[quote quote=10324855]Ach Mandareintje, ik snap het wel hoor! Ergens hoop je er superhard op omdat alles in de goede richting wijst, maar je wilt jezelf ook beschermen. Dikke knuffel en positief blijven meid!! Nog even afwachten . Ik ben zo chill zonder ovulatietesten . Geen gedoe meer, geen teleurstelling als het weer eens langer duurt. We vrijen vaak genoeg, als het springt hebben we hem wel te pakken! Donderdag m’n controle, hopelijk is er iets aan het groeien! Humeurig/emotioneel ben ik in elk geval en opvliegers alsof ik in de menopauze zit. Hoop dan maar dat het groeit, anders heb ik bijwerkingen voor niets . En puistjes! Mijn God, net 16 jaar. Voel wel af en toe wat steken aan de linkerkant, hopelijk goed teken! Zwindo, super dat je zo snel terecht kunt he! Hopelijk snel resultaat . Knuffeltje, wat ontzettend kut dat je cyclus plots zo scheelt.. heb je deze maand toevallig iets anders gedaan dan vorige maanden? Heb al gehoord dat bij sommige dames teunisbloem of tarwekiem net meer in de war brengt dan dat het goed doet.[/quote]
Ik had juist het idee dat het juist goed werkte...
Ondertussen ben ik nog steeds niet ongesteld. Wel weer een puist op komst, dus mijn menstruatie dan ook neem ik aan?
Moet ik nou komende maand wel of juist geen teunisbloemoliecapsules nemen? Was juist begonnen omdat ik dacht dat deze werkte...