pcos

Nou meiden vanmorgen dan eindelijk de test gedaan! Ik ben ZWANGER 2-3 weken geeft de clear blue aan! Zooooo ontzettend blij! Kan het bijna niet geloven. Zo benieuwd hoe m’n man gaat reageren vanavond! 

Nientje 

Gefeliciteerd nientje!!!

Ik ben al jaren bekend met pcos. Heb een dochtertje van 4 jaar. 12dec 2017 heb ik een miskraam gehad met 6 weken. Sindsdien geen nieuwe ronde gestart. We hadden afgesproken om in 2019 weer tebeginnen. Nu heb ik al een paar dagen kwaaltje pijn in me buik gevoelige borsten pijn in me onderrug pppfff ben zo bang dat ik nu zwanger ben zonder hulp zo bang dat het fout gaat ppfff zaterdag een test gedaan die was negatief. Vanmorgen de huisarts gebeld zei gaat over leggen voor een bloedtest. Moest het even van me afschrijven. Groetjes

@ nientjeee
ik ben ZOOOO BLIJ voor jullie gefeliciteerd geniet ervan ?! En dat in de tweede ronde super goed! 
Ik ben ook 26 en mijn man 29. Ben benieuwd naar de reactie van je man , hopelijk mag ik dit gevoel ook snel beleven. 
X

@Anne, dankjewel. Ben ook zo blij. Kan het bijna niet geloven. Kik elke eer nog Nasr de test. Ja ben ook heel benieuwd hoe mijn man gaat reageren. Hopelijk blijft alles goed gaan. 
Oke leuk. Hopelijk is het voor jullie ook gauw raak. Hou me op de hoogte. 

Nientje 

@pien
bij mij hetzelfde ook bij cyclusdag 9 was die 10 mm daarna helaas niet meer gegroeid ! Zit je nu in de eerste ronde met clomid 50 Mg? Mijn man werkt met diensten dus die kan helaas niet altijd mee maar als die middag dienst heeft gaat die altijd mee, hij vind dat vervelend als die niet mee kan maar dat is soms niet anders! 
X

@Anne, leuk. Ja hou jullie ook op de hoogte. Zal de reactie van mn man vanavond ook laten weten. Ben er erg benieuwd naar. 
Nientje 

@nientje wat een goed nieuws, gefeliciteerd! Geniet ervan. 

@anne inderdaad eerste ronde clomid 50mg. Ik hoop dat ze gegroeid zijn, afwachten maar. Mijn vriend gaat soms wel mee, was gewoon eens nieuwgierig hoe dat bij de rest gaat.
Ik ben trouwens 28 jaar en vriend ook.
Lekker jong nog allemaal, hopelijk allemaal snel net zo een mooie positieve test als bij nientje. 

Terug
Bovenaan