Bedankt Daantjevijfendertig om dit draadje aan te maken!
Ik ben hier nog niet zo lang actief, maar ik merk toch al dat het me goed doet om hier mee te lezen en schrijven. Ik ben dus PennyLane, 34 jaar, 3 1/2 jaar samen met mijn vriend en sinds augustus 2018 ga ik pilloos door het leven. Bij ons is er nog niet ontdekt waarom het langer duurt. Ik ben in ronde 10 zwanger geraakt, maar dat werd een ma bij 6 weken met curettage.
Ik zit nu op cd9 en heb 100 mg clomid moeten nemen. Ik voel daar beneden getrek en geduw en heb er alle vertrouwen in dat de pilletjes goed werken. We hopen wel op 2 eitjes!
Normaal gezien zou ik deze cyclus ook een hsg krijgen. Echter, toen ik in het begin van mijn cyclus belde om een afspraak te maken, bleek mijn gyn verlof te hebben (dat heeft hij mooi niet gezegd tijdens onze laatste afspraak). Maandag is zijn eerste werkdag en dat is voor mij cd11... laatste kans dus, want een hsg moet voor cd12 gebeuren. Ik ben van plan om hem te bellen, wie weet propt hij mij er nog even tussen die dag :-/.
Blijk ik niet zwanger dan stappen we over naar het fertiliteitscentrum in de buurt. Ik heb er echt een goed gevoel bij, het centrum behoort tot de top in Vlaanderen.
ElsieJoy, wow binnen een week ligt er een klein hummeltje in je armen
. Veel goede moed toegewenst voor de bevalling!
Sterkte Brabandse, klinkt pijnlijk wat je hebt doorgemaakt. Hebben ze tijdens de punctie iets geraakt waardoor je die interne bloeding hebt gekregen?
Hier ook wel benieuwd naar nieuws van Mandareintje... Hopelijk alles ok?
En bedankt aan alle dames hier met hoopgevende verhalen. Daar zijn er nooit genoeg van!