Gaat weer even heel snel hier,
Knuffeltje, het lijkt me heel vervelend wanneer jij en je partner niet op 1 lijn zitten, dat is in zo n traject wel belangrijk. Ik zou zeggen blijf met elkaar communiceren en ik hoop dan ook echt dat je partner je ondersteund en dat jullie steun vanuit jullie relatie gaan ondervinden. In het ziekenhuis waar ik zit hebben ze ook een speciale psycholoog die bijvoorbeeld ook kan helpen wanneer je relatie door dit soort problemen onder druk komt te staan.
Annemt welkom hier, jeetje je hebt ook al een heel traject achter je weer. Ik heb zelf geen ervaring met primolut, maar ik zou dan denk ik inderdaad gaan overleggen met je arts, kijken of hij misschien nog een keer bloed af kan nemen oid?
Chacha ik vraag me dan werkelijk af of jouw vriendin wel goed begrijpt aan wie ze dat soort vragen stelt. Ik zou haar denk ik inderdaad spreken wanneer je zelf wat rustiger bent, en ik zou niet appen, appen is veel interpretabel dan vat zij het straks verkeerd op en heb je een nog groter misverstand. Ik denk dat er wezenlijk iets fout gaat in mensen hun hoofd om jou dit soort dingen te vertellen, wellicht moet je nog eens een rustig gesprek met haar aangaan en aangeven dat jij momenteel in zo n andere situatie zit, waardoor jij dingen op een andere manier bekijkt en haar gedachtes over haar situatie voor jou niet te begrijpen zijn en dat je cerwacht van haar dat zij daar ook rekening mee houdt. Ze zou zich kapot moeten schamen die vriendin van je, en ze zou op zn minst moeten zeggen dat ze begrijpt dat haar problemen niks zijn in vergelijking met de joue.