@pupke

He tut, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen, ik begrijp dat echt wel hoor!!! tenminste ik weet nog steeds niet zelf hoe het is, zucht.

Vandaag 39 wk en 1 dag. Afgelopen maandag bij de vk geweest, ik moest een gil geven als ik het niet meer trek, dan zou ze me helpen, en ze laat me zeker niet tot de 42ste week lopen. Maar zelf verwacht ze toch wel dat die kleine deze week komt. Ze zei ik hoop zaterdag dan heb ik dienst. Ik zou haar ook wel heel erg graag bij de bevalling hebben, dus wie weet.

Thanx voor de tips, hahah ik ga gillen als een viswijf, woon tegenwoordig toch in de buurt van de visafslag (scheveningen) nee hoor ik hoop dat ik het inderdaad over me heen kan laten komen.
men mama is hier nu sinds zondag die wil namelijk niet de kans lopen om te laat te komen voor de bevalling, woont 200 km verderop.
Wel gezellig, beetje aanspraak, en ze zorgt heel goed voor me.

Ik hoop je gauw mijn nieuws te brengen. Maar meid, vertel ook even hoe het met jou en peter gaat, vind ik super namelijk om te lezen.
Ik lees je wel weer als je eraan toe bent hahaha. Nee hoor ben aan het geinen.

liefs terug

Hoi Nath,

Heftig weekje achter de rug Peter heeft veel last van krampjes en is t liefst heel de tijd bij mama.
Las dat bij jou ook effe vervelend was.
Mijn bloeddruk was ook gestegen drie dagen voor de bevalling schijnt normaal te zijn maar begrijp dat het voor jou effe schrikken was!
Misschien ben je nu wel bevallen hoop het voor je!
Duim dat het bij jou ook maar snel mag gaan we denken aan je.
Wou al eerder schrijven maar met deze site ging het even niet op een of andere manier heb jij daar geen last van gehad?
Ga maar weer eens bij Peter kijken want inmiddels schreeuwt hij weer de buurt bij elkaar!hi,hi.
Voordat je het weet heb jij dat ook hi,hi.

Liefs meike

He Meike, en kleine Peter,

Ik lees toch ondanks de buikkrampjes tussen de regels door, dat je op een heerlijk grote roze wolk zit. Dat vind ik super.
Misschien heeft hij last van iets dat jij eet, of heb je al een idee waar het vandaan komt? Geef je eigenlijk borstvoeding?

Vandaag 40 weken precies, en alweer sinds mijn vorige berichtje 2 keer bij vk geweest. Mijn bloeddruk dus weer te hoog, dus ze is afgelopen vrijdag even bij me binnen wezen voelen zeg maar, klein stukje gestript. Oh wat was dat pijnlijk vond het helemaal niets. Vandaag weer de zelfde vk, en ze wou strippen, maar ik wou het gewoon echt niet. Ik denk geef me nog een paar dagen de kans zodat die kleine uit zichzelf komt, en anders moet ik er vrijdag maar aan geloven.
Ben wel zaterdag men slijmprop verloren, en heb wel hele erge harde buiken, en soort van menstruatie achtige krampen, we zullen zien, ik hou je natuurlijk op de hoogte.

Fijn om te lezen dat het lekker met jullie is. Enne ik ben nog steeds stikjaloers op je! Dank je wel voor je lieve berichtje.

knuf nath

Hoi Nath,

Bij mij kwam Peter 2 daagjes na 40 weken dus wie weet?
Ik geef flesvoeding want borstvoeding was drama!
Ging niet goed Peter was bijna een halve kilo kwijt borstvoeding was te laat op gang gekomen en aangezien ik erg lang heb moeten wachten voordat ik een kindje kreeg wou ik niet dat hij honger leed!
Ieder kindje valt wel iets af maar bij ons was het teveel had geen zin om terug te moeten naar het ziekenhuis.
Was waarschijnlijk wel goed gekomen als ik door had gezet maar voelde voor mij niet goed.
Veel kindjes hebben trouwens last van krampjes omdat de darmpjes nog moeten wennen aan het eten.Schijnt bij borstvoeding wel minder te zijn.
Jij gaat nu snel bevallen dat is zeker probeer nog te genieten van je buik want die ga je nog missen hoor!
En ontspan alles komt goed echt waar voordat je het weet is jullie mannetje er ook!

Liefs Meike

P.s. We houden je in de gaten hi,hi

He lieve Meike en Peter, hij is er hoor, Julian Anthony geboren na een bevalling van 22 uur op 16-09 om 01:15 uur, 3480 gram, ong 49 centimeter. Laatste half uurtje in het ziekenhuis, en gehaald met de pomp.

Hij doet het goed, heeft even geduurd, maar gaat met de dag beter.
Even een kort berichtje, dat begrijp jij als geen ander, ga van de week even kijken of ik iets meer tijd heb, men plicht (melkmachine) roept.

Enne meid groot gelijk dat je fles geeft, als niet goed voelt voelt het niet goed.

kus

Hoi Nath,

Gefeliciteerd met jullie zoon Julian Anthony super mooie naam hoor!
Dacht al dat de kleine er zou zijn;)
Wel heftig zón lange bevalling maar hij is er hiep hoi!!!
Geniet ervan meid dat heb jij echt wel verdiend!
Mijn kleine man huilt weer dus effe checken of hij geen volle luier heeft hi,hi.
Doe lekker rustig aan wij denken aan jullie.

Liefs Meike en Peter

he jullie 2tjes, sorry lang geleden.
Hoe is het bij jou, gaat het allemaal lekker.

Gaat lekker hier, na een week kwelling van tenenkrommende pijnen met de bv, ben ik gaan kolven en geef ik dat nu per fles. Nu kwamen we erachter dat die kleine eigenlijk veel te weinig kreeg, want mijn ene borst geeft 2 keer zoveel als de ander, nu ben ik haast zo ver dat ik een voorraadje heb, zodat we nog maar 1 kunstvoeding hoeven te geven.
Hij spuugt wel eens na een voeding, maar klagen doen we nog niet.

Hij groeit uit zijn velletje dus dat is een goed teken.
Morgen even wegen, en woensdag voor de gehoortest.
Ik hoop je gauw weer te lezen.
liefs en knuffel

Hoi Nath,

Fijn om weer van je te horen.
Wat vervelend dat de bv zo pijnlijk was maar gelukkig heb je een goede oplossing nu toch?!
Woensdag de gehoortest spannend hoor Peter sliep tijdens die test.
Met ons gaat het goed ben wel wat moe maar dat hoort erbij ;-)
Peter begint heel langzaam het dag en nachtritme door te krijgen.
Gelukkig s'nachts maar 1 voeding maar daarna slapen wil hij niet altijd.
Ach ja de kleine man is vandaag ook pas 5 weken.
Heeft Anthony geen last van krampjes?
Ik ga nu maar weer eens kijken naar mijn 2 mannetjes fijn dat het goed gaat bij jullie.

Dikke kus Meike

Terug
Bovenaan