"De dames die al wat langer wachten....."

Hoi dames

Hier gaat het echt alles behalve goed. Ik voel me ongelooflijk depri. Mn vriend is ziek, heeft last van galstenen en uitgerekend vandaag heb ik een positieve ovutest (heb toch getest)
Ik heb vreselijk gehuild, voelde me dit weekend zo alleen. Door deze ronde kan een dikke vette streep, want er is dus helemaal niets gebeurd omdat mijn vriend ziek is.
Ik vind het heel erg dat ik alleen maar denk aan die test, maar het voelt zo ongelooflijk oneerlijk ?

Lapjesendraadjes: wat een geweldig nieuws! Hartelijk gefeliciteerd!!! Super zeg!

Mini me: dat is ook wel zo, maar ik hoop zó op een spontane zwangerschap.
Jeetje mini me, gefeliciteerd zeg!! Wat geweldig!

Kan ik zo 2 dames feliciteren!!

Ah lovetennis wat balen zeg! Snap dat je ontzettend teleurgesteld bent :( 
Is insemineren misschien een optie? Wij hebben dat ook een keer gedaan toen het door omstandigheden ook even echt niet lukte om het gezellig te maken. Mijn vriend heeft het die dag wel voor elkaar gekregen om zelf iets in een potje te produceren en dat heb ik met een spuitje (zonder naald natuurlijk) bij mij ingespoten. Had ik tenminste het gevoel dat er een kans was. 

hier ondertussen vanochtend getest en natuurlijk negatief. Voel ook dat menstruatie er aan gaat komen. Ik had de klap en teleurstelling afgelopen vrijdag al gehad dus ben er nu vrij rustig onder. Vandaag wat afleiding gezocht en een paar drankjes gedronken (drink verder in mijn cyclus eigenlijk nooit meer). Nu wachten tot het doorbreekt en dan na een week weer met ovulatietesten beginnen. Dit is onze laatste IUI poging voor we eindelijk aan de beurt zijn voor ICSI. Nog steeds geen behandelschema ontvangen, dat begin ik wel echt vervelend te vinden. We weten alleen in welke week we met stimulatie van het groeien van eicellen gaan beginnen. Maar zou het ook wel fijn vinden om ondertussen gewoon wat info te krijgen. Dat een arts aangeeft wanneer ik met de pil moet starten in plaats van dat ik het zelf gok. 

Welke maand mogen jullie met icsi starten Fleurbo?
Wij hoorden dat wij dus eind april mogen beginnen met prikken maar ik was 14 februari al met de pil begonnen met medeweten van. Deze week een stopweek. Hard aan toe. Vraag me af of ik de enige ben die zo extreem op de pil reageert. 14 feb moest ik ongesteld worden, kwam natuurlijk niet, onderdrukt met de pil. Ik slik al met meerdere reden de mycro50 ipv 30. Sinds deze woensdag lijkt het wel hoe heette die pop uit die horrorfilm? Chukky? Nocknock wohs there... Mijn hormonen stonden aan de sluisdeur te rammelen wat begon met spotting en uiteindelijk gewoon menstruatie werd. Enorme krampen en gister echt honds en hondsberoerd. Maarja van niets naar meteen de zwaarste pil... Hoop na een week uitrazen ik zonder probleem tot eind april de pil kan blijven doorslikken. Ook een nieuwe bijwerking: Een enorm depri hoofdzakelijk ochtendhumeur... 12.0. Dat ik me wel afvraag of de depressies van vroeger ook niet mede door de pil zijn gekomen. Een duivels dilemma na hopelijk een zwangerschap. Want de pil zorgt wel dat mijn epilepsie helemaal rustig is... Hopenlijk hebben zwangerschapshormonen ook een goede uitkomst op mijn epilepsie. Dat dubbeltje kan ook altijd twee kanten opvallen. Of de klachten verdubbelen, of het blijft compleet rustig...

Hoi knuffeltje 
Wij hadden 5 feb intake ivf en daar alles besproken ook dat ik aan de pil moest en wanneer ik moest beginnen paar dagen na het gesprek kreeg ik de formulieren waarop alles stond ik heb een hele lichte pil microgynon 20 had zelf altijd 30 gekregen hebben ze bij jou niet gezegt welke pil je krijgt ? Of heb je nog geen intake gehad? Ik dacht ook kunnen gelijk beginnen mijn menstruatie moest rond 8 feb komen dus ik baalde wel dat ik pas de punctie ergens in april heb had er ook nog achteraan gebeld maar ze deden het ook omdst ze anders teveel op de afdeling kregen die een echo en punctie moeten dus ook eigen belang van het ziekenhuis  verder heb ik sinds de pil gebruik steeds last van men darmen en pukkels en eerst wat jeuk onder en veel afscheiding gaat gelukkig nu beter 

Hoi Caroline ook een beetje zelfde richttijden dus. Maar denk ik dan, we zijn niet alleen in zo'n ziekenhuis... Ja de mycrogynon30, maar zoals al gezegd is dat voor mij te licht. O.a. door mijn anti epileptica. Dacht dat deze ook zorgde dat de pil dan minder goed werkte. Jij mag blij zijn want mijn intake was 3 februari en mijn punctie pas in mei.

Knuffeltjeee ze hebben ons gezegd dat we halverwege mei met de stimulatie gaan beginnen. Dus dan denk ik begin mei met decapeptyl starten (dat krijg ik volgens mij om alles stil te leggen)? Zou op 5 april weer ongesteld moeten worden dus dan denk ik rond die tijd met de pil starten. 

weet jij al wanneer je met de prikken moet beginnen?
ja ik snap je dilemma over die pil na de kinderwens. Ik denk dat ik niet snel weer aan de pil ga. Als we zo gezegend mogen zijn om straks een eerste kindje te krijgen en we nog even geen tweede willen dan ga ik alsnog niet aan de pil. De kans dat wij natuurlijk zwanger worden is echt niet groot. Daarnaast zijn mijn vriend en ik niet echt van die types die het meerdere keren per week gezellig maken. Dus de kans dat we het net op het juiste moment doen terwijl we er niet mee bezig zijn samen met het feit dat de kans dat het op de normale manier lukt behoorlijk klein is zal er denk ik niet toe leiden dat ik zwanger ga worden. Als ik dan toch zwanger wordt zie ik dat denk ik vooral als een heel groot wonder waar ik dan ook echt heel blij mee zou zijn. Ondanks dat het dan misschien niet volgens planning is. Als ik 1 ding heb geleerd afgelopen tijd is het wel dat dit niet te plannen is. Een wonderkindje zou dan altijd welkom zijn 

maar goed, zo denk ik er nu over, misschien veranderd dat nog. En het is natuurlijk ook heel persoonlijk. En jij hebt natuurlijk ook je epileptie er bij, dus kan me goed voorstellen dat dat een grote rol speelt. 

Knuffeltjee dan hebben we idd mazzel dat het zo snel gaat dan misschien bij ons toch beetje gekeken naar de leeftijd 41 en 43 ?  Wel balen dat het dan nog langer duurt bij jullie want zelfde tijd intake gehad zelfs nog eerder op zich gast het nu ook best snel en komt het ook wel goed uit met de vrije dagen van mijn vriend die heeft 1x in de 6 week nog een week vrij en de punctie valt net in die week dus hoeft hij dasr geen vrij voor te vragen en ik probeer die week ook vrij te houden zodat ik rustig aan kan doen voordeel van eigen baas zijn ? en het is in de week dat we officieel verkering kregen dus hopen we dat het op die dag dan is zou een mooie bekroning zijn als het daarna ook gelukt zou zijn 

Caroline ik ben straks 28. 
Op zich wel bijzonder, dit jaar zijn ik en vriendlief 5 jaar samen. 19-april begin prikken, 7-5 echo. 13-5 mijn moeders verjaardag, 15-5 wordt ik 28.
Vanavond bijna buikpijn van de zenuwen omdat ik morgen een videogesprek heb met mijn coördinator van mijn werk. Ik werk voor een grote huishoudelijke hulp organisatie. En mensenlijkheid naar de medewerker is ver te zoeken. Ben erg bang dat ze moeilijk gaat doen... Wat me dan wel heel fel zou maken. Officieel zetten ze me die bewuste week maar op ziek. Ze mogen het niet van je vrije uren aftrekken. Maar o, hoe onpersoonlijk vind ik mijn werk! Vriendlief krijgt alle medewerking van zijn baas. Hij werkt voor een klein loonbedrijf als trekkerchauffeur en kan goed met zijn baas praten. Nu ik nog...

Terug
Bovenaan