"De dames die al wat langer wachten....."

En ik ben vandaag op de verwachte datum ongesteld geworden. Ook ik ben superchill zonder temperaturen en ovulatietesten. Seks, wat is dat? Door de drukte van de afgelopen weken en de jicht van meneer zijn we er niet aan toegekomen. We zijn er allebei te moe voor, we komen niet verder dan dicht tegen elkaar liggen. Ronde 22 is weer een wachtronde. Het is echt goed zo. 
Nog een weekje afzien en dan dragen we de sleutel van het oude huis over. Dit forum werkt tijdens deze stressdagen als ontspanning voor me! 
Mandareintje, sterke vrouw die je bent, alle vingers en tenen blijven hier gekruist voor je!! Het is je zo gegund! Ik kan mij goed voorstellen hoe alles onder een vergrootglas ligt nu! Nog maar een paar dagen en dan weet je het zeker. Niets voelen hoeft echt niets te betekenen, heel veel vrouwen voelen helemaal niets en worden verrast door overtijd zijn! Wij die al langer bezig zijn, letten alleen als een havik op ons lichaam.
Knuffeltjeee, Ik heb 1 ronde tarwekiemolie gebruikt. Mij gaf het alleen maar buikpijn en constipatie en ik ben er mee gestopt, ook omdat t niet wetenschappelijk bewezen is. Al die maanden zonder heb jij toch een regelmatige cyclus gehad, dus ik zou teruggaan naar wat je toen deed!

Dankjewel lapjesendraadjes! Wat een lieve woorden. ?
Oef ik twijfel zo of ik morgen wel moet gaan testen. Heb even teruggerekend met mn miskraam toen. Toen testte ik op 14 DPO positief (niet eerder getest), met een vrij licht streepje. Geen twijfel-tuurstreepje. Je zag hem wel meteen maar wel écht licht. Morgen zou 13DPO zijn, en daarnaast ben ik mega bang voor een negatieve test. Blijf misschien liever nog 1-2 dagen extra 'misschien zwanger' dan dat ik negatief test en ik in de depri stemming zit. Dus wie weet wacht ik wel netjes tot donderdag (arghhhhhh!! duurt nog zooo lang!!). 

Lapjesendraadjes, fijn dat het goed met je gaat! Ja echt gek wat een beetje minder ermee bezig zijn doet met je mentale toestand he. We zien het wel, als het komt dan komt het.
Mandareintje; doe vooral waar je je goed bij voelt! Wil je toch al eens testen, doen. Doe je het liever niet, dan wacht je gewoon nog effe. Symptomen willen echt niet altijd iets zeggen hoor! Sommige voelen hele zwangerschappen niets en anderen zijn vanaf de bevruchting ziek. Ik duim!

Mandareintje je twijfels zijn goed te volgen!! Elk uur is er 1tje dichterbij. 
Het streepje nu of welke dpo dag testen, staat los van de miskraam, al zal het allemaal terugkomen nu. Nog even volhouden, laat de zenuwen er maar zijn en kijk waar je behoefte aan hebt daarin. Je kan ook voor de midden weg, woensdag gaan? :)

Jaa haha mijn vriend is ook voor woensdag! Denk dat we dat maar doen en dat ik die dag dan lekker vrij neem. Want positief of negatief, van werken komt er niet veel meer denk ik!

lapjesendraadjes ga ik dat doen. Heb het vorig jaar wel enkele rondes gebruikt maar als het geen bewezen wondermiddel is kan ik er beter mee ophouden. Hoewel het wel goed helpt bij veel kramp tijdens je menstruatie.
Moeder natuur heeft de sluizen beneden goed opengezet. U roept wij vloeien. Danku.

Knuffeltje, het is voor iedereen anders. Het is inderdaad niet bewezen wat het precies doet. Op het potje staat meestal dat het voor ongemakken bij de menstruatie is. Ik heb het idee dat de capsules bij mij wel werken, maar bij mij werkt tarwekiemolie bijvoorbeeld helemaal niet. Ik denk dus dat je naar je eigen situatie moet kijken en naar je gevoel moet luisteren. Succes! 

Terug
Bovenaan