"De dames die al wat langer wachten....."

ChaCha  ik zou die vriendin toch zo'n een reactie geven als richting die paar onnozelaars die we op t vorige draadkmje hadden! Wat een domoor en overgevoelig type. Echt, ik gun t niemand maar t leven is niet altijd rozengeur en maneschijn. Soms gebeuren er rotdingen! 2 maanden wachten is echt peanuts! 
Laat je hart maar eens spreken

Ikbendoutzen, bijzonder onhandige reactie. Misschien wilde die persoon er een grapje van maken. Zo van, de weg is nu vrij dus gaan met die banaan?
Ik heb net mijn prikinstructie gehad. Mr Lapjesendraadjes heeft geoefend op een balletje. Hij moest t balletje naast mijn navel houden en zelfs daar werd ik al emotioneel van! Maar, ze waren verder vol begrip (een van hen was zelfs ervaringsdeskundige). Bij de punctie krijg ik een morfine infuus en vooraf een kalmeringsmiddel. Ik ben best gerustgesteld, moet ik zeggen!
En nu maar wachten op de verhuizing, we zagen net dat er bestraat wordt dus het kan niet lang meer duren voordat we de sleutel krijgen!
ChaCha, wat fijn trouwens dat je partner in de beschermingsniveau sprong, klinkt als een goede vent!

Ik weet het nu 99,9 procent zeker...
Had ik gisteren al wat buikpijn, nu lijkt mijn slijm ook wel wat bruiner. Dus na 2 lange, onzekere weken toch gewoon ongesteld.
En ook al blijven we gewoon proberen, ook wij gaan dan de medische molen in...

Iedere maand
Is weer een rouwproces
Eerst een lach
Dan een traan
Voor iets
Wat nog niet eens heeft bestaan

????

Dikke knuffel, knuffeltje!
De medische molen is wel een grote stap, maar ik had tenminste het gevoel dat we écht eens kans maakten.
En poeh wat een emotioneel gedichtje :'(

Ah knuffeltjee zo jammer, maar nu gelukkig wel wat meer duidelijkheid want die onzekerheid is ook niets. Medische molen is wel even een stap om te maken maar kan ook fijn zijn om inzicht te geven in wat er speelt. Dus heel erg veel succes en stel je erop in dat het ook echt veel wachten is. Dikke knuffel!

Chacha ik hoop voor jou dat je follikelmeting inderdaad door kan gaan! Tot nu toe nog geen annulering doorgekregen? 

Lapjesendraadjes, moedig dat je de instructie hebt gedaan, wat kan je gevoel dan overheersen he, maar ik vind dat je het goed hebt gedaan, en ook fijn dat je man je steunt!     Die persoon in kwestie was familie, die denken blijkbaar dat het zo simpel is, nou dan was het afgelopen 15 maanden vast al wel gelukt als het zo simpel lag. krijgen jullie nieuwbouw? Wel toevallig wij ook! 

Zwindo, ja klopt die vrienden wrten ervan.... weinig attent. Hoe voel jij je? Datum voor ok komt ook steeds dichterbij voor jou... ik voel me vandaag alweer vrij goed, zelfs heel rustig aan geklust omdat mn ovutest positief is...  dus 5 dagen na de ok voel je je alweer stukken beter, nog niet 100% maar wel prima! Althans ik dan. 

Terug
Bovenaan