"De dames die al wat langer wachten....."

Zwindo & FleurBo ja omdat mijn BMS onder de 5 mm blijft willen ze ons na 3 keer IUI doorverwijzen naar een academisch ziekenhuis voor een second opinion. Wellicht nog extra onderzoeken om erachter te komen hoezo het niet goed opbouwd of toch wellicht al eerder starten met IVF. Ik heb echt al van alles erover gelezen maar lees wel heel vaak dat de oorzaak van een dun BMS vaak onbekend is. Het ziekenhuis waar ik nu zit weet zich er ook geen raad mee. Heb wel afgelopen week een afspraak gehad bij een orthomoleculair therapeut en ga nu wel wat dingen wijzigen in m'n dieet (gluten en lactose vrij proberen te eten) en heb nieuwe voedingssupplementen dus ik hoop dat dat wonderen gaat doen bij de derde IUI..

Oja dat was het inderdaad nu je het zegt kan ik het me wel herinneren dat je dit al eerder had verteld. Hopelijk doet het dieet en de suplementen het een en ander. En is het allemaal niet nodig. Heb je ook wel eens acupunctuur geprobeerd? Ik hoor dat dit bij sommige ook wonderen doet. Zelf nog geen mega goeie ervaringen mee gehad, want had niet het idee dat er echt iets door gebeurde. Maar misschien toch bij een verkeerde terecht gekomen. Ik heb wel nog 2 andere adressen doorgekregen tijdens mijn endometriose dieet consult. Eentje in Rotterdam en eentje in Groningen, mocht je daar interesse in hebben moet je het maar laten weten. 

Zo ik ben even een weekje afwezig geweest. Vorige week had ik stiekem toch wel wat goede hoop, uiteindelijk kon ik niet tot donderdag wachten en heb ik woensdagochtend een test gedaan: negatief. En prompt werd ik 2 uur later ook ongesteld. Ik was vreselijk teleurgesteld..  het is niet anders helaas. Ben direct weer aan het spuiten met Ovaleap en heb morgenochtend al een echo om te kijken of er iig twee goede eitjes zitten. Al best snel (op dag 8) maar vorige keer kwam ik op dag 10 en toen bleek ik al meteen twee groot genoege eitjes te hebben en moest ik de dag erna direct terug voor de iui. Dus nu wat op  tijd ingepland en ik hoop als alles mee zit dan donderdag of vrijdag de tweede poging iui.. Ik heb moeite om hoopvol te blijven op het moment moet ik zeggen, heb nu het gevoel dat er nooit een plusje op die test gaat verschijnen grr. Maar goed, dat gevoel zal niemand onbekend zijn denk ik.

@Lolita: Wat balen dat je bms zo dun blijft, vervelend als je ook niet weet waardoor het komt want dan kun je er ook niet direct iets aan doen ofzo. Hopelijk met aangepaste  voeding en supplementen dat dat toch nog wat beter wordt. En snap dat je enorm baalt dat je tweede poging iui niet is glukt L. Bij mij was het mijn eerste poging iui, ook met twee eitjes maar baal ook zo erg. Nog 2x iui te gaan en dan ga ik ook door voor ivf. Op advies van de arts omdat al is vastgesteld dat mijn voorraad eitjes niet meer optimaal is en ik niet te lang moet wachten. Maar hoop dat het niet zo ver komt, zie op tegen het steeds maar wachten en tegen het hele ivf traject sowieso. Hopelijk 2e poging succesvol.. Jij heel veel succes met de derde iui!
Zwindo: wat een goed, maar zeker ook spannend, vooruitzicht weer om in oktober te kunnen starten. Dan gebeurt er weer iets, maar ik kan me ook voorstellen dat de druk hoger wordt. Probeer je positieve stemming vast te houden! En hopelijk kunnen ze deze keer meer dn 2 embryo’s verkrijgen. Ik hoop dat alles goed gaat voor jullie.
@Leenjoo: spannend, zou zo fijn zijn als je uiteindelijk toch nog positief test.. Misschien heb je te vroeg getest, of inderdaad niet met ochtendurine? Ik duim voor je.

@Lovetennis: wat bijzonder om dat eitje live te zien springen! Hopelijk moet het zo zijn en is het een teken dat het deze keer slaagtJ
@Littlepenguin: aii wat naar dat je een cyste bleek te hebben en dat dus ook deze maand een nieuwe poging iui niet kan plaatsvinden. Ik hoop dat de cyste snel blijkt te slinken/verdwijnen en wie weet, via het zelf ‘klussen’ dat het ineens zomaar raak is. Het is al vervelend genoeg dat het niet vanzelf wil lukken en dan wil je niet ook nog eens een maand verliezen door een cyste.
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, soms wat lastig alles goed bij te houden. Maar ik hoop snel voor iedereen hier wat positieve berichten te lezen!

Oh balen truustruus snap dat je nu erg teleurgesteld bent als je eerst toch nog goede hoop had maar ik zou wel.moed houden wij zijn na 6 iui behandelingen over gegaan naar ivf daar hebben we 2 punctie gehad en bij de derde terugplaatsing van 2 embryo's nu ruim 5 week zwanger en we hopen dat we 13 okt een goede echo hebben want we hebben 2 × een verkeerde echo gehad dus erg spannend deze keer

Toch positief nieuws.  Vanmorgen positieve test!!  Contact gehad met het ziekenhuis en over 3 wkn, bij week 7, een eerste echo.  Moet zeggen dat ik t echt super spannend vind. Maar ben dolgelukkig. Zondag was gewoon nog net iets te vroeg. Hopelijk blijft het goed gaan.. ik was eerlijk gezegd wel een beetje het vertrouwen verloren..  

Truussuuss jeetje joh. Ik begrijp heel goed dat je teleurgesteld bent! Hoop op een.goede echo voor je morgen.

Ik kan de andere reacties nu niet terugzien.. sorry. Morgen heb ik weer een laptop zal proberen dan wat uitgebreider te reageren!

@fleurbo wat een goed nieuws! Voor je het weet is het vrijdag!

@zwindo hoe is het afgelopen met je ovulatietesten?

@lolita wat verdrietig dat poging 2 niet gelukt is ? Mag ik vragen waarom jullie na poging 3 worden doorverwezen naar een academisch ziekenhuis? Ooh ik lees nu al je antwoorden, dus je hoeft geen antwoord meer te geven haha. Heb je al osteopathie geprobeerd, veel avocado’s eten en granaatappelpitjes gegeten? Mijn bms was altijd al goed, maar is beter geworden door deze dingen die ik heb opgenoemd.

@leenjoo wow je bent zwanger! Gefeliciteerd zeg!

@truussuus wat naar dat je ongesteld bent geworden ? shit man. Hoe kunnen ze bij jou zien dat je voorraad eitjes niet optimaal is?

Truussuus balen dat het weer niet gelukt is. Wel fijn dat je zo snel door kan naar een volgende poging. Hopelijk vandaag een goede echo. 
Carolinekj Hoe gaat het aftellen tot de echo? en hoe voel je, je nu? Beginnen er al langzaam wat kwaaltjes te komen? 
Leenjoo Gefeliciteerd! Wat fijn dat je toch gewoon een positieve test hebt. Nu inderdaad spannend om weer tot die eerste echo te moeten wachten. Hopelijk gaan de dagen een beetje vlot voorbij. 
Lovetennis Die was weer negatief dus heb mn eisprong in de nacht van zondag op maandag gehad. Dus zal nu rond 10 en 11 oktober ongesteld worden. Bij mij is het altijd 14 dagen en echt bijna met de klok gelijk wanneer ook mijn eisprong was haha. Dus dat is super goed nieuws want zou betekenen dat als alles straks verder goed is ik dus rond die periode mag aanmelden en beginnen met ronde 2. Super spannend allemaal weer

Gefeliciteerd leenjo toch goed nieuws hopelijk blijft het goed gaan

Zwindo voor jou ook goed nieuws dat jullie weer kunnen beginnen en toch ook weer heel.spannend

Truustruus hoe gaat het nu met jou kun je het een beetje loslaten en je focussen op de volgende ronde

Hier erg ongeduldig naar de eerste echo. heb weinig tot geen klachten, alleen wat gevoelige borsten en af en toe kramp in mij darmen.ik moest tot de testdatum utrogestan inbrengen maar gebruik het nu nog steeds 1x per dag voor het slapen. geeft me een zeker gevoel omdat het ook wel word gebruikt bij vroegeboortes te voorkomen en het is goed voor de innesteling. het ziekenhuis vond het geen probleem als dat bij mij goed voelde. mijn buik zit soms wel soort van in de weg hij groeit al wat namelijk ?

Terug
Bovenaan