"De dames die al wat langer wachten....."

Heb me zeker kunnen inhouden. Sterker nog, ik durf niet eens te testen. Nou gister dus best wel wat vlaagjes lichte misselijkheid gehad. Vanmorgen werd ik wakker, niet misselijk. Geen zere borsten. Shit. Ik meteen helemaal negatief en angstig weer. Oké dus ik ga met de honden wandelen. Ik mis een kuil in het pad en hop, daar ga ik. Enkel verzwikt, knie kapot en vol grind. Kut, dus ik lig daar op de grond best wel wat pijn te hebben, en ik word me toch misselijk! Heb echt 3x overgegeven ofzo. Lig je je daar ellendig te voelen en stiekem dolblij dat je moet barfen. Wat dit traject met je doet zeg. Dus mijn vriend gebeld, die komt me halen met de auto. Op weg naar de auto weer misselijk en barfen. En sindsdien thuis op de bank met icepacks op mn enkel en een emmertje naast de bank, toch wat licht misselijk nog. Jeetje, zou het dan toch? Of komt de misselijkheid van de schrik/pijn? Tsja heb wel ergere ongelukken gehad in het verleden met nog meer pijn en toen ook nooit misselijk geweest of moeten overgeven. Hmmm... either way, ik voel me nu wel beter dan vanmorgen vóór de val toen ik zo onzeker was, want nu heb ik weer hoop. Wat maakt dit traject je toch een twisted persoon he, dat je je beter voelt met een verzwikte enkel en kapotte knie en misselijkheid. Oh well...

Mandareintje, wow wat een ochtend. Eigenlijk een vreselijke ochtend en toch een ochtend die hoop geeft. Soms is het leven zo raar. 

Gelukkig zijn hier mijn darmen weer iets rustiger geworden. Wel nog een opgeblazen gevoel, maar verder valt het mee. Hopelijk gaat het nu echt weg. 

Milaaa, van jouw capsules heb ik nog nooit gehoord. Waar zijn ze voor? Al positieve ervaringen? 

Oh Mandareintje sorry, maar ik moest even zo hard lachen om je verhaal! Pijnlijk, maar inderdaad bizar dat je dan direct moet overgeven! Ging je nou morgen al testen? ????

Lapjesendraadjes: haha lachen mag hoor, het was ool gewoon wel een beetje komisch (en kneuzig). 
Jaaa morgen testen, al vind ik het dooood eng. Morgen is 14DPO dus het mag wel onderhand al heb ik serieus getwijfeld om gewoon mijn ongesteldheid af te wachten en tot die tijd lekker in deze bubbel te blijven. Maar nee, morgen gaan we testen. Hellup!!
De misselijkheid is weggetrokken en heb helemaal GEEN symptomen meer gehad dus jullie raden het al: ik ben weer bang en ervan overtuigd dat het gewoon een blanco witte test gaat zijn morgen.. argh, wat een zenuwslopend kut traject is het ook..

Manderijntje, wat een verhaal. Daar zou k aan uit opmaken dat je wel zwanger zou kunnen zijn. Maar als je nu niets geks meer voelt. 
Laten we hopen dat er morgen een positieve test is. 
Nee ik heb er nog geen ervaring mee, maar als ik op google kijk dan kunnen ze helpen bij pcos. Zijn wel duur, maar we gaan het zien wat het gaat brengen. 
D-Chiro-Inositol is hét supplement bij PCOS. Meerdere onderzoeken hebben aangetoond dat DCI een positief effect heeft bij het verminderen van PCOS-klachten. Het speelt een belangrijke rol in de insulinehuishouding. Het zorgt ervoor dat je lichaam insuline goed kan herkennen
Deze vijf natuurlijke stoffen in Tri Sense zorgen dus voor een stabielere bloedsuikerspiegel en hebben daardoor indirect effect op je hormoonbalans. En daarmee zorgen deze stoffen weer voor vermindering van klachten die voorkomen bij PCOS.

Chacha, ik hoop voor je dat het een eisprong is. Het extra gezellig gemaakt? Heb je een ovulatietest gedaan?
Mttm, hoe voel je je nu? Inmiddels helder wat er is?
Ik had gister avond en vanochtend een knallende ovulatietest. Maar die heb ik vaker gehad en dan wees een echo anders uit.
Echter had ik vanochtend ook super veel last van buikpijn, mijn buik voelde erg opgezwollen, steken en echt duidelijk niet lekker. Dus ergens stiekem toch de hoop dat ik nu dan toch wel een eisprong gehad heb?
Test was vanavond ook weer veel en veel lichter dan gister/vanochtend.
We hebben het gister avond gezellig gemaakt, dus laten we hopen dat het zijn vruchten afwerpt. 
Ik twijfel of ik een lifestyle coach zal raadplegen. Je kunt of aan de slag met hormonen van het ziekenhuis of het zelf proberen. Dus dan ga ik het maar via de natuuurlijke weg proberen aangezien er nog echt geen zicht is op starten in het ziekenhuis. Daarnaast zijn zoveel hormomnen ook niet mijn voorkeur. Maar goed, uiteindelijk alles voor het goede doel. 

Mandareintje, ik stuur je heel veel positieve vibes voor morgen! Wat een dag heb jij weer achter de rug ?. Hopelijk heb je een mooi tweede streepje!
Milaaa, nee geen ovutesten deze maand! Dat geeft me veel meer stress en ik ben er nog niet mee zwanger geraakt de afgelopen maanden, dus laat maar zo ?. Heb nu nog steeds wat druk in m'n onderbuik, dus ik hoop echt dat er iets groeit! Donderdag de controle echo?.

Terug
Bovenaan