"De dames die al wat langer wachten....."

Zwindo: aah wat fijn meis!! en dan hoef je je meteen niet meer rot te voelen dat jullie deze maand jullie vruchtbare dagen moeten missen! Ben blij voor je!

Het gaat hier weer snel met de berichten. Helaas kan ik niet overal op reageren.
Mandareintje, hou het positieve gevoel vast. Ik heb ook heel vaak gelezen dat steekjes goed zijn. Ik duim voor je. 
Bij sommige dames lees ik dat de behandeling nog niet kan beginnen. Balen zeg. Hopelijk wordt weer alles snel opgestart. 

Het verhaal van de koude baarmoeder had ik al eens gehoord. Ik wist alleen niet dat er ook fysiotherapie voor bestond. Soms twijfel ik of ik ook zoiets heb. Ik heb zo snel koude voeten. 

Bedankt voor jullie reacties op mijn vraag. Ik heb ook een beetje op internet gezocht en er zijn inderdaad mensen, net zoals Bo-Belle, die vanaf hun ovulatie tot vlak voor de menstruatie echt op slot zitten. Ik weet niet wat het bij mij is. Ik heb wel weer zo een maand dat ik het moeilijk los kan laten. Dat worden nog twee lange weken. 

Succes allemaal!!

Hoi Mtmm, vervelend gevoel lijkt me, dat op slot zitten. Hoe gaat het bij jou verder, zijn jullie ook aan het wachten op behandeling? Wil het wat met sporten enzo? Hier ook maar weer even flinke wandeling maken vandaag!

Zwindo wat fijn! Nu kun je weer vooruit en er voor gaan, das toch een fijn gevoel ookal is het spannend. 

Lotjejansen/Heb geen PCOS, heb geen enkel symptoom echter hele onregelmatige cyclus en eigenlijk nooit een eisprong, heb wel eens een positieve ovulatietest gehad maar 3 dagen later werd ik dan ongesteld. Bij echo's zit er altijd op mijn linker eierstok een ei-blaas van 18-22 mm. Elke nieuwe arts die ik krijg zegt ooooh kijk deze gaat bijna springen maar de eiblaas blijft vervolgens toch altijd zitten. Waarschijnlijk zorgt die eiblaas er ook voor dat ik niet ongesteld wordt. Kortom eigenlijk weten we nog niet wat er precies aan de hand is. 
Heb afgelopen 2 weken al 3 testen gedaan, wordt helemaal chagrijnig van die ene streep.

En lotjejansen dat gevoel van in de toekomst willen kijken herken ik, je wilt gewoon een beetje duidelijkheid, weten waar je naartoe kunt leven.
Hopelijk gaan je lichamelijke klachten snel beter. 

Wilkindje hoop echt dat mijn lijf ook zelf bedacht heeft om deze keer wel een eitje te laten springen! Zit alleen intussen op CD59, 15 dagen na de laatste gift provera. Dus ik durf er niet op te hopen.  

En we gaan op naar de twee weken over tijd met dinsdag een negatieve test. Het ziet er niet uit of ik binnenkort ongesteld wordt. Helaas totaal geen symptomen die daar op duiden. Heel 2019 kon ik exact zeggen wat ik per week deed. Waar ik in mijn cyclus zat. Deze maand heb ik keurig een paar dagen met heel helder slijm gehad, keurig wanneer dat zou moeten zijn. Het werd 13-5, 15-5. En afgelopen dinsdag dus de omo witte test. Het is frustrerend, want zolang ik niet menstrueer ben ik ook niet opnieuw vruchtbaar. Nu is het maar afwachten, tot wat? Ik ga er maar van uit dat ik dan morge en anders dinsdag ongesteld wordt. Maart was volgens mij ook al zon maand, april was keurig en nu dit. Na mijn eisprong, een week erna bijna twee weken het zuur gehad en een slechte koffie tolerantie. Nu drink ik gewoon weer koffie omdat zon test 99% betrouwbaar is. Ik hoop gewoon snel ongesteld te zijn omdat je nu de 1% hoop hebt toch stiekem wel zwanger te zijn ook al weet je dat dat niet zo is. 

Sterkte knuffeltjeee in dit geval dus echt hopen dat je menstruatie doorbreekt! Super frustrerend dat wachten, maar waarop? Veel geduld jouw kant op.
Kaatkaat provera dat is een middel dat stimuleert dat de eisprong? Hoe check je dat, ook met temperaturen enzo?

Terug
Bovenaan