Zwindo, ik hoop dat het werkt voor je! Zou wel fijn zijn als het iets doet, ik geloof er ergens wel in hoor. Ik heb ook altijd onwijs koude voeten, zou ook gelinkt zijn aan een koude baarmoeder naar het schijnt. Ik draag nu dus heel vaak dikke sokken, zodat die baarmoeder toch wat warmer blijft ?.
Bo-belle, super! Genieten moet je zeker doen, je hebt er lang genoeg op gewacht! 23 weken al, dat gaat goed vooruit! Ik ben echt enorm blij voor je!
Lotjejansen, er is in januari vorig jaar pcos vastgesteld bij mij en toen had ik totaal geen cyclus. Gestart met 50mg clomid en dan de 2e ronde zwanger. Jammer genoeg geen goede zwangerschap, en in augustus terug clomid gestart. Terug onmiddellijk zwanger, maar opnieuw geen goede zwangerschap. Toen een hele nasleep gehad, in november 2e curretage en pas in januari schoon verklaard na een 3e X. Nu dus sinds januari terug aan het proberen, maar veelal zonder clomid omdat ik dus terug een cyclus had. 2x een mooie van 27 en 29 dagen, maar sindsdien terug lange cyclussen van 35-40 dagen dus nu eerste keer terug aan de clomid!