"De dames die al wat langer wachten....."

Welkom mamavankipje. Ik kan mij goed voorstellen dat je er op dit moment doorheen zit! Eindelijk zwanger en dan gaat het mis. Geef jezelf even de tijd om dit te verwerken!! Rationeel gezien begrijp ik de gynaecoloog, je hebt een goede progesteronwaarde, je kunt zwanger worden en je leeftijd is prima. Dit was gewoon dikke pech hebben, hoe vreselijk het ook klinkt. Maar emotioneel is het natuurlijk een totaal ander verhaal! 
Zebrina, na de operatie mag ik voor de tweede keer aan ICSI poging 1 beginnen! Ik sta sinds eind juli stil, dus ik kijk er enorm naar uit. 

Lapjesendraadjes, ja precies dat... en van mijn zoontje waren wij enorme mazzelkonten toen was het direct raak (en de mk daarvoor ook) dus dat we nu zoveel geduld moeten hebben maakt me toch onzeker.

Spannend dat je na 4 maand stilstaan mag beginnen met icsi! Wel een fijn gevoel lijkt me zo dat je niet meer hoeft te wachten

Hoi dames,
Wow wat een verhalen weer, en weer nieuwe, dat jullie je snel welkom mogen voelen op dit Forum. Waar we vreugde, verdriet, boosheid en knuffels digitaal mogen delen met elkaar!
Zal me voor de nieuwe even voorstellen. Ik word volgende week 30, zijn sinds augustus 2019 bezig, hebben nu alle controles in het ziekenhuis gehad, daar hebben ze niets kunnen vinden dus in oktober gehoord dat we het nog een half jaar zelf moeten proberen.
FleurBo, fijn dat ze iets gaan doen, al blijft zo'n uitslag echt balen!
Lovetennis idd dus 6 maanden nu zelf nog proberen. Wat fijn dat je cyclus weer wat korter is!
Lolita shit hea al dat wachten, dat is denk ik voor ons allen een herkenbaar iets, helaas!
Lapjesendraadjes wat fijn! Dat is nog eens beter nieuws! Duimduimduim.
Vis, wat fijn dat er nu echt iets gaat gebeuren, hopelijk wordt dat jullie succes!
Mamavankipje, pff heftig, knuffel! En dan zie je maar hoe zwanger worden zo verschillend kan zijn... 
Zebrina, nou ik ben bang dat ze echt eerder niets doen bij ons werd echt duidelijk gezegd maart 2021... maar proberen kan altijd! Al is het hopelijk niet nodig.
Voor diegene die ik vergeten ben, sorry, maar ook voor jullie alle liefs!
Ik heb verder niet zo veel te melden, deze week de klusweek dus nu is het 2 weken wachten. 

Hoi ik probeer het al een tijdje uit te stellen, maar ik denk dat ik van alle maanden forums nu maar doorschuif naar dit forum.
33 jaar oud, bijna 1,5 jaar bezig en in juni een MA gehad met 9 weken. Sperma van mijn man is gecontroleerd en is prima. Ik heb al meerdere onderzoeken gehad en ga eind deze maand naar het ziekenhuis naar de fertiliteitsafdeling. Je hoopt natuurlijk dat ze niets vinden, maar als het niets is, waarom lukt het dan niet.. Heb hier al wat terug gelezen en vind het fijn om te zien hoeveel steun jullie aan elkaar hebben

@fleurbo spannend ook! Leuk dat we dan ongeveer gelijk opgaan ? De reden van de hormonen is dat ze 2 eitjes kunnen laten rijpen en het net een extra zetje geeft, begreep ik. Heb je dus in principe meer kans per keer (maar dus ook op een tweeling). Gyn zei destijds ook dat iui zonder hormonen eigenlijk alleen voordeel geeft bij vermindere zaadkwaliteit. Gaan ze dat bij jullie dan doen of krijg jij ook hormonen? Wel groot verschil idd tussen de keren bij je vriend, is ie misschien tussentijds ziek geweest ofzo?
@lolaa wij zijn inderdaad niet de groep bij wie je je het liefst aansluit, maar wij zijn wel de leukste hoor ?
Fijn weekend alle dames, hopelijk genieten jullie ervan! Ik ben ondertussen ongesteld geworden, dus ik kon gister lekker aan de borrel ?

Knuffeltjeee wees maar weer extra lief voor jezelf deze week! 

Zebrina frustrerend hè, dat ze je nog laten door proberen... wanneer krijgen jullie uitslag van het zaad van je vriend?
Ik zou gewoon proberen aan te dringen om in ieder geval voor april op de wachtlijst geplaatst te worden zodat jullie in april echt kunnen starten!

Welkom mamavankipje! Wat een heftig verhaal.. snap dat het voelt alsof jullie weer van het begin af aan beginnen. Hopelijk heb je snel goed nieuws!

Lola jij ook welkom! Spannend al die onderzoeken, hopelijk goede uitslagen!

Vis ah opzich logisch! Dubbele kansen :) 
Groot gelijk dat je een borreltje neemt! Heb je al met het ziekenhuis gebeld? Je zult wel snel met de hormonen moeten beginnen denk ik? Hopelijk valt dat mee!

Feitelijk sta ik al sinds maart stil.  Door corona (en ok, 1 maand extra omdat ik ging verhuizen). In juli mijn eerste stimulatiepoging gehad, die door de cyste werd stilgelegd. Nu door corona extra lang wachten op de operatie. Ik hoop over een paar weken de oproep voor de operatie te krijgen. Na de operatie zal mijn cyclus weer op gang moeten komen voordat ik opnieuw mag beginnen. Vorig jaar april stapten we de kliniek binnen... soms wilde ik dat ik gelijk bij de eerste diagnose enthousiast had gereageerd op de icsi. Maar ik zag er tegenop en dus hebben ze gezegd, laten we eerst maar IUI proberen. Maar ja, dat is allemaal achteraf makkelijk praten.

FleurBo mijn cyclus is niet heel onregelmatig, maar van de 13 rondes was mijn cyclus 3x 21 dagen en 4x 32 dagen en de overige keren meestal 28 dagen. Dus het schommelt wel een beetje en dus de hoge waardes zijn niet helemaal een verrassing.. 
Ik snap dat je alsnog hoopt op een wonder, dat heeft iedereen denk ik! En je hoort ook genoeg verhalen van mensen waaruit blijkt dat de wonderen nog niet de wereld uit zijn. Bizar dat de uitslagen van het zaad zo verschillen.. lijkt me dan toch dat het een slechte uitschieter is en niet in zo’n korte tijd kan afnemen. 

Mttm dankjewel!! Staat bij jullie de uitslag al online van het zaadonderzoek? Of moet je nog even geduld hebben?

Knuffeltje pfff altijd zo kut dat ongesteld worden. Komende woensdag krijgen jullie de uitslagen he? Hopelijk valt het allemaal mee!

Mamavankipje welkom op dit forum. Wat een verdrietig verhaal... ik snap dat je er even helemaal doorheen zit zo net na een miskraam en het nieuws dat jullie het dan nog maar een jaar moeten proberen. Ik hoop dat je hier een beetje steun vindt op het forum.

Zebrina fijn dat jullie wel alvast een zaadonderzoek kunnen doen en dat jouw waardes er goed uitzagen. Ik zou als ik jou was gewoon rond februari bellen met de vraag of je op de wachtlijst mag komen. Het verschilt zo per ziekenhuis merk ik, maar wij moesten ook best even wachten voor de intake. 

ProjectTT toch fijn dat er niks gevonden is en hopelijk is het dan toch snel raak! 

Lolaa ik snap je gevoel helemaal. Welkom op dit forum!

Lapjesendraadjes ahh zo vervelend dat jullie al zolang stilstaan. Ik snap dat je dan gaat denken oh had ik maar dit of had ik maar dat.. maargoed je weet natuurlijk ook niet of het dan op dat moment voor succes had gezorgd. Voor nu duim ik mee dat je zsm een oproep krijgt voor de operatie.

Ik zit nu ook op het wachtbankje. Ondanks de veel te hoge hormoonwaardes hoop ik ook deze maand weer op een wonder. En natuurlijk een wonder bij jullie. Hoop zo erg dat er snel positieve verhalen hier te lezen zijn ✨

Terug
Bovenaan