pcos

@1009, fijn dat je geen bijwerkingen had van de clomid. Die had ik gelukkig ook niet. Spannend of je eiblaasjes nu wel goed gegroeid zijn! Ben benieuwd! Wij zijn ongeveer augustus begonnen. 
Nientje 

@nientjeee
Oké nog nooit van gehoord maar als het dezelfde werking heeft is het goed! Spannend zeg ik hoop Echt voor jou dat het nu raak is.
wanneer ga je de test doen? vind het wel spannend zeg :)
x

@1009
Wij zijn vanaf juni bezig we zijn eerst bij de internist binnen gekomen omdat mijn zus 5 jaar over haar eerste kindje heeft gedaan en ik had dezelfde symptomen als haar en die raadde me aan om te prikken op prolactine zo gezegd zo gedaan.. prolactine gehalte was veel te hoog medicatie gekregen zou ongesteld moeten worden 2 maand later nog niet ongesteld terug naar de huisarts doorverwijzing naar gynacoloog en daar kwam uit dat ik pcos had dus toch wel al paar maandjes bezig ! Prolactine gehalte is nu gelukkig goed door de medicatie. (Vorige week op controle geweest bij internist ) 
Maar met traject gynacoloog zijn we ook nu ongeveer maandje bezig eerste ronde zit er nu op, heeft ook niks gedaan! Precies het zelfde als bij jou ook geen menstruatie. Laat je me weten of de clomid wat gedaan heeft ben eens benieuwd!
groetjes Anne 

@Anne en @1009, nee ik nog niet getest. Ook nog niet ongesteld geworden. Vind zelf ook erg spannend maar zou graag m’n man leuk willen verrassen als ik zwanger zou zijn. Denk dat ik maandag ochtend ga testen en dan met iets leuks m’n man verrassen.
nientje 

@anne, wat naar voor je zus er 5 jaar over gedaan maat nu trots een kindje, hopelijk is het bij jullie sneller raak. 
Vandaag een echo gehad op dag 9, veel eiblaasjes van 10mm. Dinsdag heb ik weer een echo om te kijken of er wat gegroeit zijn en of dus de clomid zijn werk gaat doen (zorgen voor een eisprong zonder eerst menstruatie op te wekken). 
@nientje spannend, ik vind dat je het lang vol kan houden zonder te testen ik had al 20x over dat ding gepiest gok ik.  Menstruatie blijft nu wel erg lang uit he, zou het dan zo zijn :)

@nientje haha ik had ook al lang getest, ik zou daar ook niet zo lang mee kunnen wachten maar ik wacht maandag ongeduldig af? hopelijk breng je goed nieuws dat zou super voor jullie zijn! En is het gelukkig snel gelukt !

@1009
dat is ook goed nieuwe bij mij zijn ze helaas niet verder gegroeid dan 10 mm in de eerste ronde hopelijk mag dit bij jou wel zo zijn! Ben benieuwd naar je volgende echo. 

@anne ik weet niet of dit goed nieuws is.. ik moet eerlijk zeggen ik heb van dit alles niet zo heel veel verstand nog.
Hij zei al bij sommige is de eisprong eerder en bij de ander later, dag 9 van de cyclus en dan eiblaasjes van 10mm. Ik heb geen idee eigenlijk of dit goed is.
dinsdag ga ik gewoon meer vragen stellen.

Terug
Bovenaan