"De dames die al wat langer wachten....."

Ja zelfde merk, allebei ochtend urine. Het is ook echt met beide testen. Je ziet het vooral goed op de action testen maar alles is lichter. Either way, dit komt niet meer goed. Been there, done that.
kijk maar:
https://ibb.co/M9KCttD
https://ibb.co/th8MdZ1

Nogal.. ben nu ook vooral doodsbang dat ik gewoon echt nooit moeder word. Ik moet doorgaan met de hormonen maarja tegen beter weten in dan maar. Morgen nog eens testen.

Ah ja kan me voorstellen dat het even heel moedeloos maakt. Morgen nog testen, sterkte. Je mag ons op hoogte houden maar niks hoeft. Zo ongrijpbaar proces is het! 

Poging nummer ?? om hier iets te posten..
Oh wat erg Mandareintje! Dit wil je gewoon niet zien als je nogmaals een test doet. Kan je je bloed (2x) laten prikken bij de huisarts om te zien of je HCG goed stijgt? Dat is toch net iets betrouwbaarder dan een test. Ik kruis al mijn vingers en tenen voor een goede afloop voor jullie! 
NWJ, ik zou ook denken aan een restje menstruatiebloed, maar dat is wel erg laat. Ik zou het zeker eens navragen bij een bezoekje aan huisarts/gyn.
Lapjesendraadjes, proficiat met het nieuwe huis! Wat goed dat jullie even tijd hebben om uit te blazen. Ik hoop met je mee dat het rond 22 juni lekker rustig is in de kliniek. 
Lotjejansen, wat fijn dat jullie met IUI mogen starten. Maar misschien zal het niet nodig zijn. Je zit nu in de spannendste wachtweek zeker? Al gekke dingetjes gevoeld?
Hier ondertussen al 2 bezoekjes gebracht aan de fertiliteitsarts. Mijn cyclus zal iets nauwgezetter opgevolgd worden, met bloedafnames en meer echo's. 
De arts wil nu 3-4x cyclusoptimalisatie doen met clomid, pregnyl en utro en als dat geen resultaat geeft dan volgt er ook een kijkoperatie (ieeek). Wordt daar iets gevonden en hersteld, dan gaan we wss weer enkele cycli moeten proberen. Komt er niets geks uit die kijkoperatie, dan zou hij meteen willen overgaan op IVF. De arts vond IUI voor ons niet ideaal, omdat mijn vriend zo'n (jawel) uitstekende zaadkwaliteit heeft. De arts kon het niet laten om te zeggen dat mijn vriend wel de broer van Superman moet zijn... (vriend glunderde toen ik het hem vertelde, maar naar mij toe vind ik dat wel sneu).
Morgen moet ik opnieuw langs voor een echo en dan ga ik toch eens vragen of IUI geen optie zou kunnen zijn ipv enkel clomid+pregnyl. Wie weet heb ik wel een supervijandige baarmoederhals en houdt die alles tegen?! Met IUI neem je die barrière toch wel weg, aangezien het zaad enorm hoog wordt ingespoten. Ik ben eens benieuwd naar zijn repliek...

Terug
Bovenaan