"De dames die al wat langer wachten....."

Mttm, nee ik herken dat gevoel eerlijk gezegd niet.  
Mandereintje, wat vervelend. Iedereen heeft natuurlijk andere symptomen.  Dus zou ik dat vooral los proberen te laten. Al heb ik gemakkelijk praten natuurlijk.
Gebruiker, sinds dec 2018. Echter zou dit pas onze eerste iui poging zijn.  Maby ga ik voorstellen of ik alsnog een ronde clomid 25 mg mag slikken. (Deed ik al 4 cyclussen, maar zonder 1x raak dus  daarom over op iui) Als ze nu toch weer echo's maken kan ik dit nog wel een ronde probeen  als ik daarmee wel een eisprong heb? Of zouden jullie dat niet vragen?
Hoe lang zijn jullie bezig gebruiker? Ben t even vergeten.  

[quote quote=10323932]
Mttm, nee ik herken dat gevoel eerlijk gezegd niet.
Mandereintje, wat vervelend. Iedereen heeft natuurlijk andere symptomen. Dus zou ik dat vooral los proberen te laten. Al heb ik gemakkelijk praten natuurlijk.
Gebruiker, sinds dec 2018. Echter zou dit pas onze eerste iui poging zijn. Maby ga ik voorstellen of ik alsnog een ronde clomid 25 mg mag slikken. (Deed ik al 4 cyclussen, maar zonder 1x raak dus daarom over op iui) Als ze nu toch weer echo’s maken kan ik dit nog wel een ronde probeen als ik daarmee wel een eisprong heb? Of zouden jullie dat niet vragen?
Hoe lang zijn jullie bezig gebruiker? Ben t even vergeten.
[/quote]
Dit zou ook mijn 1ste iui poging zijn. Ik zit in ronde 18

Hey meiden even een kort berichtje van mij hier weer. 
Wat ontzettend fijn Mandareintje dat er een goede terugplaatsing is geweest! Zó'n spann3nde tijd nu.. jeetje.. hoop dat ie lekker innesteld! Ik heb ook heel veel steekjes gevoeld , was op een gegeven moment gewoon echt bang dat ik ongesteld zou worden maar dat was hier dus ook een goed teken ;) heb je trouwens hormonen gekregen die een test positief kunnen doen uitslaan? Pregnyl/ovitrelle? Ik heb zelf toen getest tot dat eruit was, omdat ik zeker wilde zijn van een echte positieve test zeg maar ;)  maar dat is meer omdat ik me echt niet kon beheersen Zo lang te wachten met testen.. hoop dat jij er chiller in staat!

En mttm ik kon altijd aan mijn stoelgang merken waar ik zat in de cyclus.. vanaf eisprong ging alles op slot, echt onmogelijke stoelgang bijna en dus ook veel buikpijn. Op de dag voor of op mijn menstruatie ineens wel een stoelgang en dat bleef dan 2 weken prima tot weer een nieuwe ovulatie.. heel gek maar ik kon de klok erop gelijk zetten!
Lapjesendraadjes jeetje wat balen van je verhuizing zeg! Hoop dat de mr goed hersteld en je alsnog binnenkort lekker over bent zodat je tot rust kan komen en kan starten met ICSI. 
Alle andere meiden, heel veel succes en sterkte de komende ronde! Wat hebben jullie een engelengeduld moeten opbrengen de laatste tijd met het stilvallen van behandelingen. Hoop dat het voor iedereen weer snel opstart! 

Hoi allemaal, mandareintje echt lékker laten gaan zo'n onruststoker met die opmerking. Puur op haar zelf gebaseerd en niet tactisch.
Het komt zoals het komt bij jou!
Hier de hsg achter de rug. Moet er echt van bijkomen! Vandaag maar even in en om het huis rustig aan. 

Mandareintje, wat een nare reactie! Gewoon links laten liggen, zo'n mensen zijn het niet waard! Bij mij waren steekjes altijd een goed teken, dus fingers crossed dat je topembryo lekker z'n plek gevonden heeft!
Bo-Belle, fijn je nog eens te horen! Hoe gaat het met jou?
Lotjejansen, neem zeker je tijd, heb al vaker gehoord dat het niet min is zo'n hsg. 

hier cd5, dag 4 met clomid. Voel wel wat gerommel, humeurig en opvliegers alsof ik in de menopauze zit. Nog een weekje tot de echo, hopelijk reactie!

Terug
Bovenaan