"De dames die al wat langer wachten....."

Hoi pennylane! Fijn dat er een plan ligt voor komende tijd. Wie weet is de kijkoperatie niet nodig!! Snap wel dat je iui eventueel ook een kans wil geven! 
Haha blijkbaar is je vriend een uitzondering dat hij bewonderd wordt om zijn superzaad? begrijp wel dat het voor jou wat gevoeliger ligt zulke opmerkingen. We hebben niet in alles invloed op hoe ons lichaam functioneert. Succes met de vele echos zelfs op zondag!
Als er meer zicht komt op waar het aan kan liggen dan is het wel handig zijn goede kwaliteit, gaat het lekker vlot van!!
Hier is het zaad juist nietzo best, vandaar iui. Klopt het zou geweldig zijn als het miet nodig is, vandaag 6dpo nog geen bijzonderheden. 

Mandareintje, neeee!!! Ik duim zo hard dat het toch gewoon allemaal goed zit. Dit mag gewoon niet fout gaan. Heel veel sterkte? 

Mandareintje dit spijt me zo erg voor je, kan me voorstellen dat je gedachten nu alle kanten opgaan. Zouden ze niet nu door kunnen gaan met immuumtherapie, ik las op internet dat dat ook gedaan wordt op het moment dat de test positief is, maar wellicht is dat iets anders en zeg ik onlogische dingen.  Ik gun jou hoop op het moederschap en vooral een zwangerschap en een kleine...  het was dit stuk waarin ik dat las. 
https://vivaneo-ivf.com/nl/diagnostiek/immunologie/

pennylane  wordt wel goed doorgepakt zie ik. Ik wou nog tegen je zeggen mocht je wel een kijkok krijgen en ze gaan dan je eileiders doorspoelen dan maak je wel 4 maanden extra kans, ik las vaak dat vrouwen dan zwanger werden en ben zelf ook de 2e ronde na de operatie zwanger geraakt, dus naast littekens en een ok bied het je ook weer extra kansen;) 

Zwindo  je operatie is deze week he?! Ik denk aan jou hoor, ik hoop dat alles goed gaat en laat je maar lekker verwennen! Veel sterkte!!

Vanmorgen waren de testst nóg lichter. Het is gewoon echt einde verhaal meiden, het zijn tuurstreepjes met ochtend urine nu. Schaduwlijntjes bijna. Ik stop met de hormonen en laat het afkomen, het is klaar. 
Ikbendoutzen: ik heb vrijdag nog een immuunbehandeling gehad, ik zou dat wekelijks krijgen dus op zich wordt dat wel aangepakt. Krijg het ook 2x rondom de terugplaatsing. Heeft nu echt geen zin meer, het zit al niet meer goed. 
Pennylane ik vind het logisch klinken om IUI te doen hoor, ondanks dat het superzaad is moet het idd nog door de baarmoederhals. Met IUI zit je toch sneller op de juiste plek. 

Aaah nee mandereintje. Super dikke knuffel! Ontzettend klote en kut.

Reageren via mijn gsm lukt vaak niet
 Dus probeer t vanavond via de laptop nog eens. 

Terug
Bovenaan