Zwindo heel goed dat je het gewoon van je af schrijft! Ik denk dat je toch nogn kans meepakt, denk persoonlijk niet dat koorts gelijk invloed heeft.
Goed dat je hebt aangegeven dat het voor jou soms lastig is om erop te reageren, weet je, ik vind dat wanneer iemand zwanger is en klachten herft dit ook niet iets is om in een groepsapp te zetten. Dan bel je, of dan app je daar misschien eens over. Jij maar waarschijnlijk ook de rest van je vriendinnen zit niet op een klaagorkest te wachten, iedereen die zwanger is zal fysieke ongemakken hebben maar zoiets hoort toch niet in een groepsapp? Dat is mijn idee daarbij. Wat jij eigenlijk al verwoord, het is geen afgunst maar het is wel geconfronteerd worden, keer op keer, en jij zou met alle liefde in haar schoenen willen staan, ik vind het deels ook tekortkoming van jouw vriendin dat ze haar zwangerschap op deze wijze met jouw deelt, en in dit geval zou zij dit ook anders kunnen aanpakken in plaats van de bal naar jou/overige vriendinnen te kaatsen en reactie te verwachten. Nu geef ik misschien teveel mijn mening....