"De dames die al wat langer wachten....."

Yoehoe goed nieuws, Lapjesendraadjes en Minime van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Heel erg blij voor jullie, wat een weg hebben jullie moeten afleggen maar zo fijn dat er nu een positief resultaat volgt. En zal inderdaad spannend zijn maar hoop dat jullie snel gerust worden gesteld en er echt van kunnen genieten!

lapjesendraadjes: oeehh super leuk echt dicht op elkaar!
Hopelijk bij blijven het plakketjes, ik merk dat ik me daar wel druk over kan maken precies wat jij zegt heb geen gekke kwaaltjes alles hetzelfde als bij de menstruatie en toen de tijd de miskraam, dus spannend, maar er zijn er genoeg die nooit kwaaltjes krijgen dus no stress;) (heel lastig haha)

thanks voor alle felicitaties:D

fleurbo: fijn  dat het je mee viel nu hopen dat de uitkomst ook leuk is/meevalt;)

Lapjesendraadjes , mini me JOEHOEEEEEE gefeliciteerd meiden! Snap dat jullie onzeker zijn maar voor nu gewoon blij proberen te zijn, het begin is er (L)

ProjectTT dankjewel!!
Mini me, mijn moeder zegt altijd over haar zwangerschappen dat ze nergens last van had. Misschien lijk ik wel op haar? Mijn zusje ging al over haar nek van een spin onder haar schoen, had weinig trek en die had na 3 maanden nergens meer last van. De Mr is zijn ex gewend die de hele zwangerschap vanaf dag 1 zwaar ziek was en niets kon. Dus in mijn familie hebben we het hele spectrum. Overigens kondigde mijn nichtje vandaag haar nieuwe zwangerschap aan (zij had eind vorig jaar een miskraam rond 20 weken). Ik denk dat zij net zo'n angst heeft als jij. Weet in ieder geval dat t nu gewoon goed kan gaan he!!! ?
Mijn borsten doen overigens wel echt pijn hoor. De kat gaf er gisteren een kopje tegen en ik zat tegen het plafond haha. Maar ja, ik heb hier op t forum altijd gezegd dat t zowel een menstruatie als een zwangerschapsklacht is. Het is nu ietsjes anders dan normaal, als ik er goed over nadenk. Ben ook iets meer moe dan normaal. Vandaag verklaar ik dat door mijn gebroken nacht afgelopen nacht haha

lapjesendraadjes: ja daar heb je ook helemaal gelijk in!
Het is nu hoe dan ook een kwestie van rustig afwachten en proberen te genieten??

Wauw minime en lapjesendraadjes, gefeliciteerd! Eindelijk weer eens positieve berichten.
Hier net iui 3 gehad, worden weer 14 spannende dagen.  

Terug
Bovenaan