"De dames die al wat langer wachten....."

Gebruiker inderdaad gewoon bellen. Het doet toch veel met je zo'n traject en zoveel onzekerheid. 
Knuffeltjee geeft niet hoor snap dat je gewoon vanuit je frustratie reageert. Wel raar dat je eerst zo regelmatig was en het nu ineens verschilt snap heel erg dat dit voor extra vragen en onzekerheid zorgt. Hopelijk wordt je snel gebeld door het ziekenhuis. Je kan altijd even opbellen met deze vraag dat je weet dat je nog gebeld wordt maar dat je cyclus ineens aan het veranderen is en je niet weet waar het door komt. Misschien komt je brief dan toch iets hoger op die stapel te liggen.
Milaaa wat fijn dat ze zo snel reageren. Nu weet je in ieder geval wanneer je kan bellen. Hopelijk kan je dan ook snel terecht.
Mttm herken het zelf niet of nooit echt opgevallen. 

[quote quote=10323790]Gebruiker inderdaad gewoon bellen. Het doet toch veel met je zo’n traject en zoveel onzekerheid. Knuffeltjee geeft niet hoor snap dat je gewoon vanuit je frustratie reageert. Wel raar dat je eerst zo regelmatig was en het nu ineens verschilt snap heel erg dat dit voor extra vragen en onzekerheid zorgt. Hopelijk wordt je snel gebeld door het ziekenhuis. Je kan altijd even opbellen met deze vraag dat je weet dat je nog gebeld wordt maar dat je cyclus ineens aan het veranderen is en je niet weet waar het door komt. Misschien komt je brief dan toch iets hoger op die stapel te liggen. Milaaa wat fijn dat ze zo snel reageren. Nu weet je in ieder geval wanneer je kan bellen. Hopelijk kan je dan ook snel terecht. Mttm herken het zelf niet of nooit echt opgevallen.[/quote]
Misschien eens informeren bij andere ziekenhuizen in de buurt.

Zwindo: dat klinkt als een verstandige keuze! Je kan dan altijd nog kijken. Hopelijk kan de operatie snel ingepland worden!
Hier gaat het nog steeds goed. Nog steeds zo nu en dan wat steekjes! Blijft spannend dus. Sprak vandaag een of andere miep die ook bij dezelfde kliniek loopt (uit die facebookgroep) en die zei 'ja steekjes waren bij mij nooit een goed teken, had zelfs innestelingsbloed maar t liep nooit goed af, ja wil je niet bang maken). Ja wel potverdorie. Sorry maar wat een kutopmerking. Heb me echt de hele middag weer vet angstig gevoeld. Begin nu weer wat op te krabbelen, mede omdat ik echt steekjes voel en tsja zolang je die voelt dan zal het wel goed zitten denk ik maar. Ondanks wat zij zegt, stromme troela. Heb niet meer op dr gereageerd...
Milaa: jaaaa wat fijn dat je mag beginnen!! wat voor traject gingen jullie ook alweer precies doen?
Welkom gebruiker! Jammer dat je je helaas bij deze club moet voegen, maar je bent hardstikke welkom. En idd, gewoon bellen!
mttm: nee ik herken het ook niet, wat een rotgevoel zeg... 

Wij zouden starten met iui.
Helaas doen ze dat nog niet momenteel.  Ik had gemaild en daarin wist ze denk ik nu, niet specefiek om wie t ging.
In dr laatste mail vroeg ze pas naar mijn geboorte datum. Dus denk dat ze algemeen genomen mij heeft beantwoord.  

[quote quote=10323879]Wij zouden starten met iui. Helaas doen ze dat nog niet momenteel. Ik had gemaild en daarin wist ze denk ik nu, niet specefiek om wie t ging. In dr laatste mail vroeg ze pas naar mijn geboorte datum. Dus denk dat ze algemeen genomen mij heeft beantwoord.[/quote]
Nee klopt ik kan helaas ook nog niet beginnen. Hoe lang ben jij al bezig?

Mandareintje, aan zo'n mensen heb je niks! Mooi negeren en goed dat je weer iets relaxter wordt, wie weet is het bij jouw gewoon een goed teken. 

Mila en gebruiker, ik woon in het zuiden van het land. Hier is de zorg flink overbelast geweest maar in de komende dagen gaan de ziekenhuizen hier in de buurt flink uitbreiden met noodzakelijke zorg! Hopelijk geeft dit jullie ook een beetje moed! 

Mandareintje jeetje zeg op zo'n opmerking zit je dan echt even niet te wachten. Ik hoor juist veel vaker dat steekjes een goed teken is dus zou daar inderdaad lekker vanuit gaan. Goed van je dat je het toch een beetje van je af hebt kunnen zetten. Hoop echt dat je volgende week met top nieuws komt.
Milaaa ah balen zeg. Wat stom dat ze dat later pas vroegen. Hoe staat je man ondertussen tegenover een andere kliniek waar ze al wel starten? Heb je al contact met ze opgenomen? 
Ik heb vandaag trouwens best iets bijzonders meegemaakt. Mijn man heeft jaren geleden bij een fysio gelopen die toen al tegen hem gezegd had dat als we ooit aan kinderen wilden beginnen en het lukt niet we hem moesten bellen en langs moesten komen. Dat hebben we nu dus gedaan er schijnen bij mij een aantal spieren/bloedbanen die in verbinding  staan met de baarmoeder opslot/verstopt te zitten waardoor ik een koude baarmoeder heb. Die punten heeft ie gemasseerd (geen pretje kan ik vertellen). Twee nummers van collega's gekregen (oa een acupunctuurist) die ons gaan helpen in dit traject. Het is voor mij allemaal wel wat uit mn comfortzone omdat het voor mn gevoel ook redelijk spiritueel is, maar hij liet wel echt bijzondere dingen zien. Mn man was ook nog onderhanden genomen die had bijvoorbeeld knopen in zn nek toen ging hij onder zn voeten iets masseren en was de knoop in zn nek weg. Bij mezelf harde spieren in mijn onderbenen ergens in mn heup masseren spieren in mn onderbenen een stuk soepeler. Echt heel bizar. Ben benieuwd wat dit ons de komende tijd gaat brengen. Heb eigenlijk wel weer nieuwe energie gevonden. En eindelijk weer een keer een beetje het gevoel gevonden dat het goed zal komen.

Terug
Bovenaan