"De dames die al wat langer wachten....."

Ja, en gelukkig net thuis, want mijn epilepsie vierde ook meteen een feestje mee.
Nouja, diep zuchten, en over 2 weken weer proberen. Toch weer teunisbloemoliecapsules gekocht, kijken of dat werkt. Vriendlief gaf gister toe ook zo gehoopt te hebben dat het wèl raak was. Dat zou zo mooi zijn geweest...  Nee, zijn eerste ex daar probeerde hij geen kind mee te krijgen. En wie weet heeft hij wel nooit opgelet en slikte die wel keurig de pil, alleen zo dat het niet opviel.
Zou vandaag er maar een borreltje op drinken, wordt wel een kleintje, want door mijn epilepsie zo actief valt het dubbel. Wel mezelf verwend: Nozem olie. Ook weer niet heel straf spul. Vriendlief gaat koken. Dat is mooi, ik mooi zitten...
Aan de ene kant ben ik opgelucht dat we nu tenminste weer een ronde verder kunnen proberen straks, aan de andere kant heel verdrietig. En vriendlief wil wel kinderen, en hoe leg ik dat uit. Maken we het gezellig in de slaapkamer, ìs het gezellig. Alleen het is niet iets spontaans wat vriendlief zelf zou voorstellen. De drive tot, dat heeft hij gewoon bijna niet. Niet dat het erg is als ik wel zin heb, dan geniet hij ook gewoon, alleen de aanloop naar. Dat schijnt hij altijd met al zijn exen (niet dat het er nou zoveel waren) gehad te hebben. Maarja, maakt het wel extra moeilijk, ook omdat we nu zolang zonder resultaat proberen... Vriendlief is gewoon als de dood dat hij na zijn operatie op zijn 6e onvruchtbaar is. Ik heb gezegd het liever nu zeker te willen weten, want nu wordt het proberen ook al lastiger, al minder spontaan. Je probeert er niet aan te denken, maar dat gaat toch heel moeilijk na zo  een tijd...

Ikbendoutzen, oh was het familie? Nog vervelender. Precies de reden waarom ik het nog niet aan mijn ouders en broer en zus heb verteld, ben zo bang voor ondoordachte reacties! Soms zou je mensen wel eens willen slaan!
Ja, wij krijgen een nieuwbouw appartement. Wel huur helaas en het heeft maar 3 slaapkamers waardoor de toekomstige baby bij ons op de kamer moet (de andere twee kamers zijn voor mijn bonuskids. De jongste heeft privacy nodig en deelt al jaren haar kamer met de oudste, die beperkingen heeft). Ook weer een reden waarom ik bang ben om t te vertellen. 
Knuffeltjeee Ik snap je gemengde gevoelens. Het moet lastig zijn als het initiatief altijd van jou moet komen. Het onderzoek gaat jullie in ieder geval wat antwoorden geven. Ik hoop dat er iets op te lossen valt!

Ikbendoutzen Dat is dan inderdaad niet echt attend van ze. Erg jammer. Ik snap dat het voor sommige mensen moeilijk is om te begrijpen, maar kleine moeite om iemand succes te wensen of te vragen hoe het is gegaan met een operatie. Is toch niet niks.
Ik voel me momenteel behoorlijk beroerd eigenlijk. Manlief was verkouden en heeft mij nu dus aangestoken. Kortom hoofd vol snot en de hoop van deze laatste ronde is flink de grond in gedrukt. Daarnaast spookt dat hele app gedoe met die vriendin nog wel door mn hoofd en wat ik hier nou mee moet doen. Aan de andere kant denk ik nu verder ook niet echt aan de operatie of ben ik bezig met dagen aftellen tot ik ongesteld wordt dus dat is wel relaxed. Fijn dat het nu bij jou verder goed gaat en het zelfs nog even gezellig hebt kunnen maken. Hopelijk heeft dit hsg effect gehad en is het gewoon ineens raak en hoef je toch niet aan de hormonen ofzo.
hoe is het met de rest van de meiden? Ben wel weer toe aan wat positieve berichten ?

Zo, weer bijgelezen! Ik was even afwezig. De spanning begint echt toe te nemen bij mij. Ik heb er een slecht gevoel bij en dat maakt mijn hoofd alleen maar chaotischer. We gaan het zien .. pff 
@Zwindo @ChaCha Jammer om te lezen dat sommige vriendinnen het niet op kunnen brengen om wat meer begrip te tonen. Jullie hebben allebei al een lange weg bewandeld, daar mag meer rekening mee gehouden worden vind ik. Ik hoop dat het geluk snel jullie kant op komt! 
@Lapjesendraadjes Wat fijn dat de prikinstructies je wat hebben gerustgesteld. Zo te horen heb je ook een hele behulpzame man! Ik geloof dat jullie er samen wel uit gaan komen. 
@Ikbendoutzen Fijn om te horen dat je je alweer een stukje beter voelt! Ik hoop echt dat de operatie snel resultaat laat zien. Ik duim voor je. 
@Knuffeltje Super *** dat deze ronde ook niet is gelukt. Ik had ook nog even goede hoop voor je! Hopelijk krijg je met de onderzoeken die komen wat meer duidelijkheid en is het daarna raak!
Succes dames met alles!

[quote quote=10301852]Hoera! Ik heb een positieve ovulatietest, weer vroeg voor mijn doen! Op dag 14. Dus morgen weer lekker in de stoel met de beentjes omhoog![/quote]
Fijn! Dat is een mooie dag ook weer de 14e! Ik ga heeel hard met jou meehopen! 
Hier zijn de wachtweken, nouja meestal 5 dagen dan bij mij, ook weer aangebroken, wie weet na de operatie.... ?

Super Lapjesendraadjes, ik hou m'n vingers en tenen gekruist!!
Ikbendoutzen; veel succes!
ik denk dat ik morgen ook voor de zekerheid de ovulatietesten ga gebruiken, meestal met clomid heb ik een vroege eisprong tussen dag 10-12. Echo is gepland op dag 12 en voel nu toch al wat getrek en geduw in m'n buik. Ik hoop dat er gewoon een eitje groeit en ik niet met overstimulatie zit. 

Terug
Bovenaan