje gewerkt. Had ik hier gelezen, weet niet meer wie dat beschreef. Dat moeten werkt echt niet bij mn vriend. 
 
 
@lilo nou dan denk ik toch dat ik nu vruchtbaar ben. Ik zal mijn slijm inderdaad in de gaten houden. Ik duim ook voor jou dat het raak is.
@margreet dat advies had wilkindje, waar heb je de spuitjes gehaald? Fijn dat dit in ieder geval ook een goede methode is wat bij jullie werkt. Het is ook allemaal niet niks. En dat presteren onder druk is helemaal niet zo prettig en fijn. Hier lukt het tot nu toe nog wel maar ook mijn vriend en ik worden hier echt niet altijd blij van
 
@xxlara,  spuitje gewoon bij de apotheek vandaan. Mn vriend heeft het gehaald, zei dat het voor het leegzuigen van de motorolie van zn motor was???
 
Terug
Bovenaan