"De dames die al wat langer wachten....."

Ok toch ook even een flink baalmomentje manlief voelde zich gisterenavond al niet helemaal fit, maar nu dus nog minder en beetje koortsig. Aghh waarom nou precies nu met echt knalduidelijke ovulatietesten en dus laatste kans voordat die operatie gepland is. Lijkt haast wel alsof het universum probeert te zeggen dat die operatie gedaan moet worden. Blegh even flink balen. Zal wel gewoon ongesteld worden over 2 weken. 

Zwindo, wat k*t zeg! Heb je eindelijk die positieve ovulatietest.. Misschien gewoon nog gezellig maken als jullie er zin in hebben en wie weet.. Dikke knuffel!

Dankjewel voor de leuke berichtjes dames!
Zwaantje, ik duim voor je! Dromen en een beetje hopen is nog wel belangrijk, op een dag gaat het echt zo ver zijn! Ik sta er nu ook effe terug veel positiever in en merk dat ik ook terug wat durf te dromen. Wel met een grote 'let op' naast, maar toch :)
Lapjesendraadjes, veel succes deze week! Hopelijk valt het allemaal toch mee en krijg je genoeg tips & tricks zodat je je niet te oncomfortabel voelt tijdens het prikken. Ik duim voor je!

Zwindo ik snap je helemaal, je wilt meer duidelijkheid, maar die duidelijkheid kan ook heel nadelig voor je wens zijn, het isn lastig iets. Fijn dat je gelijk de hsg erbij krijgt, tipje neem even maandverband mee naar t ziekenhuis en een string of broekje die losjes zit, je buik is nogal bol na de tijd van het gas.  Wat een vervelende timing met het ziek zijn van je man, maar zou koorts al zo snel invloed op zaadkwaliteit hebben?ik ga eerst gewoon heel hard hopen dat je ok helemaal niet nodig is! Dikke knuffel! 

Tnx meiden! Gisterenavond wel even gezellig kunnen maken dus dat is in ieder geval iets. Ik heb geen idee hoe snel een griepje effect kan hebben op de kwaliteit. Ik wacht het gewoon even af hij ligt nu op bed komt ook uit een nachtdienst. Dus zo even kijken hoe het gaat. Hij zei vanmorgen wel dat hij het in ieder geval nog wel wilde proberen, maar even kijken hoe hij zich voelt als hij wakker wordt. 
Ikbendoutzen tnx voor de tips! Ga ze gelijk opschrijven zodat ik het niet vergeet. 
Pff... vandaag echt zo'n dag dat mn emoties alle kanten op schieten niet best. En vriendinnetje (zwanger) kwam op de app met een berichtje dat ze vond dat er weinig op haar berichten werd gereageerd in de groepsapp niet alleen van mij maar ook de andere meiden in die app. Ik verteld dat het voor mij soms wat lastiger is om op bepaalde berichten te reageren. Helemaal als het over klagen om kwaaltjes gaat, maar dat ik juist heb gezegd tegen de andere meiden dat ze daarop moeten reageren. Snap dat het voor haar ook lastig moet zijn om dingen te delen terwijl ze mijn situatie weet. Heb nu voor het eerst echt spijt dat ik er zo open over ben geweest. Meer omdat het voelt alsof ik haar belemmer om haar geluk te delen ofzo. Ik ben wel al vanaf zelf voordat ze zwanger was duidelijk geweest dat ze dit ook gewoon moet doen, maar dat ik wel ook ruimte moet krijgen om af het af en toe links te laten liggen. Dus voel me nu aan een kant schuldig en aan de andere kant in een hoekje gedrukt. Terwijl ik weet dat ze het zo niet bedoeld. Sorry hoor moest even ontluchten?

Zwindo heel goed dat je het gewoon van je af schrijft! Ik denk dat je toch nogn kans meepakt, denk persoonlijk niet dat koorts gelijk invloed heeft. 
Goed dat je hebt aangegeven dat het voor jou soms lastig is om erop te reageren, weet je, ik vind dat wanneer iemand zwanger is en klachten herft dit ook niet iets is om in een groepsapp te zetten. Dan bel je, of dan app je daar misschien eens over. Jij maar waarschijnlijk ook de rest van je vriendinnen zit niet op een klaagorkest te wachten, iedereen die zwanger is zal fysieke ongemakken hebben maar zoiets hoort toch niet in een groepsapp? Dat is mijn idee daarbij.  Wat jij eigenlijk al verwoord, het is geen afgunst maar het is wel geconfronteerd worden, keer op keer, en jij zou met alle liefde in haar schoenen willen staan, ik vind het deels ook tekortkoming van jouw vriendin dat ze haar zwangerschap op deze wijze met jouw deelt, en in dit geval zou zij dit ook anders kunnen aanpakken in plaats van de bal naar jou/overige vriendinnen te kaatsen en reactie te verwachten.  Nu geef ik misschien teveel mijn mening....

Nou, doorverwijzing heb ik. Binnen 5 dagen moet ik gebeld worden. Kan wel weken duren eer ik terecht kan. En dat ik niet ongesteld wordt? Ja je zòu af en toe nog een test kunnen doen...
Dus dat. Tot ik meer weet of ongesteld wordt maar extra lief voor mezelf zijn. Waar die extreme vermoeidheid ook maar vandaan mag komen. 
Op pauze en dan maar wachten...

Terug
Bovenaan