@Carolinerkj ik hoop zó dat ivf bij jullie dat wondertje gaat brengen!
@ProjectTT; ik heb erge hoofdpijn gehad van de clomifeen. (ik slik dus tabletten)Jeetje wat ongelooflijk KUT dat je overstimulatie had!! Ik zal hieronder mijn 1e IUI poging beschrijven; wie weet kunnen we nog iets met elkaars verhalen. @KimDM welkom op dit forum. Zelf word ik over 2 weken 34 en heb de kinderwens al vanaf mijn 25e heel sterk. Moet je nagaan, al 11 jaar wacht ik met smart.Wij zijn nu 1.5 jaar bezig en 2 weken geleden begonnen met IUI. Ik herken heel erg je gevoel; ik heb weken gehad dat ik echt bijna depressief was (althans zo voelde ik mij).
Toch mocht ik van mezelf maximaal 1 dag huilen en verdrietig zijn als ik ongesteld was geworden, want het levert je uiteindelijk echt niets op, het in bed blijven liggen, het blijven huilen, luisteren naar jankmuziek.Maar de wachtweken in het traject zullen veel zwaarder gaan zijn, dus nu is het nog 'redelijk' makkelijk praten. Al zijn 15 maanden ongesteld worden ECHT heftig.
@Vis, ik heb dus op dag 4 enorme hoofdpijn gekregen en dit heeft 3 dagen aangehouden.. helaas
@Uiltjesfan 27 miljoen is helemaal goed! Mijn vriend had 37 miljoen; alles boven de 1 miljoen is goed voor IUI!
@Mamavankipje WHOEEEEEEE gefeliciteeeerd!Dan nu mijn reis van de eerste poging IUIMaandag 22 maart: echo op dag 3 (menstruatie moet echt nog even doorzetten) Ik krijg clomifeentabletten en moet deze slikken op dag 3, 4, 5, 6 en 7.
Maandag 29 maart: echo op dag 10: 2 eitjes; alles ziet er goed uit.
Woensdag 31 maart echo op dag 12: 1 eitje is goed gegroeid; de ander helaas niet.
Vrijdag 2 april echo op dag 14: helaas, 1 eitje is niet gaan groeien, maar...... de inseminatie gaat zondagochtend plaatsvinden, we gaan het proberen met 1 eitje!
Vrijdagavond 19.30 uur: ovitrelle spuit zetten, wat spannend allemaal! Mijn vriend zet de spuit en nu zal er na 36-40 uur een ovulatie plaatsvinden.
Zondag half 11, mijn vriend mag zijn zwemmers inleveren

Zondag half 12; samen mogen wij naar het ziekenhuis en gaan voor poging 1.
Wat een spanning, maar alles is goed gegaan, en de zwemmers van mijn vriend zitten veilig waar ze moeten zitten. Nu is het wachten tot mijn verjaardag........
Wordt het de mooiste verjaardag ooit, of wordt het een vreselijke dag...