Zo ik ben even een weekje afwezig geweest. Vorige week had ik stiekem toch wel wat goede hoop, uiteindelijk kon ik niet tot donderdag wachten en heb ik woensdagochtend een test gedaan: negatief. En prompt werd ik 2 uur later ook ongesteld. Ik was vreselijk teleurgesteld.. het is niet anders helaas. Ben direct weer aan het spuiten met Ovaleap en heb morgenochtend al een echo om te kijken of er iig twee goede eitjes zitten. Al best snel (op dag 8) maar vorige keer kwam ik op dag 10 en toen bleek ik al meteen twee groot genoege eitjes te hebben en moest ik de dag erna direct terug voor de iui. Dus nu wat op tijd ingepland en ik hoop als alles mee zit dan donderdag of vrijdag de tweede poging iui.. Ik heb moeite om hoopvol te blijven op het moment moet ik zeggen, heb nu het gevoel dat er nooit een plusje op die test gaat verschijnen grr. Maar goed, dat gevoel zal niemand onbekend zijn denk ik.
@Lolita: Wat balen dat je bms zo dun blijft, vervelend als je ook niet weet waardoor het komt want dan kun je er ook niet direct iets aan doen ofzo. Hopelijk met aangepaste voeding en supplementen dat dat toch nog wat beter wordt. En snap dat je enorm baalt dat je tweede poging iui niet is glukt L. Bij mij was het mijn eerste poging iui, ook met twee eitjes maar baal ook zo erg. Nog 2x iui te gaan en dan ga ik ook door voor ivf. Op advies van de arts omdat al is vastgesteld dat mijn voorraad eitjes niet meer optimaal is en ik niet te lang moet wachten. Maar hoop dat het niet zo ver komt, zie op tegen het steeds maar wachten en tegen het hele ivf traject sowieso. Hopelijk 2e poging succesvol.. Jij heel veel succes met de derde iui!
Zwindo: wat een goed, maar zeker ook spannend, vooruitzicht weer om in oktober te kunnen starten. Dan gebeurt er weer iets, maar ik kan me ook voorstellen dat de druk hoger wordt. Probeer je positieve stemming vast te houden! En hopelijk kunnen ze deze keer meer dn 2 embryo’s verkrijgen. Ik hoop dat alles goed gaat voor jullie.
@Leenjoo: spannend, zou zo fijn zijn als je uiteindelijk toch nog positief test.. Misschien heb je te vroeg getest, of inderdaad niet met ochtendurine? Ik duim voor je.
@Lovetennis: wat bijzonder om dat eitje live te zien springen! Hopelijk moet het zo zijn en is het een teken dat het deze keer slaagtJ
@Littlepenguin: aii wat naar dat je een cyste bleek te hebben en dat dus ook deze maand een nieuwe poging iui niet kan plaatsvinden. Ik hoop dat de cyste snel blijkt te slinken/verdwijnen en wie weet, via het zelf ‘klussen’ dat het ineens zomaar raak is. Het is al vervelend genoeg dat het niet vanzelf wil lukken en dan wil je niet ook nog eens een maand verliezen door een cyste.
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, soms wat lastig alles goed bij te houden. Maar ik hoop snel voor iedereen hier wat positieve berichten te lezen!