"De dames die al wat langer wachten....."

Knuffeltje ben benieuwd hoe het gaat bij de huisarts, laat je t even weten?   Schorpioen, er wordt nu 1 embryo ingevroren? Snap dat je gehoopt had op meer, maar ik blijf voor jullie hopen dat het eerder raak is!    Daantjevijfendertig knap dat je zo positief blijft1 drie weken is inderdaad wel aan de korte kant, maar je kunt het dus wel verklaren?    Voor iedereen, ik hoop echt echt echt dat in 2020 alle dames die hier meekletsen een positieve test in handen hebben , zwanger zijn of zijn bevallen, we gaan ervoor! 

Ik heb net te horen gekregen dat m'n bloedonderzoek goed was en ik dus mag beginnen met Clomid! Volgende week dan controle echo en hopen dat er een mooie follikel groeit!

Ikbendoutzen wauw wat een super nieuws wat fijn! Hoe lang zijn ze bezig geweest? Ben zo benieuwd over een maandje hoe ik het zelf ervaar. Dus lees heel graag mee naar hoe je herstel gaat.? nu lekker van genieten en hopelijk nu snel een goede aanpak en een mooie zwangerschap als gevolg!
Chacha spannend! Fijn dat alles goed was en je nu weer verder kan. Hopelijk nu snel een goede plakker te pakken. Ik ga denk ik gewoon een cb doen straks einde van de dag/avond. Geen zin om nog extra testen bij te moeten halen en mag hopen dat ik binnenkort dan toch echt wel een vaste krijg dus heb dan nog wel genoeg teststaafjes van de cb.
Knuffeltjee fijn dat je er morgen terecht kan hopelijk geeft ze je een goed gevoel en wordt je gehoord.
Schorpioen wat jammer dat er uiteindelijk maar eentje in de vriezer zit. Maar hopelijk is die nu niet nodig en ben je gewoon hartstikke zwanger!
Daantjevijfendertig dat is wel heel snel. Goed dat je er zo positief over denkt.

Knuffeltjeee ik zou zeker het desverhaal van je moeder noemen bij de huisarts! Ik heb weleens gelezen dat dat ook voor kleindochters gevolgen zou kunnen hebben.
Ikbendoutzen, wat een supergoed nieuws zeg, ik snap dat je helemaal opgelucht bent nu!

Ikbendoutzen, ik ben wel van plan om iets ontspannends te doen. Ik word altijd heel rustig van klassieke muziek dus ik denk dat ik dat wil gebruiken. En ik heb begrepen dat je de huid ook een beetje kan verdoven door een koelelement, dus daar ga ik deze week naar vragen tijdens de instructie. Ik ben verder blij dat ik het eruit heb gegooid. Dat helpt vast ook wel.
ChaCha, wat heerlijk dat je weer mag beginnen!
Schorpioen, wie weet ben je gewoon wel een van de gelukkigen die van de verse tp zwanger blijft!

Wat een ontwikkelingen allemaal!
@Ikbendoutzen Wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen. Nu rustig herstellen en hopelijk ben je snel weer goed op de been. Lekker op weg naar die echte kans voor een zwangerschap, het is je gegund!
@Knuffeltje Het is absoluut niet leuk als je lichaam ineens andere dingen doet. Ik merk dat nu zelf ook. Ik had altijd een cyclus van 28/29 dagen, maar sinds de miskraam is deze gem. 30/32 dagen (35, 32, 30 en nu vermoedelijk 31). Gelukkig scheelt het niet veel, kan ik tot nu toe nog elke keer mijn LH-piek vinden en blijft mijn LF gem. 11 dagen, maar het is wel irritant. Ik hoop zo dat de huisarts serieus naar je verhaal luistert en je gaat helpen. Ik gun jou ook een mooie zwangerschap. 
@ChaCha Yaay! Wat fijn dat je weer mag beginnen met de clomid. Op naar nieuwe kansen!! Ik duim voor je. 
@Schorpioen Spannend allemaal zeg! Hoe heb je die terugplaatsing ervaren? Ik hoop dat het direct raak is, dat zou fantastisch zijn natuurlijk. 
Ik zit momenteel op 5 dpo. Nog zeven dagen wachten en dan hopen dan ik één dag overtijd ben zodat ik een testje kan wagen. Overdag heb ik niet zo'n last van de spanning, druk druk met werk! Maar eenmaal thuis betrap ik mijzelf regelmatig op van die 'droommomentjes'. Dan denk ik aan zoveel dingen tegelijk. Hoe ga ik reageren op een positieve test? Hoe vertel ik dit aan mijn omgeving? Hoe leuk zou het zijn om dit jaar Kerst met een mini ons te vieren? etc. 

Zwindo  ter geruststelling ik vond de hele operatie en onder narcose echt meevallen. voor daarna ben ik iets te optimistisch geweest haha, ik dacht echt dat ik vandaag weer door de kamer zou springen maar dat is dus echt niet zo. Krijg je er ook een hsg bij? Ik bloed nu ook nog flink maar dat is natuurlijk niet erg ofzo. Kijk je er nog erg tegenop?  Mijn advies, neem na de tijd gewoon je medicatie dan gaat t prima. Ze zijn bij mij een uurtje bezig geweest. 
Lapjesendraadjes dankje! Is indd goed dat je het hebt aangegeven. Ik weet zeker dat het jullie samen gaat lukken. 

Zwaantje dankje, ik heb vandaag en gisteren ook echt even fijn liggen dromen over hoe ons kindje eruit zou zien en hoe ontzettend blij ik zou zijn als...  ook goed dat jij er met volle hoop ingaat en ik hoop echt zo dat het mag lukken deze keer voor jullie!! Ook goed dat je blijft durven dromen??? 

Meiden bedankt voor het advies om toch nu vanmiddag einde van de dag nog een testje te doen. Dit was nu een dikke positieve streep en dus een vaste smiley. Zo blij! Snel gezellig gemaakt met manlief nu fingers crossed en hopen dat de tijd snel voorbij mag gaan.
Zwaantje spannend nog een weekje geduld hebben. Hopelijk dan een positieve test in handen.
Ikbendoutzen wat fijn dat het je zo is meegevallen. Ik had al met iemand in mn omgeving gesproken die ook een laproscopie heeft gehad die was zelf ook weer iets te snel aan de slag gegaan en daardoor duurde haar herstel uiteindelijk weer wat langer dus zei echt tegen mij dat ik het echt goed rustig aan moest doen. En er zeker vanuit gaan dat je minimaal een week niet veel kan doen. Dus heb me daar al redelijk op ingesteld. Ik weet nog niet zo goed hoe ik me moet voelen. Aan een kant wil ik gewoon die duidelijkheid wat de "schade" is van binnen. Ik weet sowieso al dat er endometriose zit alleen niet hoe erg deze aanwezig is. En ben aan een kant dus wel ook een beetje bang voor het antwoord. Dus stiekem nog de stille hoop dat het nu toch raak is en ik toch niet onder het mes hoef. Verder sta ik er wel redelijk nuchter in. Het is nodig dus ontkom er niet aan. Ik krijg inderdaad ook gelijk de hsg ben wel blij dat dit ook gelijk gebeurd.

Terug
Bovenaan