"De dames die al wat langer wachten....."

Knuffeltjeee wat een goed nieuws!! Zo fijn! Ga er samen van genieten ? wat is de reden dat het op zijn vroegst maart wordt? Wachtlijsten voor icsi? 

Thanks ladies, ik heb de hele dag lopen stralen. De grauwsluier die er blijkbaar toch wel om mij heen hing, is grotendeels verdwenen voelt het! Nooit gedacht dat ik blij zou zijn met een operatie. Maar inderdaad, eindelijk weer eens echt goed nieuws. En ooooohhhh wat ga ik het dit weekend druk krijgen met dingen regelen hahaha

[quote quote=10374299]Knuffeltjeee wat een goed nieuws!! Zo fijn! Ga er samen van genieten wat is de reden dat het op zijn vroegst maart wordt? Wachtlijsten voor icsi?[/quote]
Jaa helaas wel...
We proberen het positief te zien, vanaf 19 augustus tot nu was ook al 3 maanden, december gaat altijd snel. Dan is het zo maar een week of 8 dat we echt moeten wachten. Hopen we... We zijn dus niet de enige die het niet zonder ziekenhuis redden. 

Hoi meiden, mijn menstruatie komt eraan, helaas.. eerste keer na de HSG en inmiddels al ronde 11.Ik zit nu op dag 33, dus dat is het positieve eraan. Ik slik dus nooit meer tarwekiemolie. Vis wat een goed nieuws!Lolita ja het is gelukkig weer een beetje normaal! Mttm ik hoop dat jij hem ook snel krijgt.Teunisbloemolie is dus het proberen waard? Mamavankipje wat heftig zeg! Vreselijk. Welkom op dit forum! Lapjesendraadjes whoeeeeeeee fijn!!! Supergoed!  Wauw knuffeltje wat geweldig!!!

Knuffeltje, dat moet voor julli goed hebben geklonken. Toch een heel klein beetje hoop. Succes! 

Lovetennis, ik vind teunisbloemolie wel fijn. Ik twijfel nu een beetje om te stoppen, want soms is mijn cyclus de laatste tijd erg kort. Waarschijnlijk ligt het aan het afvallen, maar dat is dus gewoon even uitproberen.
De huisarts heeft ons vandaag gebeld. Van de week had iemand het hier al over VCM. Dat is dus ook de enige waarde waar de huisarts naar kijkt. Aangezien die waarde niet goed is, krijgen we allebei een verwijzing. We weten niet hoe slecht het is, maar als ik de cijfers een beetje bekijk, maak ik me toch wel zorgen. Ik hoop dat we die verwijzing snel binnen hebben. Ik zit nu toch wel even in een dipje. Van de andere kant heb ik een berustend gevoel,omdat ik weet dat wij al die maanden niets fout hebben gedaan.

wat een rotnieuws mttm! Heeft de huisarts niets gezegd over wat ze daar mee kunnen of iets uitgelegd over of jullie hiermee nog voor IUI in aanmerking komen? ik snap ook je gemengde gevoelens wel.

mttm balen van de uitslag die jullie hebben gekregen zeg. Hopelijk krijgen jullie snel meer duidelijkheid. Snap aan een kant de opluchting dat je in ieder geval weet dat er iets is waardoor het mogelijk nog niet gelukt is. Ik ken ook iemand die is al ruim 8 jaar bezig en is onverklaarbaar onvruchtbaar, lijkt me zo heftig.
baan bevalt overigens goed druk en raar om in deze periode te beginnen heb de helft van het team alleen maar via een beeldscherm gezien. 
Fleurbo hoe gaat het nu verder met jou?
Lovetennis jammer dat je ongesteld wordt. Hopelijk volgende keer weer een korte ronde en dan met een super resultaat.
Lapjesendraadjes heb je advies opgevolgd voor het prikken van het koelen en de spuit er iets eerder uit halen. Ben zo blij voor je dat je nu snel geholpen wordt. Dan vol nieuwe energie 2021 in voor de 2e ICSI poging!
Knuffeltjeee ook voor jullie top nieuws dat er toch gewoon een kans is voor jullie. Heel spannend allemaal
Hier nu een paar dagen zelf aan het prikken met decapeptyl. De eerste keer een enorme huilbui en lukte het me niet om hem zelf te zetten. De confrontatie dat het allemaal nodig is niet weten hoe de prik zou voelen en het tegen je instict prikken van jezelf was allemaal even te veel. Dus mijn man heeft hem heel dapper de eerste keer gezet. Sindsdien doe ik het wel zelf en gaat het elke dag een beetje beter. Alle tips met eerst de plek koelen, enz. heb ik gelijk toegepast. De prik zelf voel ik eigenlijk niet alleen het vloeistof inspuiten is echt branderig en vervelend, maar het is allemaal voor een goed doel!

@knuffeltje wat super goed nieuws en wat fijn dat jullie weer durven te dromen van een kindje samen!! 
@lapjesendraadjes heeel fijn dat je gewoon zo snel terecht kunt en daarna weer vooruit kunt kijken!
@LoveTennis blehhh wat balen weer! Ik zou maandag ongesteld moeten worden maar voel ook aan alles dat het hem weer niet is geworden deze maand. 
@Zwindo ahh dat prikken lijkt me ook heel naar... hopelijk gaat het steeds wat beter en gaan de prikken in ieder geval bijdragen aan iets moois straks!
@mttm wat onwijs rotnieuws dat de vcm niet goed genoeg was. Maar wel fijn dat je niet hoeft te wachten op een doorverwijzing en hopelijk snel meer duidelijkheid. Weet je al een beetje of je snel terecht kunt in het ziekenhuis?

Terug
Bovenaan