Probleempje

Hoi
Ik zou eerst even de echo afwachten.Je kunt nu wel slapende honden gaan wakker maken,maar al heb je eerst met eigen ogen gezien dat je kindje het goed maakt,dan kun je het altijd nog vertellen.Als beide het dan niet geloven, dan kun je het altijd bewijzen dat 1 van hun de vader is.Zo denk ik erover hoor en wieweet vindt jij dit geen goed advies.Ga op je eigen gevoel af.Veel succes.

Groetjes Debby
 
Ben het helemaal eens met anoniem hierboven mij. Zou echt geen abortus plegen hoor! Weet dat je in lastige situatie zit maar je bent heus niet de enige die door een avontuurtje alleen een kind moet opvoeden en nog naar school gaat. En het lukt toch meestal wel om alles voor elkaar te krijgen miscchien met hulp van ouders of vriendin? En ja vind ook dat het belang van het kind voorop staat maar daar past abortus niet bij.
En ik vind het zeker niet net goed wat iemand hier beweerd, om zo van je fouten te moeten leren is niet goed.Informeer in ieder geval de 2 jongens met wie je geslapen hebt en misschien word het dan allemaal wat gemakkelijker. Bij een avontuurtje hebben er nog altijd 2 schuld!!! Succes.Groetjes Es.
 
We maken allemaal fouten, daar is niemand vrij van (al schijnen sommigen hier te denken van wel). Van fouten leer je nou eenmaal, hoort bij het leven. Ik vind het heel goed van jou dat je in ieder geval niet voor abortus kiest. Het kindje zit er nu eenmaal en leeft. Heel goed dat je in ieder geval niet wegloopt van je verantwoordelijkheid, ik vind dat heel volwassen van je.

Ik zou het de twee heren ook vertellen, ik zou alleen nog eventjes wachten totdat je zelf aan het idee hebt kunnen wennen en dan beide heren straks ook de tijd gunnen om het nieuws te verwerken.

Ik vind ook wat hier al gezegd word, jij krjigt dat kindje ook in je eentje wel groot. Een wie weet, misschien wil de vader toch op een of andere manier een bijdrage leveren.

Trek je in elk geval niks aan van mensen die menen boven jou te staan of beter dan jij te zijn, zoals ik al zei, we maken allemaal fouten en je toont karakter door naar een gepaste oplossing te zoeken.

Heel veel sterkte, het lukt je vast wel!

Jane31wk
 
IEDEREEN maakt fouten, jij ook anoniem hierboven en ik ook. Het gaat erom wat je ermee doet en dat je ervan leert.

Jij hebt zeker nooit een fout begaan? 'tis erg interessant, ik ben namelijk nog nooit een perfekt mens tegengekomen, dit is voor het eerst dan. Had ik me toch anders voorgesteld, anderen anoniem afzijken is namelijk ook niet echt een teken van perfektie..........of van karakter

Ik zeg er ook niks meer over want ik kan me hier om ergeren.
 
ik geloof geen snars van dit verhaal...gewoon bedoeld om de boel hier op te fokken....wat zijn we dom met z'n allen zeg!! jullie zien toch dat er weer zo'n lollige anoniem bezig is?? een naan zet niemand er bij hoor,en anders een valse om de schijn op te houden!
 
sjongejonge wat een ophef is er een j °keer iets te roddelen ofzo STELLETJE STORY WIJVEN.
er word zelden een of meer reacties onder een nieuw bericht gezet, en nou is er sensatie te vinden en dan zijn ze er ineens allemaal wel.............
tiperend voor jullie karakters, interesserd me niet of je nou positief of negatief gereageerd hebt............
Laat die sl*t zelf op de blaren zitten!
 
Terug
Bovenaan