pcos

@nientje wat een goed nieuws, gefeliciteerd! Geniet ervan. 

@anne inderdaad eerste ronde clomid 50mg. Ik hoop dat ze gegroeid zijn, afwachten maar. Mijn vriend gaat soms wel mee, was gewoon eens nieuwgierig hoe dat bij de rest gaat.
Ik ben trouwens 28 jaar en vriend ook.
Lekker jong nog allemaal, hopelijk allemaal snel net zo een mooie positieve test als bij nientje. 

Goedemiddag,
hier ook iemand met pcos. In augustus gediagnostiseerd. Hierna begonnen aan een traject bij de fertiliteitskliniek in Rotterdam. Primolut gekregen om mijn menstruatie op te wekken en letrozol voor het stimuleren van de groei van een eiblaasje; na 11 maanden gelijk de eerste ronde met medicatie zwanger!!! 
Ik ben nu ongeveer 6,5e week zwanger en heb 14 december mijn eerste echo.
het kan dus allemaal ineens heel snel gaan! Succes allemaal

Bedankt allemaal. Kan het nog steeds niet echt geloven. ☺️ 20 december hebben we de eerste echo. Spannend?
hopelijk slaat het voor jullie ook snel aan. 

Nientje 

Dankjullie wel! Ik ben zelf trouwens 25, bijna 26 en mijn vriend 27.
sta er zelf ook nog van te kijken dat de medicatie zo snel zijn werk gedaan heeft. Ik was in het begin huiverig omdat ik een aantal mensen had gesproken op het forum die ook clomid kregen, maar de resultaten bleken met letrozol toch beter (volgens het ziekenhuis). Het is officieel een middel wat wordt ingezet bij vrouwen met de hormonale versie van borstkanker, maar bleek als ‘bijwerking’ ook het stimuleren van de groei van een eicel en de eisprong te hebben. 

@koekiemonster, Ik heb ook letrozol geslikt. de eerste hoeveelheid was net te weinig. Nu door de hogere dosering 2e ronde zwanger.

Het is iedere ronde inderdaad spannend en bij de één gaat het sneller dan bij een ander. 
Vandaag had ik een echo, deze was niet positief. De eiblaasjes zijn niet verder gaan groeien helaas. 
Van de week belt mijn gynacoloog om te overleggen wat nu, waarschijnlijk clomid 100mg? En hopen dat het dan wel gaat zorgen voor een eisprong. 
Iemand die ook een eisprong opwekt zonder menstruatie? Dus enkel clomid voor eisprong?

@Pienn, wat jammer dat de eiblaasjes niet verder zijn gegroeid. Toen het bij mij de eerste keer niet genoeg was heb ik tabletjes gekregen om mijn menstruatie op te wekken. Toen begonnen met hogere dosering. Had ook niet verwacht dat het zo snel zo gauw gaan. 
Nientje 

Terug
Bovenaan