"De dames die al wat langer wachten....."

Zwindo, wat gek idd! Hopelijk helpt het en wordt je baarmoeder snel een lekker warm nest ? in België wordt dat allemaal zo niet gedaan.. Heb er toch nog niet veel over gevonden. 

Chacha en Bo belle, hoe lang duurden die steekjes bij jullie? Bij mij zijn ze sinds gisteravond echt fors minder of weg, en serieus, ik ben echt meteen het vertrouwen weg. Die steekjes waren zo heerlijk bevestigend! Help... hoop echt dat ze weer terugkomen. 
Lotje: ah deed het zoveel pijn? Wat rot meis, waren ze wel mooi toegankelijk? Doe maar lekker rustig aan, en lekker lief zijn voor jezelf.

Mandareintje, het is echt nog niet verloren meid! Ik had die steekjes een paar uur, mss een dag of twee Max. Dit was 5-7 dagen na eisprong. Probeer jezelf een beetje te relaxen, doe dat ontspannende dingen en probeer wat afleiding te zoeken. Dikke knuffel! Ik kruis nu echt alles wat ik kan kruisen voor je ??

Chacha oh oke dat stelt gerust, ik zit nu op 8 DPO (even omgerekend). Dus krampjes gehad op 5, 6 en 7 DPO en vandaag minimaal. Hopelijk is dat gewoon goed dan ?

Kan echt perfect goed zijn hoor! Wat een vreselijk mens, zo'n twijfel in iemand zaaien. Ik had in elk geval hetzelfde als jij met m'n tweede zwangerschap. Dus blijven duimen en sticky vibes Mandareintje!

Lotjejansen hoe is het gegaan viel het je mee of tegen? Snap dat het wel even een impact heeft, dus even lekker rustig aan doen nu.
Chacha ik ben zelf ook heel benieuwd. Ik ga er open in en hoop dat het snel goed komt. Hij zei dat het belangrijkste was om mn cyclus weer op een normaal ritme te krijgen wat in verbinding staat met een goede warme baarmoeder. Koud vertraagt alles en warmte versnelt alles. Hij heeft zo'n 50 stellen behandeld/doorgestuurd sommige zelf helemaal zonder cyclus en ze zijn allemaal zwanger geworden. Dus gaan het beleven.
Mandareintje snap dat het heel spannend is, maar inderdaad proberen zo positief mogelijk erin te staan. En proberen te ontspannen. We hebben lekker allemaal praten en als ik zelf in jou situatie had gezeten was ik ook bloed nerveus geweest, maar ik hoop dat het je lukt om toch ontspanning te vinden de komende week.
Hie nu cd 19 gisteren nog maar echt een licht schaduw streepje en nu echt al een behoorlijk duidelijke lijn op de ovu test. Ik denk dat ik dus een dezer dagen mn ovulatie ga hebben. Maar helaas is mn man juist dit weekend niet thuis, dus dit wordt een ronde overslaan voor ons. En de volgende waarschijnlijk ook als ik in juni ingepland wordt.

Chacha ik heb echt een héle fijne zwangerschap, het gaat dus ook heel goed hier gelukkig. Ben er ook echt 1000% van aan het genieten, kan niet anders zeggen... ben wel lang onzeker geweest omdat ik na al die tijd proberen zwanger te worden eigenlijk niet durfde te vertrouwen op een goede afloop, maar alles ziet er goed uit en de tijd vliegt voorbij. Morgen ben ik alweer 23 weken zwanger! 
Mandareintje Op die steekjes viel geen pijl op te trekken bij mij. De ene dag was het super veel en ook serieus gevoelig, en de andere dag niet tot amper. Ik duim ook onwijs mee! Wanneer mag je testen?

Wat relaxt eigenlijk dit forum dat je verder niks hoeft uit te leggen en we elkaar meestal direct begrijpen! Mandareintje echt spannend hoor het testmoment komt steeds dichterbij!! Wij supporten je! 
Chacha weet even niet meer, wat was bij jou reden voor clomid en is dat iets wat eisprong stimuleert?
Ja vond echt pijnlijk hij moest paar keer overnieuw het klemmetje oid op mijn baarmoedermond doen. Auww!!! Het spoelen zelf ging goed was goed doorgankelijk zei hij. Volgende week telefonisch officiele uitslag. Ook vandaag nog best kramp en beurs gevoel vanbinnen.
Hopelijk volgende cyclus IUI eerste poging. Twijfel voor deze cyclus nog over tarwekiemolie, heb wel gekocht wil alleen niet alles in war brengen (ook door hsg nu) iemand een tip hierin?

Terug
Bovenaan