"De dames die al wat langer wachten....."

Knuffeltjes wat enorm rot zeg, denk dat ik je gevoel wel een beetje ken. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat je voor een echo mag. Tot die tijd een dikke knuffel.

Lotjejansen ik krijg provera om mijn menstruatie op gang te brengen. Je moet het een beetje zien alsof je 5 dagen de pil" slikt, na die vijf dagen komt er binnen 2 tot 10 dagen een onttrekkingsbloeding en kan je lijf aan een nieuwe cyclus beginnen. Jammer genoeg zit ik dus nu ver over die tijd heen en kan ik niet aan een nieuwe cyclus beginnen. 

Hoj dames,
Ik ben er nog en  probeer al steeds te reageren.  Maar helaas zonder succes. 
Ik ga t morgen nog eens proberen. 

Argh de onzekerheis slaat weer toe. Heb sinds vrijdag eigenlijk geen krampjes meer gevoeld en nu teveel verhalen gehoord en gelezen van meiden waarbij het niet gelukt was die óók krampjes hadden maar dat die krampjes weer stopten.. dus identificeer mezelf daar nu heel erg mee. God ik ben ZO bang. Vannacht ook gedroomd dat ik negatief testte.. ik word langzaam aan gek denk ik.

Mandareintje je leeft even tussen hoop en vrees, je wordt niet gek hoor ??
De spanning neemt toe! Sterkte!! Al die fora, andere ervaringen en je eigen gedachten kunnen het proces niet sturen. Als het vruchtje een baby wordt dan gaat de natuur dat voor je doen. Geen verhaal is hetzelfde kwa symptomen en dingen. 
Heel veel geduld nog even!! 

Mandareintje Dit zijn ook echt zulk ontzettend spannende dagen voor jou. Ik kan wel vanalles zeggen maar dat helpt ook niet,  blijf hoop houden en ik zou niet verhalen van anderen lezen als dit je onzeker maakt. Je lijf was er klaar voor, de mini zag er goed uit, ik hoop echt dat het voor jou dit keer mag slagen, en ieder lijf reageert anders, dus soms zeggen verhalen van anderen echt helemaal niks.  Dikke knuffel! 

Zwindo, wat kun je nu snel terecht voor je kijk ok, super voor je!! Ik ga aan je denken, heel veel sterkte alvast! Liefs

Thanks Lotje en Doutzen, lieve berichtjes. Jullie hebben helemaal gelijk maar ik moest het gewoon kwijt... pff tis zo spannend. Heb die wachtweken ZWAAR onderschat. Ik had normaal nooit moeite met de wachtweken toen wij nog natuurlijk probeerden of IUI deden. Vond het wel spannend maar kon het prima handelen. Nou dat is nu wel echt anders, haha!

Terug
Bovenaan