"De dames die al wat langer wachten....."

MamaJanssen, tja ik hou vol omdat ik het zo graag wil. Ik ben sowieso niet iemand die snel bij de pakken neerzit of een negatieve blik op t leven heeft. Maar, ik kan je wel zeggen dat ik mij weleens afvraag waarom er in mijn leven niet eens een keer iets makkelijk mag gaan! 
Ja ik mis Mandareintje ook en hoop dat het goed met haar gaat!
Brabandse, wat leuk om weer iets van je te horen! Wat een dramatische tweede poging heb je gehad. Gaat het nu weer een beetje met je?
Bo-Belle en ElsieJoy ook superleuk om jullie weer te horen. Net zoals Spekkie, het is onwijs fijn om te lezen dat je na al die tijd ook zwanger kan zijn. Dit motiveert om vol te houden!
Daantjevijfendertig, ik snap je. Ik ben ook kostwinner, meneer LeD is al een tijdje zonder werk en daarnaast ben ik dus mantelzorger van de oudste. Het is soms heel erg zwaar. Ik snap heel goed dat je dan nog niet een traject in wil en dat je even rust neemt! Ik hoop dat t snel gewoon raak voor je is!
PennyLane, wat onwijs waardeloos dat je gyn op vakantie is! Daar heeft hij/zij natuurlijk ook recht op haha, maar het is echt waardeloos! Ik heb in mijn kliniek in principe een vaste arts, maar heb nu 2x een echo gehad bij een andere arts. Even wennen, maar ok. 
Zwindo, ik ga eens op zoek naar zo'n massage, dat klinkt echt als een goed idee!
Wij hebben vandaag mijn schoonouders verteld dat we na de verhuizing ICSI gaan doen. Ook omdat ik misschien dan niet te genieten ben, wat invloed op de oudste kan hebben en we hun hulp nodig gaan hebben dan. Ze reageerden best goed. Niet super enthousiast ofzo, maar dat komt wellicht omdat ze heel goed doorhebben dat t een gevoelig onderwerp is. We hebben ook niet verteld waar t door komt. Maar ze waren nuchter en reageerden prima. Nu bedenken hoe we het mijn ouders gaan vertellen. Die kunnen iets tactlozer zijn en doorvragen naar de oorzaak

Dames wat fijn dat dit topic direct weer draait! Ik merk dat ik het soms echt nodig heb om alles even van mij af te schrijven. Ik voel mij hier een keer niet alleen met al die verschillende gedachtes en gevoelens. 
Op dit moment zit ik weer in mijn vruchtbare periode en we gaan er weer met volle moed tegenaan. Toch bekruipt mij het gevoel 'waarom zou het deze maand wel ineens lukken?' af en toe. We gaan het zien. 
@Bo-Belle wat leuk om weer wat van je te lezen en alweer 11 weken! Wat gaat het snel (voor jou gevoel misschien niet?). Hoe voel je je verder? Succes maandag bij de termijnecho!
@Daantjevijfendertig Ik begrijp heel goed dat je soms even rust nodig hebt! De impact van 'zorgen voor' is soms best heftig. Ik ben zelf ook de kostwinnaar in huis en deels mantelzorger voor mijn vriend (100% rolstoelafhankelijk). Pas goed op jezelf en schakel, indien mogelijk en nodig, hulp in. Jouw gezondheid is net zo belangrijk!
Virtuele knuffel voor alle andere dames. 

Wat er precies fout ging tijdens de punctie weet ik niet. Maar de punctie zelf was al enorm pijnlijk wat dus niet minder werd gedurende de dag. Inmiddels gaat het weer, maar draai ik nog wel op paracetamol en naproxen op voorschrift van de arts. Morgen weer controle en dan ook gelijk de evaluatie. Erg benieuwd wat ze voorstelt.
Ik vind het ook jammer niks meer te horen van Mandareintje, zag ook dat ze niks meer gepost heeft in een lange tijd. 
Fijn te horen dat er nog steeds ook dames zwanger zijn op dit draadje. Geeft toch een beetje moed om alles vol te houden. 

Wat moet je je machteloos voelen Brabandse! Ik hoop dat je snel weer van de pijnstillers af mag. Ik ben erg benieuwd naar het advies van de arts! Ik hoop maar voor je dat t een freak accident was.
Ik ben ongesteld geworden ? dus ik begin aan ronde 18. Waar blijft de tijd?

Net getest. Omowit.
Achwelja, een typische zondag: het is rotweer, de wc zit verstopt. Had niet anders verwacht.
Maar een kop sterke koffie mèt cafeïne gezet.

Geen idee, nog nooit aan gedacht.
Net pas bijgelezen, jij dus ook weer door naar de volgende ronde Lapjesendraadjes
Ik moet denk ik beter teunisbloemoliecapsules slikken. Dit liet ik wat versloffen omdat het naar mijn idee toch niet werkte maar nu heb ik dus voor de 2e keer op rij een langere cyclus.

Brabandse, wat heftig! Hopelijk ben je snel weer beter en kan de arts je wat meer duidelijkheid geven.
lapjesendraadjes en Knuffeltje, dikke knuffel! Zorg goed voor jezelf. Misschien is zo'n thuistest iets laagdrempeliger inderdaad en kan dit de eerste stap zijn? 

Ik had gisterenavond ongeveer een uur lang wat steken in m'n baarmoeder. En sindsdien wel wat krampen. Ik ben benieuwd wat dit weer gaat zijn. Ik durf niet echt hopen ? 

Terug
Bovenaan