Hoi hoi,

Afgelopen week was het weer 2 nachten raak met geschreeuw en gehuil en alles erop en eraan. Ik ben hiervoor al een par x bij de HA geweest en urine gebracht maar telkens wordt het gewoon weggewuifd zovan ze zal er wel hard aan gekrabt hebben. Ik bel Dinsdag de HA voor een afspraak en zal ook vertellen van jouw dochter die geopereert s aan haar plasbuis en dt ze nu maar gaan uitzoeken wat mijn dochter heeft want ik kan het niet meer aanzien als ze zo'n pijn heeft.
Ik zal hier laten weten wat de HA gezegd heeft.
Ik ben het zat dat er zo lachoniek over wordt gedaan !!

ritschella heel veel beteschap voor je kleine meid, hopen maar dat het helpt.

Lefs Ellen

Hoi Ellen,

Ik ben heel benieuwt wat de ha zegt, ga op je strepen staan.
en zeg dat je naar een ziekenhuis wilt met je dochter,
wij zijn in eerste instantie ook telkens maar van het kasje naar de muur gestuurt.
totdat ik me niet meer weg liet sturen, en ben toen naar nijmegen gegaan, ook daar is niet alles van een leien dakje gegaan, ik werd door de kinderpsychologe afgedaan met nachtmerrie's.Ik had een opname van mijn dochter mee genomen, die we zelf met de camera hadden gemaakt, en de psychologe wist het wel, ik heb haar heel hard uitgelachen ik zeg dit ga je toch niet menen.Ellen laat je niet meer wegsturen.

En je mag mijn verhaal altijd vertellen, je kunt me ook als je wil persoonlijk mailen als je vragen hebt.
Ritschella@gmail.com

Ik wil je best verder helpen met evt vragen.

Heel erg veel sterkte.
Zowel voor jullie als jullie dochter.

Hoi ritschella,

Ben vanmorgen bij de HA geweest en verteld van de pijnanvallen, toen vroeg ze dus of ze dan ook koorts had nee dus en of z moeilijke ontlasting heeft soms wel soms niet, ze zei dus dat het kan komen omdat de ontlasting dwars ligt ofzoiets.
Ik had ook jouw verhaal verteld dat jouw dochter geopereert is aan haar urinebuis en dat Zohra dezelfde symptomen heeft, nu moet ik dus een dagboek gaan bijhouden wanneer ze bv moeilijke ontlatig heeft hoevaak ze plas, en moet ik urine opvangen na een pijnaanval ongeveer 5 x!!
Wat een onzin want soms heeft ze 2 x per week een aanval en soms 3x per maand dus kunnen we nog lang wachten want zo willen ze kijken of er een bepaald beeld inzit!!
Dit bevalt me niet maar we zijn ook onder controle bij een kinderarts al vanaf haar geboorte dusga ik hem vragen of hij ons door kan verwijzen.

Hoe is het met je dochtertje?
GroetjesEllen

Hoi Ellen,

Ja, ik weet wat je doormaakt, er zit helemaal geen regelmaat in.
Want als dat zo was zouden ze Shannon opgenomen hebben en een aanval
afgewacht hebben natuurlijk.Zo gebeurt het 2a3x per week en het kan ook gebeuren dat er een maand of misschien nog wel langer niets gebeurt.

Gaat jouw dochter ook vaak naar het toilet voor te plassen( ook s'nachts).
Drinkt je dochter veel of juist weinig?

Als je hier mee doorgaat en je komt bij een uroloog zal hij waar schijnlijk wel eerst meer onderzoeken moeten doen voor hij een kijkoperatie plant.
Shannon heel verschillende onderzoeken moeten doorstaan,soms onderzoeken die geen pijn deden.
Maar onderzoeken die ook pijnlijk waren, zoals een "urodynamisch onderzoek"
Een mag3 scan...en zo volgen er nog wel meer...Je bent eerst een hele tijd bezig.
Maar ook jullie kunnen dit aan....en jullie dochter ook!!!

Gr Ritschella

Hoi ritschella,

Ja er zit inderdaad geen regelmaat dan 2x per week dan 2 mnd niks en na de aanval moet ze altijd plassen en overdag plast ze ook vaak. Drinken doet ze goed, maar ik vindt het zo zielig voor haar we lopen al voor verschillende andere dingen in het ziekenhuis nu zo heeft ze pas geleden 2 uur een infuus in haar arm gehad waar ze om het half uur buisjes bloed uit tapten omdat ze een te traag werkende schildklier heeft al sinds haar geboorte. Sinds haar geboorte heeft ze al zo vaak het zieknhuis van binnen gezien en pijnlijke dingen meegemaakt. Het lijkt wel er telkens iets nieuws bijkomt nu lopen we weer bij een psycholoog omdat ze niet goed meekomt op school en denken ze dat ze misschien een leerachterstand heeft opgelopen bij haar vroeggeboorte, of door haar schildklier afwijking. Ik wordt er gek van ik vindt het zo zielig voor haar en door omstandigheden sta ik er nu ook nog eens alleen voor met Zohra en mijn zoontje van 9 mnd. Het houdt gewoon niet op!!
Hoelang heeft het bij jullie geduurt voordat jouw dochter uiteindelijk geopereert is geworden?

Groetjes Ellen

Hoi Ellen,

Nou ik hoor het al...hier eigenlijk het zelfde verhaal,
shannon is 5,5 jaar en heeft al heel wat ziekenhuizen bezocht.
En al een wereld van antibiotica's gehad,Wij weten van dit probleem nu 3 jaar af en dat is vanaf ze zindelijk is,daarvoor gaan we er van uit omdat ze ook altijd zo heeft gegilt.
Wij gaan op dit moment nog met haar naar de osteopaat waar shannon heel veel baat bij heeft.Ze heeft ook het kidd syndroom, haar nekwervels en heupen staan scheef en worden door een manueel therapeut en de osteopaat zachtjes gemanupileert.
Wij hebben echt al 5,5 jaar alleen maar ellende gehad.vanaf dat shannon 5 weken oud was is het allemaal begonnen met een longontsteking en sindsdien valt ze van het een in het ander, soms is de antibiotica kuur, 1 dag klaar en staat de volgende alweer op het aanrecht voor de volgende infectie die zich dan weer aandient.

Uiteindelijk is shannon 2 keer aan haar blaas geopereert, de eerst keer in september 2005 en nu mei 2007.

Ben zo blij dat er meerdere kindjes zijn die dit hebben ben al zoooovaak naar de dokter geweest met dit probleem plas afgegeven..  Schimmel crème..

Vraagje?

Onze dochter heeft darm problemen luie darm jullie dochter ook?

Probeer te bedenken waar t vandaan komt ze schreeuw t uit van de pijn..

Ik wil gelijk even delen want heb net voor de 4e keer in korte tijd met onze 4 jarige dochter gezeten met precies alle zelfde symptomen. Tijdens het sussen zitten googelen en kwam hier

http://forums.netdoctor.co.uk/discussion/32489/why-does-my-5-year-old-daughter-have-pains-in-her-vagina     , waar wormpjes meerdere keren genoemd word.  Mijn man en ik hebben net gekeken en zagen er inderdaad 1tje rondkroelen!!  Niet mogelijk om eruit te halen met wattestaafje, zo gevoelig natuurlijk ook allemaal , maar ga wel gelijk creme halen morgen. De engelse term is Pinworm, denk dat dit in nederlands aarsmade is; die klootzakjes leggen eitjes in andere warme omgevingen en dit bij meisjes dus vaak de vagina. Opgelucht dat we een oplossing hebben en nog meer opgelucht als we morgen creme gaan halen ergens! Hopelijk helpt dit iemand!

Terug
Bovenaan