Goedenavond iedereen,
Mijn naam is Kim. Ik heb al enkele keren de website en jullie forum geopend, maar nooit de moed, zin en energie gevonden om ook actief deel te nemen.
ik denk dat ik mijn proces nog geen etiket wilde geven en daarom er nog niet voor uit wilde komen...
Ik ben 31 en mijn vriend 36. We zijn al bijna 5j samen en nu 14m ongeveer actief bezig voor kinderen. Mijn klok tikte al wat langer, maar sinds januari/februari 2020 zijn we echt actief bezig.
Ik ben in januari 20 nog geopereerd aan een cyste, namelijk endometriose. Ook heb ik in het verleden hpv gehad waar ik een conisatie voor heb ondergaan. Daarenboven kwam er onlangs in de bloedresultaten naar boven dat ik minder eicellen heb dan een gemiddelde vrouw.. Stress dus.. Alle oorzaken liggen dus bij mij..
We zijn nu sinds jan 21 gestart met kunstmatige inseminatie.
We hebben net onze tweede poging erop zeggen en moet zeggen dat ik een enorme dip heb gehad... Het wachten en de rollercoaster valt me met momenten zwaar.. Telkens de hoop die na elke negatieve test weer teniet wordt gedaan... Ik weet dat we nog in het begin van ons traject zitten maar ben soms bang dat het niet is weggelegd voor ons..
Zelfs voor ik met kinderen bezig was, had ik hier schrik voor. De mensen die ongewenst kinderloos zijn, hadden dit namelijk ook niet verwacht... Let op, ik geef de hoop niet op en heb nog veel goede moed.. Soms is het gewoon zwaar, maar dat zal ik jullie niet moeten vertellen. Ik kijk zo enorm uit naar die dikke buik..
Ik ben op een leeftijd dat iedereen rond me zwanger is, voor een tweede keer zwanger is etc. Ik gun het iedereen, maar telkens zakt toch de grond een beetje vanonder mijn voeten als ik eerlijk mag zijn...
Op zulke momenten heb ik het dan ook heel moeilijk met de feedback; je mag er niet woveel mee bezig zijn, het zal er zijn voor je het weet etc...
Ik ben normaal veel positiever hoor, maar ben mijn weg nog wat aan het zoeken

dus bij deze
Ik vroeg me af hoe het met jullie gaat en wat jullie ervaringen zijn?
Groetjes en heel veel succes aan iedereen!