"De dames die al wat langer wachten....."

Bo-Belle, juist heeeel leuk dat je reageert!! Hoop doet leven en jouw verhaal geeft hoop! En het feit dat je meeleest en mee verhuist vind ik juist een mooie bemoediging.

Ik kan me heel goed voorstellen dat zulke verhalen juist bemoedigend werken want daaruit blijkt alleen maar dat er voor iedereen nog mogelijk is. Ik heb 2 jaar moeten wachten op een dochter en werd wonderbaarlijk nog spontaan zwanger ook. Ik dacht na mijn miskraam dat het mijn enige kans was en dan gebeurd het nog spontaan ook... Dus niets is onmogelijk! Ik hoop met heel mijn hart dat jullie ook op een dag een mooie test in handen mogen hebben. 

Bo belle wat lief dat je nog meeleest, als ik voor mezelf spreek gewoon posten! Ik ben erg blij dat je zwanger bent geraakt! Fijn te horen dat t goed gaat. 

Spekkie gefeliciteerd met je zwangerschap.  Ik houd van dat strijdvaardige, wij geven de hoop zeker niet op! 

Hoi dames, mag ik met jullie mee verhuizen? Kon me inderdaad niet meer vinden in het andere topic dus vandaar dat ik daar niet meer reageerde, maar merk dat het topic over ivf niet zo hard loopt en ik nog wel behoefte heb aan het meepraten met anderen.  Ik ben inmiddels 38 en 5 jaar samen met mijn vriend. Wij zijn sinds augustus 2018 begonnen aan onze kinderwens. Nu inmiddels een jaar geleden bij de fertiliteitsarts terecht gekomen en toen bleek het grootste probleem bij mijn vriend te liggen en zijn we gestart aan icsi. Helaas is poging 1 niet gelukt en gingen we vol goede moed voor poging 2. Helaas was die nog rampzaliger en werd ik 's avonds opgenomen vanwege een interne bloeding door de punctie en heb ik 2 nachten moeten blijven. Daar ben ik nu 1,5 week van aan het herstellen en hebben we maandag een afspraak over hoe nu verder. 

Bedankt Daantjevijfendertig om dit draadje aan te maken! 
Ik ben hier nog niet zo lang actief, maar ik merk toch al dat het me goed doet om hier mee te lezen en schrijven. Ik ben dus PennyLane, 34 jaar, 3 1/2 jaar samen met mijn vriend en sinds augustus 2018 ga ik pilloos door het leven. Bij ons is er nog niet ontdekt waarom het langer duurt. Ik ben in ronde 10 zwanger geraakt, maar dat werd een ma bij 6 weken met curettage. 
Ik zit nu op cd9 en heb 100 mg clomid moeten nemen. Ik voel daar beneden getrek en geduw en heb er alle vertrouwen in dat de pilletjes goed werken. We hopen wel op 2 eitjes! 

Normaal gezien zou ik deze cyclus ook een hsg krijgen. Echter, toen ik in het begin van mijn cyclus belde om een afspraak te maken, bleek mijn gyn verlof te hebben (dat heeft hij mooi niet gezegd tijdens onze laatste afspraak). Maandag is zijn eerste werkdag en dat is voor mij cd11... laatste kans dus, want een hsg moet voor cd12 gebeuren. Ik ben van plan om hem te bellen, wie weet propt hij mij er nog even tussen die dag :-/.
Blijk ik niet zwanger dan stappen we over naar het fertiliteitscentrum in de buurt. Ik heb er echt een goed gevoel bij, het centrum behoort tot de top in Vlaanderen. 

ElsieJoy, wow binnen een week ligt er een klein hummeltje in je armen :). Veel goede moed toegewenst voor de bevalling! 

Sterkte Brabandse, klinkt pijnlijk wat je hebt doorgemaakt. Hebben ze tijdens de punctie iets geraakt waardoor je die interne bloeding hebt gekregen? 

Hier ook wel benieuwd naar nieuws van Mandareintje... Hopelijk alles ok? 

En bedankt aan alle dames hier met hoopgevende verhalen. Daar zijn er nooit genoeg van!

Wow wat heb ik even snel veel moeten bijlezen? maar ben meeverhuist.
Lapjesendraadjes wat balen van die negatieve test
Ikbendoutzen wat ongelofelijk klote. Heb je wel vertrouwen in de operatie bij hen? Ik zou inderdaad goed navragen wat ze precies gaan doen etc. Hopelijk vindt je snel iets anders waar je je prettiger bij voelt.
Bo-Belle wat fijn dat alles zo goed gaat! Zulke berichten geven juist hoop.
Sorry dat ik nog niet op iedereen heb gereageerd waren zoveel berichten.
Zal me ook nog even voorstellen. Ik ben Zwindo net 29 jaar en 1,5 jaar getrouwd met mr. Zwindo. Sinds september 2018 gestopt met de pil. Maart 2019 helaas een vroege miskraam gehad met 5 a 6 weken. Wist al jaren lang dat ik endometriose had, maar daar is PCOS bij gekomen (verhoogd testosteron en onregelmatige cyclus geen polucyctische eierstokken). Sinds oktober 2019 in het medisch traject beland. Momenteel in afwachting van mijn kijkoperatie gepland jn 2e week april. Volg nu het endometriose dieet sinds kleine 3 weken en ben 2 kilo kwijt (77,5 naar 75,5). Laatste 3 cyclussen 31 a 32 dagen gehad (eet nu langere tijd 1 grote eetlepel geplet lijnzaad per dag ivm onderzoeken die aan hebben getoont dat dit een effect kan hebben op het verlagen van het testosteron niveau) hopelijk houdt dit aan in dat geval zou ik rond 18 maart mn NOD hebben. Momenteel was vandaag dag 3 met een knipperende smiley op ovutesten.
Vandaag een fertilitetismassage gehad erg bijzonder. Het is heel zacht en echt enorm ontspannend. Ik had zoiets van niet geschoten is altijd mis plus massages zijn heerlijk, dus waarom ook niet. Ik heb ook massagetechnieken geleerd om zelf te kunnen herhalen voor een goede doorbloeding van de baarmoeder. Het is zeker een aanrader om te doen al is het gewoon om even helemaal te ontspannen en je verhaal kwijt te kunnen.

Elsiejoy  door jou berichten is alles me een stuk duidelijker geworden en voel ik me nu rustiger dan eerder vandaag. Wat prachtig dat je zwanger bent! Ik wil je alvast veel moed wensen voor de bevalling en hoop dat alles goed mag gaan met jou en de kleine. Nogmaals super bedankt voor je reactie. 
Zwindo pff ja klopt, en dat soort berichten op je werk lezen is niet grappig! Het onderzoek is puur voor een diagnose, dus ze gaan niks weghalen oid.  Klinkt heel fijn die massage! Hoop dat t zn werk gaat doen! 

Terug
Bovenaan