@pupke

He meid,

Buikkrampjes gaan hier ook lekker, elke dag ong half uurtje en dan is het over, en hebben eigenlijk de rest van de dag een blije baby.
Hier last van geen druk kunnen zetten bij het plassen, ik moet je ook eerlijk bekennen dat ik nog geen bekkenbodem oefeningen doe.
En ik heb nog last van het carpale tunnel syndroom, dus dat wordt nog wel keertje naar de dokter, want het is echt vervelend snacht. Als die kleine bv huilt dan kan ik hem niet direct oppakken want ik heb dan nog geen gevoel in men handen. heel vervelend.
Dat is ook niet fijn dat je nog last van je bekken hebt, hoe lang is de verwachting dat je last houdt? Of gaat het nooit helemaal over? Fijn om te horen dat de spuitjes goed gingen, en Peter niet ziek werd. Wij moeten de 17de.

kus

Hoi Nath,

Wat vervelend dat je last hebt van carpale tunnel syndroom!Zeker s'nachts niet handig.
Geen druk kunnen zetten met plassen heb ik ook gehad gaat vanzelf weer beter doe er nu inmiddels(sinds 1 week) wel oefeningen voor.
Fysio zei dat het wel even gaat duren voordat mijn bekken weer normaal zijn dus als het goed is gaat het over?bij mij weet je nooit heb zoveel ontstekingen in mijn lichaam die niet meer weg gaan dus we zien het wel....
Maar met Peter gaat het super goed!
Hij brabbelt al en pakt doekjes van de box af en het wennen op de opvang vondt hij ook gezellig.
Wat wil je nog meer?
Vrijdag lekker een weekje op Texel voordat ik weer ga werken.Begin met halvwe dagen werken hopelijk gaat dat goed!
Jij hebt nog wel even toch?
Wij moeten trouwens de 18e weer voor 2 spuitjes daar zie ik niet tegen op.
Fijn dat het bij jullie met de krampjes beter gaat!
Peter heeft er bijna geen last meer van.
Leuk he onze 2 mannetjes!
Geniet van hem!!!!

Liefs Meike

He lieve Pupke,

Wat fijn om te lezen dat het zo super gaat, en wauw zegt wat gaat dat snel.
Ik hoop wel dat je bekkenprobleem gauw overgaat.
Ik heb nog een maand, en dan mag ik ook alweer. wij gaan de 17de voor de 1ste prikjes en 22 ochtendje wennen op kdv. Blij om te lezen dat Peter het leuk vond, ik zie er zo tegenop.
Hier gaat het ook goed, Julian groeit als kool en doet het echt super goed. Het is zn lieverd.
Wat een karaktertjes al he? zo jong en zo eigenwijs heerlijk.

Geniet van je weekje weg, hoop dat het mooi weer is.

liefs

ik was even aan het neuzen bij het zwanger na een miskraam forum ik dacht ach misschien is Lientje actief.
Pupke goed nieuws ze is zwanger.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Nath,
Heb weinig tijd gaan zo naar oma.
Maar wat een geweldig nieuws van Lientje!!!!!!
Fijn dat het met jou en Julian zo goed gaat!
Schrijf snel weer.
Dikke kus

Hoi Nathalie,

Heb jij het ook zo druk met je kleine mannetje?
Hoe gaat het met jullie?
Ik ben weer aan het werk en voor de zaak is het maar beter ook!
Wat een rotzooi trof ik aan echt niet grappig!
Met Peter gaat het echt goed hij vindt de opvang heel gezellig hij wordt lekker veel gekroeld hij is ook de kleinste daar.
Geniet hij volop van hi,hi.
Hoe waren Julians spuitjes gegaan?
Peter had er nu wel een beetje koorts van maar was weer snel over.
Ben jij alweer aan het werk of heb je nog vrij?
Ik hoor je wel weer..

Liefs Meike

He, zal me niets verbazen als je niet meer kijkt of ik nog gemaild heb..... schandalig ik ben al zo lang hier niet meer geweest.
Hoe is het nu met je kleine maar haast grote man.
Onze Juul is haast 3 maanden en een hele vrolijke lachebek, hij schaterd, zo lief en fantastisch.
Ben echt verliefd op men mannetje.
De prikjes waren niet zo leuk, heb hem maar zetpilletje gegeven want hij had verhoging en was echt enorm kribbig.
Inmiddels ben ik ook weer aan het werk, en eer dat we klaar zijn is het half 8 en dan ben ik echt gesloopd.
Hoe is Peter zijn slaapritme?
Je mag al bijna fruithapje geven :)

kus

Terug
Bovenaan