Wat een ontwikkelingen allemaal!
@Ikbendoutzen Wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen. Nu rustig herstellen en hopelijk ben je snel weer goed op de been. Lekker op weg naar die echte kans voor een zwangerschap, het is je gegund!
@Knuffeltje Het is absoluut niet leuk als je lichaam ineens andere dingen doet. Ik merk dat nu zelf ook. Ik had altijd een cyclus van 28/29 dagen, maar sinds de miskraam is deze gem. 30/32 dagen (35, 32, 30 en nu vermoedelijk 31). Gelukkig scheelt het niet veel, kan ik tot nu toe nog elke keer mijn LH-piek vinden en blijft mijn LF gem. 11 dagen, maar het is wel irritant. Ik hoop zo dat de huisarts serieus naar je verhaal luistert en je gaat helpen. Ik gun jou ook een mooie zwangerschap.
@ChaCha Yaay! Wat fijn dat je weer mag beginnen met de clomid. Op naar nieuwe kansen!! Ik duim voor je.
@Schorpioen Spannend allemaal zeg! Hoe heb je die terugplaatsing ervaren? Ik hoop dat het direct raak is, dat zou fantastisch zijn natuurlijk.
Ik zit momenteel op 5 dpo. Nog zeven dagen wachten en dan hopen dan ik één dag overtijd ben zodat ik een testje kan wagen. Overdag heb ik niet zo'n last van de spanning, druk druk met werk! Maar eenmaal thuis betrap ik mijzelf regelmatig op van die 'droommomentjes'. Dan denk ik aan zoveel dingen tegelijk. Hoe ga ik reageren op een positieve test? Hoe vertel ik dit aan mijn omgeving? Hoe leuk zou het zijn om dit jaar Kerst met een mini ons te vieren? etc.