"De dames die al wat langer wachten....."

Nou, doorverwijzing heb ik. Binnen 5 dagen moet ik gebeld worden. Kan wel weken duren eer ik terecht kan. En dat ik niet ongesteld wordt? Ja je zòu af en toe nog een test kunnen doen...
Dus dat. Tot ik meer weet of ongesteld wordt maar extra lief voor mezelf zijn. Waar die extreme vermoeidheid ook maar vandaan mag komen. 
Op pauze en dan maar wachten...

Ikbendoutzen dankjewel moet het ook echt even van me afschrijven. Manlief net ook wakker geworden dus ook even over gehad die werd er echt een beetje pissig van. Hij vond dat ze het inderdaad erg makkelijk van haar af schoof naar mij (en ook een beetje naar de andere) toe en weet dat ik vaak ook reageer. Ik vraag er alleen niet altijd naar vanuit mezelf. En ik had nu alleen niet gereageerd op het laatste bericht omdat dit bij mij een kut gevoel opriep en ik dus oprecht niet de energie had om er op een goede manier op te reageren. (Ze had 5 km in een half uur gerend en ik probeer hier aan mn gezondheid te werken en ben helemaal leeg gedraind van energie omdat ik mn voeding aan het omgooien ben, emotioneel gedraind ben om continue maar te blijven lachen en te doen alsof alles koek en ei is en het ontzettend druk heb op mn werk en dus blij mag zijn als ik tijd vindt om naar de sport school te gaan. Gevolgd door de opmerking dat ze moest huilen omdat ze buikpijn had omdat hij aan het groeien is. En dat ging er bij mij even niet in)
En vooral niet inhouden hoor, ben juist benieuwd naar jullie meningen hierover. Had echt even een kut gevoel.

Ikbendoutzen dankjewel moet het ook echt even van me afschrijven. Manlief net ook wakker geworden dus ook even over gehad die werd er echt een beetje pissig van. Hij vond dat ze het inderdaad erg makkelijk van haar af schoof naar mij (en ook een beetje naar de andere) toe en weet dat ik vaak ook reageer. Ik vraag er alleen niet altijd naar vanuit mezelf. En ik had nu alleen niet gereageerd op het laatste bericht omdat dit bij mij een kut gevoel opriep en ik dus oprecht niet de energie had om er op een goede manier op te reageren. (Ze had 5 km in een half uur gerend en ik probeer hier aan mn gezondheid te werken en ben helemaal leeg gedraind van energie omdat ik mn voeding aan het omgooien ben, emotioneel gedraind ben om continue maar te blijven lachen en te doen alsof alles koek en ei is en het ontzettend druk heb op mn werk en dus blij mag zijn als ik tijd vindt om naar de sport school te gaan. Gevolgd door de opmerking dat ze moest huilen omdat ze buikpijn had omdat hij aan het groeien is. En dat ging er bij mij even niet in)
En vooral niet inhouden hoor, ben juist benieuwd naar jullie meningen hierover. Had echt even een kut gevoel.

Zwindo, als hij echt koorts heeft gehad dan kán het invloed hebben op de kwaliteit van zijn zaad, maar pas over 3 maanden. De gemiddelde cyclus van zaad is 3 maanden. Die van mij heeft er niet superveel last van gehad.
Ik vind trouwens dat je goed hebt gereageerd naar je vriendin. Je hebt haar ruimte gegeven om haar geluk te delen, maar ook om ruimte voor jezelf gevraagd (terecht). Het is nogal makkelijk voor haar om jou aan te spreken ipv de andere vriendinnen, en dat vind ik een beetje gemeen! Trek dan je mond open tegen de andere vriendinnen in de groepsapp ipv tegen jou, toch?

Goed zo Knuffeltjeeee, je hebt een doorverwijzing! Ja het kan wel lang duren voordat je dan eindelijk aan de beurt bent. Bij mij duurde t 4 weken voordat mijn aanmeldings en vragenformulieren verwerkt werden, zo druk was t. Maar als je er eenmaal 'in' bent, dan gaat het allemaal vrij snel vind ik! Die wachtperiode tussen doorverwijzing en eerste gesprek vond ik het ergst! Want al die tijd tikt t klokje door en je wil eigenlijk NU een antwoord/hulp.
Echt, het is moeilijk, maar heb geduld! Dit is stap 1, als je er eenmaal zit als patient heb je volgens mij je huisarts niet meer nodig. Neem dat des-verhaal mee!! Echt, je hebt kans dat ze daardoor extra gaan onderzoeken. En probeer in de tussentijd je vriend ook mee te krijgen in t verhaal (maar wellicht gaat t juist helpen in het overtuigen van hem nu er een afspraak gaat komen)

Hallo Allemaal,
Even terug in de tijd, 6,5 week geleden bij de huisarts geweest voor een doorverwijzing.. Ik ben in maart 2019 gestopt met de pil, maar mijn menstratie komt niet op gang. Nu 3 keer ongesteld geweest in 1 jaar waarvan ik weet dat dit 2 keer door de hormonen van de pil komt!
Morgen is het zo ver, ik mag me melden. Wachtrij was 6 weken. Wat ben ik toch gespannen voor morgen, aan de andere kant ook fijn om te weten waar het vandaan komt. Als ik op internet lees heb ik kenmerken van PCOS. Morgen is de dag waarop meer duidelijkheid gaat komen, hoop ik dan maar! 

Ik dacht, ik laat even wat van mij horen om weer mijn verhaal te kunnen doen. Afgelopen weken even offline geweest... 

Knuffeltjee ik had niet gezien dat je ook een berichtje geplaatst had. Hoop voor je dat je snel terecht kan. Het wachten is echt killing. wel fijn dat je in ieder geval de doorverwijzing hebt gekregen en niet nog langer daarop hoeft te wachten. 
Lapjesendraadjes dankjewel voor je reactie. Hopelijk straks toch nog even gezellig maken. Het verhaal met die vriendin is nu helemaal geescaleerd. Ik vertelde dat ze gewoon alles wat ze wil je de app moet zetten, maar ik deel liever niet al mn emoties over de app. Daar verschillen we gewoon in. en vertelde ook dat ik op een forum zit met meiden die hetzelfde doormaken dus daar wel echt een uitlaatklep heb. Haar reactie hierop is uit de groepsapp stappen met een heel verhaal over dat we niet open en eerlijk met elkaar zijn en onze gevoelens durven te delen. Dusss... weet niet zo goed wat ik hiervan moet maken of voelen, maar het maakt het niet makkelijker. 

MJ wat fijn om weer wat van je te horen, fijn dat ook jullie nu hulp krijgen!
zwindo, ik heb je gelezen maar geen ervaring met dat soort dingen.
lapjesendraadjes en iedereen,
Ik merk voor mezelf dat er toch ook nog een heel klein waakvlammetje blijft branden. Zolang ik niet ongesteld wordt ga ik zondag voor de 3e en laatste keer testen, daarna laat ik het voorzover het me lukt helemaal los. Als ie nou positief is he, moet ik dat dan melden als het ziekenhuis belt of al heeft gebeld? En dan? Nouja komt tijd komt raad... Ofzo.

Terug
Bovenaan