"De dames die al wat langer wachten....."

Doutzen, beterschap he!! De narcose doet ook heel veel met je! Sommige mensen hebben daar zelfs nog maanden last van, dus geef jezelf de tijd!
Ik ging na 5 dagen weer te werk, een hele dag... Dat was achteraf echt te veel!! Maar het komt goed hoor!! Gun het jezelf. Zoek gewoon nóg een leuke film uit, haha

Chacha, ik lees nu je verhaal pas!!! Oh neeeee jij bent echt niet te gevoelig!!! Zij weet niet wat echt wachten is en kan zich daardoor totaal niet inleven!!  Ik vind dit wel echt heel heftig om te lezen hoor!!! Dit zou zij echt zoooo nieieieit met jou moeten delen!!!!! Dit zou ze kunnen delen met iemand die net zo vruchtbaar is en ook 2 maanden moet wachten. Want voor elke (aanstaande)moeder is wachten lang, alleen .... hoe langer je wacht, hoe meer je beseft dat wat jij eerst lang vond, eigenlijk maar heel kort is!!!!!
Kijk en die wijsheid en dat voorrecht hebben wij dan weer! Wij weten zo onderhand wel wat echt lang wachten is!!! (laat er niemand meelezen die al 7 jaar bezig is, want dan krijgen we die weer...haha ;-) 
Ik zou haar adviseren om dit met iemand anders te delen, omdat zij waarschijnlijk niets kan met jouw maatstaven en dit bij allebei dan alleen maar (onnodig) kwetst!
Goed dat je het hier deelt enneh.... die man klinkt als een topvent!!!
xxx

Dankjewel voor je reactie Daantje! Ik denk dat ik eerst m'n boosheid wat moet laten zakken vooraleer ik nog iets stuur naar haar, ik ken mezelf en ik kan redelijk bot uit de hoek komen in m'n boosheid. Ik ga wel eerlijk tegen haar zijn en zeggen dat dit mij idd wel kwetst. Ik snap dat wachten moeilijk is hoor, trust me. Maar de gezondheid van je kindje gaat toch voorop? Als ik wist dat ik met een hoge dosis foliumzuur me alles kon besparen wat ik vorig jaar heb meegemaakt, ik zou een jaar wachten als het moet. Ook al is de kans klein, ze is er wel. Kan zij dit nu echt niet zien? Ik was voor het eerst in m'n leven ook echt sprakeloos, mijn vent wist niet wat er gebeurde.

Gaat weer even heel snel hier, 

Knuffeltje, het lijkt me heel vervelend wanneer jij en je partner niet op 1 lijn zitten, dat is in zo n traject wel belangrijk. Ik zou zeggen blijf met elkaar communiceren en ik hoop dan ook echt dat je partner je ondersteund en dat jullie steun vanuit jullie relatie gaan ondervinden. In het ziekenhuis waar ik zit hebben ze ook een speciale psycholoog die bijvoorbeeld ook kan helpen wanneer je relatie door dit soort problemen onder druk komt te staan. 

Annemt welkom hier, jeetje je hebt ook al een heel traject achter je weer. Ik heb zelf geen ervaring met primolut, maar ik zou dan denk ik inderdaad gaan overleggen met je arts, kijken of hij misschien nog een keer bloed af kan nemen oid? 

Chacha ik vraag me dan werkelijk af of jouw vriendin wel goed begrijpt aan wie ze dat soort vragen stelt.  Ik zou haar denk ik inderdaad spreken wanneer je zelf wat rustiger bent, en ik zou niet appen, appen is veel interpretabel dan vat zij het straks verkeerd op en heb je een nog groter misverstand.  Ik denk dat er wezenlijk iets fout gaat in mensen hun hoofd om jou dit soort dingen te vertellen, wellicht moet je nog eens een rustig gesprek met haar aangaan en aangeven dat jij momenteel in zo n andere situatie zit, waardoor jij dingen op een andere manier bekijkt en haar gedachtes over haar situatie voor jou niet te begrijpen zijn en dat je cerwacht van haar dat zij daar ook rekening mee houdt.  Ze zou zich kapot moeten schamen die vriendin van je, en ze zou op zn minst moeten zeggen dat ze begrijpt dat haar  problemen niks zijn in vergelijking met de joue. 

[quote quote=10301391]Doutzen, beterschap he!! De narcose doet ook heel veel met je! Sommige mensen hebben daar zelfs nog maanden last van, dus geef jezelf de tijd! Ik ging na 5 dagen weer te werk, een hele dag… Dat was achteraf echt te veel!! Maar het komt goed hoor!! Gun het jezelf. Zoek gewoon nóg een leuke film uit, haha[/quote]
Daantjevijfendertig vervelend dat je zo n emo dip hebt gehad! Maar dan zal het inderdaad echt gaan doorzetten, dikke knuffel! En, wees lief voor jezelf! Ik hoop dat je cyclus weer wat beter wordt hierna! 
Ik ga zelf maandag weer werken, moet wel lukken! Dankjewel voor je berichtje, doet me goed! 

Zo wat weer een reacties, heb ze wel allemaal gelezen.
Hoop dat het nog goedkomt chacha maar dat is nou niet bepaald de meest handige reactie. Ik zou daar denk ik zelf heel boos om worden dus knap dat je even hebt in en weer uitgeademt. Hopelijk ziet ze haar domheid in en gaat het niet tussen jullie instaan.
Onder het mom, stapje voor stapje, naast een buikvirusje nergens last van. Weer een dag om! Waakvlammetje staat nu toch iets hoger maar we wachten weer af dit weekend...

Hier gaat t alweer wat beter, elke avond kapot van series kijken haha. Volgende week weer aan de bak, over 3 weken de afspraak bij de arts staan om behandelplan of verdere onderzoeken te bespreken. 

Nu we het toch over vrienden hebben, sommige van onze vrienden hebben net gevraad hoe het ging na de ok, sommige wisten hetniet eens omdat ze niet informeren naar ons, dat kwetst mij enorm, ik denk er zelfs aan om dat maar eens heel eerlijk te gaan zeggen. En na de operatie was het natuurlijk opluchting veel bloemen en kaartjes gekregen en attente reacties maar ook 1 hele stomme: nou dan weten jullie nu wat je te doen staat. Sommige mensen snappen er echt niks van...echt niks...  verder hier positief gestemd, zit nu weer bijna tegen mijn ovu aan maar ik moet echt niet denken aan vrijen nu zo, we gaan het zien... 

Terug
Bovenaan