pcos

@anne en @1009, ja vind ook beat spannend. Menstruatie blijft idd lang weg. Alleen maar vochtige afscheiding. Bij vlagen ook misselijk. Ja had altijd wat in m’n hoofd dat ik zou doen als ik zwanger zou zijn. Het is zo maandag. Ben ook wel nieuwschierig. 

Nientje 

@nientjeee
het klinkt allemaal als het begin van een zwangerschap.. bij mij doen we het meestal samen haha mijn man zegt dan al ga een test doen nu wil ik het ook weten haha.. maar als ik de kans krijg zou ik hem ook verrassen !! Heb jij eigenlijk ovulatie testen gedaan? 
Groetjes xx

@1009
ja dat is bij iedereen anders inderdaad. Ik was toen super blij toen ze 10 mm waren en twee dagen erna werd ik weer teleurgesteld. Dus ik ga nu pas echt blij zijn als ik zwanger ben. Je hebt zoveel teleurstelling in deze hele tijd! 
Bij mij zijn ze met 10 mm gestopt met groeien 
xx

@anne, oké haha! Mijn man is er niet zo heel erg mee bezig. Had wel tegen m’n man gezegd dat de uitslag van het bloedprikken goed was dat er een mooie eisprong is geweest. maar niet dat ik wel eens overtijd zou kunnen zijn. Morgen ochtend ga ik testen. En hopelijk kan ik hem dan verrassen. 
Nee ik heb geen ovulatie testen gebruikt. Laaste keer in ziekenhuis wist ik dat ik een mooi eitje had. 
Nientje 

@nientjeee
haha oké dan kan je hem beter verassen inderdaad ben benieuwd morgen naar je berichtje. Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag? 
Ja inderdaad bij mij was dat anders heb geen eisprong gehad omdat mijn eitje niet meer groeide helaas hopen op de tweede ronde meer succes .. hoelang ben je trouwens ongesteld geweest bij de tweede opwekker ?
groetjes Anne 

@anne, ja ik ben ook benieuwd naar de uitslag. Heb twee testen liggen. 1 van de action en 1 clear blue. Weet niet of allebei of gelijk de clear blue. Ik ben 26 en mijn man is 31. 
Bij mij was hij de eerste ronde ook niet groter dan 10mm. Bij mij is het 1 keer opgewekt. Weet niet meer precies. 5 of 6 dagen denk ik. 

Spannend nientje, ook leuk om hem te verassen! 
Bij mij waren ze op cd9 10mm. Dinsdag nog een echo om te kijken. Ben benieuwd of dat ze zijn gegroeit. 
Gaat jullie vriend/man mee naar die echo’s en bezoekjes aan ‘t ziekenhuis en alles wat daarbij komt kijken?

@Piennn, ja spannend. Morgen ochtend testen en hopelijk m’n man verrassen. 
Ik ben het meest alleen geweest. M’n man is er alleen mee geweest toen hij zelf getest moest worden. En 1 keer dat ik toevallig op zaterdag een echo had. Komt voornamelijk door ons werk. Ik werk onregelmatig. 
Nientje 

Terug
Bovenaan