"De dames die al wat langer wachten....."

lapjesendraadjes wat relaxt dat het nieuwe huis zoveel vooruitgang geeft! En nu nog 'voor 2 huizen' denken en doen is ook wel vermoeiend. Nog even doorzetten, dan rust en dan op een andere manier aan de slag :) ?
Gek nwj dat onverklaarbare bloed, misschien toch nog een restje van de menstruatie? Ga je de verwijzing op sturen binnenkort? 

Heel stom maar ik heb ineens ook moeite om berichten op het forum te krijgen. Milaaa jij had hier ook last van toch?
Mandareintje echt super toepasselijk dat shirt met ice ice baby echt heel gaaf. Het lijkt me inderdaad zo gaaf om door zo'n winkel te lopen voor jezelf. Geniet ervan!
Ikbendoutzen en mandareintje echt een super goed idee om zo'n groep aan te maken. Ik hoop dat vele van ons zich snel bij die groep kunnen toevoegen. 
Mttm hopelijk zijn je darmen ondertussen alweer een beetje gekalmeerd er werkt alles weer een beetje normaal. Ik weet er hier alles van darmen die een eigen wil hebben.
Chacha wat fijn dat je toch weer reageert en dat je het ook allemaal voelt. Hopelijk een goed voorteken dat het deze ronde weer raak mag zijn en hij goed blijft plakken.
Lapjesendraadjes ik hoop voor je dat je dan toch gewoon gelijk mag beginnen ik zal heel hard voor je duimen. Hopelijk kan je ook snel genieten van je nieuw huis en het oude huis achter je laten. Fijn dat je nog vrij bent om even goed bij te komen.
Lotjejansen spannend die prikcurus. Ik heb hem (nog) niet gehad, maar verwacht eigenlijk na mijn operatie hem ook te krijgen. Kijk er wel een beetje tegenop om mezelf te moeten prikken, maar het is voor een goed doel.
Nwj dat is raar. Kan zijn dat je misschien tijden gemeenschap een adertje ofzo hebt geraakt. Ik weeniet of het veel bloed was, maar dat hoor je ook nog wel eens.
Ik loop de laatste tijd te dromen, dan ben ik ineens toch zwanger en hoeft de operatie niet volgende moment lig ik op de operatietafel en word ik open gesneden en kan ik gewoon doodleuk meekijken. Oja en ik heb te horen gekregen dat ik ben aangenomen voor die baan waar ik voor benadert ben. Ik ben ook heel eerlijk geweest over dit traject en ze reageerde daar zo tof op! Dus ben echt super blij, vindt het ook ontzettend spannend, maar kijk erg uit naar deze nieuwe carrière stap. Nu volgende week die operatie nog?

Ha meiden, het ziet er naar uit dat ik nog een bij jullie blijf... we hebben vanmorgen opnieuw getest omdat we het wilden vertellen vandaag. Aan de ouders. Maar in plaats van dat er een dikke vette tweede streep verscheen is hij beduidend lichter dan woensdag. Kutzooi, het loopt dus precies zoals in december. Ik kan het nog niet helemaal bevatten hoor. Fucking rollercoaster...

He Mandareintje wat kut.. krijg je nog een bloedname of doen ze dat niet in je kliniek? Oh meid ik vind het zo erg voor je! Dikke knuffel??

Ah nee mandareintje dat meen je toch niet. Hopelijk is er wat anders aan de hand waardoor de test lichter is. Je hebt wel hetzelfde merk gebruikt? Ik ga zo hard duimen dat het toch gewoon goed zit. 

Terug
Bovenaan