"De dames die al wat langer wachten....."

Ik ben echt benieuwd wat er met mijn darmen aan de hand is. Vandaag voel ik me weer helemaal niet lekker. Veel last van boeren. Regelmatig naar het toilet en soms buikpijn. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat het iets met een zwangerschap te maken heeft. Ik zit namelijk pas op dag 21 van mijn cyclus. Ik heb wel een beetje op internet gezocht naar mogelijke symptomen, maar daar word ik niet veel wijzer van. Laat deze week maar snel voorbij zijn. 

Mttm misschien moet je even opletten op wat je eet? Sommige voedingsmiddelen geven veel last van gas en obstipatie. Ik heb er soms ook last van (vooral als ik elke dag in de week ui, prei of knoflook door mijn eten heb), voor mij werkt het om dan een paar dagen aardappels, groente en vlees te eten. Veel water drinken ook, dat houdt de boel soepel zegmaar. En geen pakjes of zakjes, dat maakt ook een groot verschil in mijn ervaring.

Mttm: rot zeg, het kan natuurlijk ook gewoon echt totaal iets niet-gerelateerds zijn zoals voeding idd of een virusje. Misschien helpt Rennie Deflatine ofzoiets? 

Whaaaaa ik ben vandaag best wel wat misselijk geweest!! En flink drukkende pijn in mijn liezen. Zou het dan toch...??? 

He Mandareintje, dat klinkt toch veelbelovend he! Ik wens je echt zo'n dikke positieve test toe?. 

Hier ook wat gerommel aan m'n linkereierstok. Hopelijk groeit er een eitje?

Mandareintje, fijn om te lezen dat je positieve ervaringen heb.
Dames, bedankt voor jullie tips. Ik let inderdaad enorm op mijn eten. Mandareintje, ik denk dat jij helemaal gelijkt hebt. Het heeft helemaal niets met mijn cyclus te maken denk ik. Ik twijfel op dit moment zelfs om echt een dagje geheel vloeibaar te eten. Kijken of dat voor een beetje rust zorgt. 

Mandereintje wat ontzettend spanned. Alle pijlen staan de goede kant op. Ik duim met je en de rest mee! Ben benieuwd naar morgen.

Knuffeltjeee, ik gebruik geen teunisbloemolie dus kan je daarin ook niet adviseren. Maar ik geloof heel goed dat je soms dingen gaat proberen.
Ik ga vanaf morgen starten met tri sense en dci capsules. Als we op het ziekenhuis moeten wachten..... dan via de natuurlijke manier maar wat proberen. Tevens let ik op wat ik aan het eten ben. Wie weet helpt het. Lees er wat meer goede ervaringen over op internet bij PCOS.

Ik probeer via mijn gsm te reageren, maar helaas lukt dit steeds niet. Dus ga vanavond op de rest nog reageren.

Milaaa vertel wat zijn dat voor capsules enzo?
Mtmm komt het al wat tot rust?
En mandareintje heb je jezelf kunnen inhouden vanochtend? ☀️
Hier gister ovulatie en NOD dan rond 8 juni, anderen? 

Terug
Bovenaan