"De dames die al wat langer wachten....."

Ik sluit ook graag aan, na een hele tijd afwezig te zijn geweest wil ik toch weer lezen en mijn verhaal kwijt.
Ik ben schorpioen, 29  jaar, sinds eind aug 2018 gestopt met de pil. Na een jaar doorgestuurd naar het ZKH, zaad van mijn vriend was niet zo goed waardoor we meteen aan IUI mochten beginnen. Bij de 2de IUI werd gezegd dat dit voor ons niet de manier werd, na het opwerken waren er te weinig goede zaadcellen. IVF ging het worden.
Toch onverwacht zwanger geworden, wat we niet konden geloven, helaas met 5 weken een miskraam gehad met de kerst. Nu zitten we in het ICSI traject. Morgen 2de echto om de follikels in de gaten te houden. Heel spannend, maar stiekem grote hoop. 
Ik ga sinds eind januari naar de accupuntuur. Hoop dat dit me ook nog wat gaat helpen, zo niet dan kom ik daar in ieder geval heerlijk tot rust. Toch wel heel bijzonder dat accupuntuur en het lezen van je lichaam en geest. Tijdens de intake heb ik verbaasd zitten toe kijken hoe alles klopte wat hij zei. 
Mijn gevoel is voor deze ronde positief, dit gaat hem worden. (net als vele rondes hiervoor haha) Dus we gaan het zien.
Fijn om mee te lezen met andere, verhalen te delen en je gevoelens kwijt te kunnen. 

zo hee hij gaat als een tierelier! Wat een boel berichten!
Welkom (terug) aan schorpioen en Brabantse. Fijn om zo met elkaar te kunnen delen.
Lapjesendraadjes en zwaantje... jullie zijn ook kostwinnaars!? Kom ik zomaar even 2 'lotgenoten' tegen! Daar zou ik best wel wat meer over willen sparren, maar dan maak ik even een nieuw topic aan, want anders verzuipt dat in dit draadje gok ik ;-) 
Ik eet sinds 1,5 maand ook elke dag lijnzaad (gebroken) en ik merk wel dat mijn cyclus iets anders doet dan anders?! Misschien een soort resetten?? 

Lapjesendraadjes  wat rot dat je menstruatie gestart is,dikke knuffel!  ik hoop echt van harte dat jullie de eerste ronde isci gelijk goed gaat! 

Knuffeltjee lastig om dan te blijven hopen op die niet omo witte test, rot voor je! Dikke knuffel! 

Oja, wij hadden een tijd geleden zo n thuistest gedaan voor de man. Alleen dit zegt niet mega veel hoor, je kunt bv heel veel zaadcellen hebben maar als ze qua kwaliteit niet goed zijn of niet goed kunnen verplaatsen/zwemnen dan heb je daar niks aan. 

Het maakt me merk ik wel onzeker, die test vanmorgen. 99% betrouwbaar. Maar waar blijft mijn menstruatie dan? Pff. Net als je denkt een normale cyclus te hebben... ? Want op een verdwaald puistje heb ik gewoon echt nergens last van. Bijna 2 weken terug zon feest met mijn epilepsie, dus toen moest mijn eisprong zijn geweest. Toen dacht ik nog aan vorige week donderdag. En nu alweer zondag...  Denk dat mijn menstruatie deze maand een opluchting gaat zijn want dan weet ik waar ik aan toe ben tenminste...

Knuffeltje, wat doet een aanval met je cyclus? Of krijg jij aanvallen tijdens je ovulatie door de hormonen? Wel heel vervelend en snap dat je daardoor onzeker wordt. Ook al willen we t liever niet zien maar een ongesteldheid zorgde bij mij weer dat ik weer met beide benen neer daalde op grond en weer de duidelijkheid kreeg die ik nodig had. Want man oh man wat kunnen onze lichamen ons voor de gek houden en ons treiteren..

Zover ik weet niets, alleen door mijn medicatie kan de dag van mijn eisprong wat verschillen. Maar ik kan er gewoon zwanger mee worden. Het is juist gevaarlijk als ik zou minderen met mijn medicatie, vooral als ik ooit zwanger zou zijn. Het kindje zal er wat suffer van worden, maar belemmerd niet zijn groei of hersenontwikkeling. Het is gevaarlijker als ik weer insults krijg dat ik helemaal out ga.

@Daantjevijfendertig Yes! Mijn partner is dus invalide en ik ken hem ook niet anders. Hierdoor de kostwinnaar en deels mantelzorger. Ik leerde hem kennen toen ik 20 jaar was en nu zijn we alweer vier jaar samen. Ik wil er in een ander topic best met je over kletsen :) 

Terug
Bovenaan