"De dames die al wat langer wachten....."

OMG meiden, ik heb morgen gewoon een afspraak met het ziekenhuis, het voorgesprek voor de operatie! Het gaat nu opeens snel! Zou ik dan misschien toch al over een paar weken aan de beurt zijn?

[quote quote=10372475]OMG meiden, ik heb morgen gewoon een afspraak met het ziekenhuis, het voorgesprek voor de operatie! Het gaat nu opeens snel! Zou ik dan misschien toch al over een paar weken aan de beurt zijn?[/quote]
Super!! Ik duim voor jullie!

Mttm snap dat het voelt als een stapje terug, maar fijn dat je vriend er zo snel achter aan gaat. Hopelijk is de uitslag straks goed! Hebben jullie de afspraak al staan?

Knuffeltjeee heel frustrerend dat je zelf voelt dat alles werkt, maar het bij je vriend ligt. Ik denk trouwens wel echt serieus dat het invloed kan hebben als het niet meteen in het potje komt. Maar zal niet opeens tot een hele andere uitslag komen daardoor denk ik. Hebben jullie het besproken met de arts? En het onderzoek is ook herhaald toch?
ik ben even kwijt wat jullie nu gingen doen. Wel nog met behandelingen voor het zaad van je vriend gaan? 

Lovetennis volgens mij kun je nooit heel hoog scoren omdat die berekening alleen gedaan kan worden als je al langer dan een jaar niet zwanger bent. Dus hij zal er ergens van uit gaan dat er iets aan de hand kan zijn. Je kunt het allemaal zelf berekenen, het is de haunalt score. Op Google kun je daar websites voor vinden die dat uitrekenen. Maar je moet wel meer dan 10 miljoen zaadcellen hebben. Kwam er nu dus achter dat onze eerste arts in de zomer onterecht onze gegevens door dat model heeft gegooid. VCM was toen ook onder de 10 en dan is dat model blijkbaar niet geldig.

Fijn dat je cyclus iets korter lijkt! Hopelijk zet die lijn door!

Lolita wat balen dat het zo lang duurt voor de telefonische afspraak! Had je gekke waardes verwacht in je hormonen? Lange cyclus oid? Ik kan me wel voorstellen dat het iets is waar ze iets aan kunnen doen!

Belgogermano hoewel het geen lijntje is waar je terecht wilt komen, toch welkom! Hoe lang zijn jullie bezig? 

Lapjesendraadjes wat fijn!! Hopelijk snel de operatie en kun je weer door!

Vis ook voor jou fijn dat het nu echt gaat lopen!! Gaan we allebei de eerste IUI ronde in komende maand! Wat is bij jullie de reden dat jullie IUI met hormonen krijgen? En wat is dan het doel van de hormonen?

Komende woensdag uitslag van het bloed en zaad. Verder zijn we nog niet. Alleen intake nog dus.

Nou, ze (menstruatie) moest nog even nadenken deze maand. Kom ik vroeg of kom ik laat? Ze heeft wat met zondagen maar ze wilde me net alvast laten mededelen dat ze onderweg is. Dat wist ik vorige week donderdag ook al, want toen had ik al enorm zere gevoelige borsten. O moeder natuur is zo attent... Ik mag niet klagen, maar het is toch iedere maand een week van rouw. Want voor kindjes is een wederhelft nodig en iedere maand is weer een bevestiging dat dat voor ons niet is weggelegd. Toch altijd weer verdrietig. Wel weer een klein zakje chips gewoon (sint maarten) verdiend... En morgen een lekker drankje...

Goedemorgen Dames,

Mag ik met jullie mee schrijven :)
Zal me even voorstellen 31 jaar, getrouwd en mama van een zoontje van 2,5. 
En ik zit er even helemaal doorheen..  na 1.5 jaar proberen naar gynaecoloog geweest, eerste onderzoekje gehad progesteron was goed, zouden beginnen met echo cyclus opvolging maar niet nodig want zwanger! Hoe is het mogelijk! Had er wel een goed gevoel over 1e echo was iets te vroeg nog niets te zien behalve vruchtzakje, (had late eisprong pas op dag 23 dus dit had ik wel verwacht) 2e echo met 7,4 week waarop bleek dat het hartje gestopt was.
Nu 2 week geleden miskraam opgewekt dmv medicatie, wel oke verlopen , nu nog bloedverlies maar goed.. gister gesprek gehad gynaecoloog,  die kan ons niet meer helpen.. ultieme test gehad, zwanger worden lukt.... nu begint t weer van vooraf aan na een jaar proberen kunnen we opnieuw contact opnemen....
Mogen wel een onderzoek naar chromosomen/stollingwaarde dit was 2e mk voor ons zoontje ook een mk gehad met leeg vruchtzakje. 
Voel me zo moedeloos momenteel.. 

Lapjesendraadjes, wat fijn dat je toch snel geholpen wordt! Dat geeft wat hoop... Wat is na de operatie ook alweer het plan? Gewoon zelf verder proberen of krijg je dan behandelingen? 
Vis en Fleurbo, wat spannend dat bij jullie de IUI binnenkort start, ik duim voor jullie! 
Belgogermano mijn vriend en ik zijn nu 10 maanden aan het proberen. We zijn de grens van 1 jaar dus nog niet over maar 10 maanden voelt al zo ontzettend lang en na zo veel maandelijkse teleurstellingen vervliegt de hoop mij een beetje. Ik vind het dus heel fijn om op dit forum mee te lezen, vooral ook omdat ik niemand ken die nu hetzelfde meemaakt
MamavanKipje, welkom op dit forum! Wat klinkt dat ontzettend zwaar zeg.. Na zo'n lange tijd zal je zo blij geweest zijn dat het gelukt was en dan komt zo'n miskraam waarschijnlijk nog harder aan. Ik snap dat je er compleet moedeloos van wordt.. Heb je mensen om hierover mee te praten of hou je dit vooral voor jezelf? En wat naar dat je weer een heel jaar moet wachten voordat ze je weer gaan helpen! Dat zal ook wel zijn omdat je de 35 nog niet bent gepasseerd..? Ik hoop van harte dat het niet nodig is en dat jullie binnenkort geluk hebben..
Hier ook even een update van mijn kant. Ik heb net via de huisarts bloedonderzoek laten doen naar mijn schildklier functie en alles zag er goed uit. Mijn vriend mag nu zaadonderzoek laten doen. Best vroeg volgens mij, want wij zijn dus 'pas' 10 maanden bezig. Maar ik ben heel blij dat er naar gekeken wordt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. De huisarts heeft laten weten ons in april 2021 door te willen verwijzen als het dan nog niet gelukt is. Dan zijn we 15 maanden bezig met een hele vroege mk (4+2) in maand 3. Ze gaf al aan dat er wachttijden zijn, dus ik twijfel of ik niet al in februari moet gaan aandringen op een doorverwijzing, mocht het dan nog altijd niet gelukt zijn. Wat denken jullie? Schildklier en zaad zijn dan dus al onderzocht. Ik heb een regelmatige cyclus (dus volgens huisarts geen PCOS) en nooit Chlamydia gehad (dus volgens huisarts geen verstopte eileiders), dus ik weet niet zo goed wat ze dan nog meer kunnen onderzoeken.. 
Pff ik hoop zo binnenkort op dit forum eens een positief bericht te mogen lezen, vooral van de dames die nog veel langer bezig zijn dan ik.. Ik duim voor jullie!! 
Xx

Zebrina , over leeftijd is niks gezegd.
We hebben het wel gedeeld met onze ouders dit omdat we dachten een traject in te gaan en dan oppas nodig te hebben voor ons zoontje, 2 vriendinnen weten er van en op mn werk mijn leidinggevende, ik was immers afwezig ivm de mk.
Wel heel fijn dat je dan er over kan praten en steun uit je omgeving krijgt! 
Fijn dat je al wat onderzoekjes hebt lopen en weet welke kant je wanneer op gaat dat vind ik al heel wat!

Terug
Bovenaan