ProjectTT dankjewel!!
Mini me, mijn moeder zegt altijd over haar zwangerschappen dat ze nergens last van had. Misschien lijk ik wel op haar? Mijn zusje ging al over haar nek van een spin onder haar schoen, had weinig trek en die had na 3 maanden nergens meer last van. De Mr is zijn ex gewend die de hele zwangerschap vanaf dag 1 zwaar ziek was en niets kon. Dus in mijn familie hebben we het hele spectrum. Overigens kondigde mijn nichtje vandaag haar nieuwe zwangerschap aan (zij had eind vorig jaar een miskraam rond 20 weken). Ik denk dat zij net zo'n angst heeft als jij. Weet in ieder geval dat t nu gewoon goed kan gaan he!!! ?
Mijn borsten doen overigens wel echt pijn hoor. De kat gaf er gisteren een kopje tegen en ik zat tegen het plafond haha. Maar ja, ik heb hier op t forum altijd gezegd dat t zowel een menstruatie als een zwangerschapsklacht is. Het is nu ietsjes anders dan normaal, als ik er goed over nadenk. Ben ook iets meer moe dan normaal. Vandaag verklaar ik dat door mijn gebroken nacht afgelopen nacht haha