"De dames die al wat langer wachten....."

Knuffeltje, ik snap je frustratie ivm het wachten. Eens je de stap zet om verder onderzocht te worden, wil je dit zo snel mogelijk. Ik hoop dat je toch een beetje afleiding vind. Kan je inderdaad niet aandringen op een bloedname? Het onzekere nu is alleen maar lastiger! Zeker omdat je probeert geen hoop te hebben, maar waarom komt je menstruatie dan niet? 

zwindo, wat jammer dat je vriendin je niet wat meer kan steunen? Tuurlijk ben je blij voor hen, maar tegelijkertijd doet alles wat met zwangerschap en baby's te maken heeft ook wel pijn. Dat verlangen wordt alleen maar groter! Dat zij dan niet echt snapt dat je niet altijd de energie hebt om te reageren, vind ik heel erg. Het is toch normaal dat je beter kan praten met mensen die ongeveer hetzelfde meemaken? Hopelijk kan zij het ook snel wat loslaten en niet alles zo persoonlijk opnemen ?. Je grenzen bewaken is heel belangrijk! Ik vind trouwens dat jij nog heel lief gereageerd hebt! 

MJ, succes! Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

MJ wat fijn dat je nu geholpen wordt. Ik vond de eerste afspraak ook best spannend, maar was wel redelijk nuchter. Hopelijk snel duidelijkjeid en een behandelplan.
Knuffeltjeee geeft niet weet zelf ook niet zo goed wat ik er nou mee aan moet. Waarschijnlijk duurt het wel even voor je terecht kan. Je kan altijd even het ziekenhuis bellen om te vragen wat handig is om af te spreken en aangeven waar je jezelf prettig bij voelt. 
Chacha het blijkt nu wel te zijn dat ze van iedereen meer de vraag van hoe het met haar gaat verwacht en dat snap ik ook wel. Veelal stuurt ze zelf sporadisch een foto van echo's etc. Maar ze verteld ook niet wanneer ze afspraken heeft of in welke fase ze precies zit en we zijn allemaal nog nooit zwanger geweest. Plus dat ze ook niet eerder heeft aangegeven wat ze van ons verwacht. En als wij niet weten wat haar verwachtingen zijn hoe kunnen we daar dan rekening mee houden. En heb gezegd dat het een beetje als mijn schuld voelt omdat de andere misschien door mij er niet naar durven te vragen ondanks dat ik gezegd heb dat ze dat wel gewoon moeten doen. Maar het was vandaag al een klote dag en dit maakt het er niet beter op. Ga ook lekker naar bed. Ben echt helemaal leeggezogen qua energie. En de hele mood om het nog gezellig te maken is ook verdwenen en manlief heeft er ook geen energie voor dus flink balen. Maarja nu aftellen tot de operatiedatum. 

zwindo, door Chacha ging ik er nog wat meer over nadenken. Dan denk ik, zìj is zwanger. Snap dat je je ei kwijt wil, maar moet je dat zo opdringen? Jij en ik neem aan meerdere van jullie groepje zijn niet zwanger. Ik neem aan dat er meer net als jij het wel eens zat zijn? Stom voorbeeld, dat zou hetzelfde zijn als iemand met chronische jeuk. Heeft ook niet iedereen, maar ook niet iedereen zit op die info te wachten omdat ze niet kunnen weten hoe dat voelt. Aan de andere kant schijnen zwangere vrouwen hele lastige zwangerschapshormonen te hebben fus wie weet kan ze er zelf niets aan doen dat ze tegen iedereen loopt te klagen. Maar ze moet zich zeker wel realiseren dat jij dolblij zou zijn met ieder mogenlijk kwaaltje, àls je maar eens zwanger zou zijn. Denk dat jullie er gewoon een nachtje over moeten slapen en over een paar dagen het rustig uitpraten.

Jeetje Zwindo, die vriendin van jou heeft echt flink last van haar hormonen, zullen we maar zeggen! Je zou toch bijna eens een koekje van eigen deeg willen geven door eens echt te laten merken hoe je je onder jouw situatie voelt! Niet doen hoor, maar oh wat verleidelijk. Eens met Knuffeltjeeee, slaap er een (of meer) nachtje over. En wat ChaCha zegt, je hebt echt lief gereageerd naar je vriendin!
MJ, oh wat spannend zeg! Ik keek er ook echt naar uit. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
En Knuffeltjeeee, gewoon zondag nog een keer testen. Als ie positief is, dan bel je je afspraak af. Dat vinden ze echt niet erg, ik vermoed dat ze je feliciteren! ?

Hee meiden!
Zo weer even bij-gelezen;-)
Zwindo, wat een nare situatie! Klinkt als niet echt veel inlevingsvermogen van haar kant!! Je hebt het echt goed aangegeven hoor (vind ik dan) Ik hoop dat je nu lekker slaapt en dat dat je goed doet!! Je vriendin zou eigenlijk zelf ook wat meer gelijkgestemden moeten zoeken?? .......  En als het zo moet zijn, dan is die ene kans gewoon raak!!
Lapjesendraadjes, hoe gaat het met jou spanning voor het prikken? Ik hoop dat het wat afzwakt voor je, zodat je er niet al te veel last van hebt.
Knuffeltje, wat fijn dat je de doorverwijzing hebt. En wat frustrerend dat het nog steeds niet doorzet... kan me voorstellen dat je weer opnieuw gaat malen. Knap dat je toch weer lang kunt wachten met testen!

Pffff... ja hoor! Is de gynaecoloog ziek vandaag, wordt mij afspraak uitgesteld maar hier krijg ik nog bericht van.. Hoop dat ik niet weer 6 weken hoef te wachten! ?
#onzeker.... 

Terug
Bovenaan