Lapjesendraadjes, wat fijn dat je toch snel geholpen wordt! Dat geeft wat hoop... Wat is na de operatie ook alweer het plan? Gewoon zelf verder proberen of krijg je dan behandelingen?
Vis en Fleurbo, wat spannend dat bij jullie de IUI binnenkort start, ik duim voor jullie!
Belgogermano mijn vriend en ik zijn nu 10 maanden aan het proberen. We zijn de grens van 1 jaar dus nog niet over maar 10 maanden voelt al zo ontzettend lang en na zo veel maandelijkse teleurstellingen vervliegt de hoop mij een beetje. Ik vind het dus heel fijn om op dit forum mee te lezen, vooral ook omdat ik niemand ken die nu hetzelfde meemaakt
MamavanKipje, welkom op dit forum! Wat klinkt dat ontzettend zwaar zeg.. Na zo'n lange tijd zal je zo blij geweest zijn dat het gelukt was en dan komt zo'n miskraam waarschijnlijk nog harder aan. Ik snap dat je er compleet moedeloos van wordt.. Heb je mensen om hierover mee te praten of hou je dit vooral voor jezelf? En wat naar dat je weer een heel jaar moet wachten voordat ze je weer gaan helpen! Dat zal ook wel zijn omdat je de 35 nog niet bent gepasseerd..? Ik hoop van harte dat het niet nodig is en dat jullie binnenkort geluk hebben..
Hier ook even een update van mijn kant. Ik heb net via de huisarts bloedonderzoek laten doen naar mijn schildklier functie en alles zag er goed uit. Mijn vriend mag nu zaadonderzoek laten doen. Best vroeg volgens mij, want wij zijn dus 'pas' 10 maanden bezig. Maar ik ben heel blij dat er naar gekeken wordt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. De huisarts heeft laten weten ons in april 2021 door te willen verwijzen als het dan nog niet gelukt is. Dan zijn we 15 maanden bezig met een hele vroege mk (4+2) in maand 3. Ze gaf al aan dat er wachttijden zijn, dus ik twijfel of ik niet al in februari moet gaan aandringen op een doorverwijzing, mocht het dan nog altijd niet gelukt zijn. Wat denken jullie? Schildklier en zaad zijn dan dus al onderzocht. Ik heb een regelmatige cyclus (dus volgens huisarts geen PCOS) en nooit Chlamydia gehad (dus volgens huisarts geen verstopte eileiders), dus ik weet niet zo goed wat ze dan nog meer kunnen onderzoeken..
Pff ik hoop zo binnenkort op dit forum eens een positief bericht te mogen lezen, vooral van de dames die nog veel langer bezig zijn dan ik.. Ik duim voor jullie!!
Xx