"De dames die al wat langer wachten....."

Truussuus dankjewel!! Ik had beetje zo’n zelfde situatie mijn laatste IUI en omdat die goed afliep, hoop ik dat je daar wat vertrouwen door krijgt. Ik had op vrijdagmiddag 2 eitjes 16 mm en 19,6 mm ik moest die avond nog Gonal F spuiten, zaterdagavond Ovitrelle en maandag ochtend de inseminatie. Die poging is het dus gelukt. Ik vond het zelf ook eng dat die eitjes al eerder zouden springen, maar denk dus dat morgenmiddag zeker niet te laat is hoor!? succes alvast!

Gefeliciteerd leenjoo en lolita!! Wat ontzettend fijn! Spannend nu naar de eerste echo ?

Zwindo lastig die situatie met de vriendengroep. Misschien kun je tegen haar zeggen dat je de details van het traject liever voor jezelf houdt? Of gewoon proberen om geen gesprek met haar aan te gaan die avond. Maar weet niet hoe makkelijk dat kan. 
En heel herkenbaar al die kinderen op verjaardagen. Dat helpt natuurlijk ook niet mee 

LinaV wat fijn dat je het zo naar je zin hebt met de studie! Dat geeft ook weer nieuwe energie ?

Spannend truusuus! Veel succes morgen! 

Hier een spannende en slopende dag achter de rug. Ze hebben onze cryo ontdooid en aan het einde van vanochtend kwam dan eindelijk het verlossende sms’je: de terugplaatsing ging door!! Dus smiddags naar het ziekenhuis en de terugplaatsing ging super snel! Vriend mocht eindelijk eens mee dus die heeft fijn meegekeken op het echo scherm ? maar zodra we het ziekenhuis uit liepen begon ik al met doemdenken over wat er allemaal mis kon zijn. Nu ben ik vooral heel erg moe van het denken en de spanning van vanochtend. En gaan we natuurlijk gewoon weer vrolijk door met wachten. 

Wat een inspannende dag is dat voor jou geweest Fleurbo. En begrijpelijk dat je gaat malen en je hoofd overuren maakt. Maar wat fijn dat de terugplaatsing heeft plaatsgevonden. Nu ook op het wachtbankje dus, heel veel succes komende weken!

Spannende dag geweest voor jullie fleurbo je mag gewoon alles doen na de terugplaatsing maar ik vind dat ook altijd heel eng je bent als de dood dat je iets verkeerd doet maar als het via de normale weg gaat weet je niet eens of je bevruchting is geweest en doe je ook gewoon je ding. nu dus op het wachtbankje en de super slopende weken tot de testdatum succes met het wachten hier nog wachten tot 13 okt er en dan eindelijk de echo die voor ons dubbel zo spannend word door 2x een lege baarmoeder te hebben gezien maar nu heb ik geen bloedverlies tot nu toe dus gast al anders dan de vorige 2 x dus wel goede hoop

@LinaV
Bij mij zagen de 6 keer iui er zo uit:

IUI 1:
dag 3, dag 10, 12, dag 14
inseminatie dag 16

IUI 2:
dag 11, dag, 13, dag 14, 
inseminatie dag 16

IUI 3:
dag 12, dag 14, dag 15
inseminatie dag 17
deze ronde hoefde ik niet op dag 3 omdat ze bij de inseminatie hadden gezien dat de 2 eitjes keurig weg waren en er dus geen cyste kon zitten.

IUI 4:
dag 13 (omdat ze zagen dat dag 10 niet persé nodig was vanwege de dag waarop ik steeds een inseminatie had)
dag 15
inseminatie dag 17

IUI 5: 
dag 12, dag 13, dag 14, (ik had wel 4 eitjes, daarom moest ik elke dag)
inseminatie dag 16
IUI 6
Dag 4 (dag 3 was in t weekend) (want ik had in ronde 5, 3 eitjes, dus dan willen ze kijken of je 'schoon' bent)
dag 11, dag 13
Inseminatie op dag 15

Zo dan weet je een beetje hoe en wat :)
Als ik om 8.30 een echo had, was ik klaar met 10/15 minuutjes.

@Fleurbo heel veel succes met de wachtweken!

@Carolinerkj, bijna is het zo ver, en heb je de echo! Ik zit vandaag op dag 24 en ik zit gewoon helemaal met mn hoofd bij vrijdag met het gesprek van de gyn.

Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken dat ik uberhaupt op het wachtbankje zit.
Heb al wel veel buikpijn gehad, vrijdag vette steken, gister buikkrampenm. Maar als ik dan teruglees in mn app, zie ik dat ik dit heel vaak heb gehad, dus ja..

Heey dames,Hier weer een berichtje van mij. Allereerst wil ik Lolita en Leenjoo feliciteren met hun zwangerschap :D wat fantastisch! Ik duim voor een mooie echo.@Lovetennis: ik moet deze maanden ook aan de bak om te zien waar ik IVF zal starten volgend jaar. Ziekenhuis heeft mij wel geadviseerd om alle (9) IUI pogingen te doen voordat ik mag overstappen. Maar er bestaat dus een kans dat ik eind volgend jaar mag starten met IVF traject. Ik woon in Nijmegen, en Radboud heeft idd lange wachttijd. Vind het toch lastig hoor. Hopelijk is IUI6 voor jou gewoon raak ;)@Zwindo: de laatste dagen! Hopelijk ga je positief je tweede ronde IVF in. Ik duim voor je dat alles goed verloopt!@Fleurbo: wat goed zeg van je tp! Wanneer mag je bloed prikken?@Truussuus: wat onzettend balen van je eerste IUI poging. De hoop is dan erg groot. En het lijkt wel alsof je lichaam het erom doet he? Ik heb dat ook al paar keer gehad. Je gaat testen, negatief en een paar uur later zet het zich ook in :mad:LinavV: wat leuk om te horen dat de studie zo goed bevalt! Het is een goede afleiding denk ik. Ik heb de afgelopen 2wk rijlessen gehad voor C1 rijbewijs, ik was daar zo druk mee dat ik alle andere dingen even los kon laten. Dat is echt zo fijn. Dus ik moet meer activiteiten inplannen. Mijn IUI start altijd met een ingangsecho rond dag 3 van cyclus. Dan week daarop moet ik soms om de dag (3x per week) naar ziekenhuis en dan wordt meestal ovulatie ingezet. Dan de volgende keer terugkomen voor IUI. Dus ik heb zeker 5 bezoeken in 2 weken tijd. Dan 2 wk wachttijd (geen ziekenhuisbezoeken).NWJ: hopelijk goed nieuws voor je IVF ronde!Ik heb helaas opnieuw slecht nieuws. Ik had afgelopen dinsdag (26sep) ovulatie. Woensdag echo, cyste was weg! Maar... vrijdag werd ik ongesteld, veeeeels te vroeg! Dit gebeurd nooit! Ook verloopt deze menstruatie compleet anders dan normaal. Ik had donderdag licht bloedverlies (ik dacht dat dit misschien kwam door het vele vrijen die week). Vrijdag opeens meer bloedverlies en helder rood. Afgelopen weekend weinig bloedverlies gehad, maar nog wel bloed bij afvegen. Ik snap er niks van. Ziekenhuis gebeld, ze wilden nog wel ingangsecho inplannen, maar omdat ik volgende week met vakantie ben gaat dus deze ronde IUI ook niet door. Het wordt opnieuw thuis proberen. Ik baal er echt van. Het is mij nooit overkomen dat ik 3dgn na ovulatie ongesteld wordt. Ik had de hoop op een innestelingsbloeding. We wachten de komende paar weken af. Ik heb de buikkrampen en de rugpijn, dus ben toch echt bang dat dit menstruatie is. 

Hoi Meiden,
Na een druk weekend ook van mij weer even een berichtje. 
LinavV Wat fijn dat je zo goed in je vel zit en dat je studie je zo goed bevalt! Qua dagen die je nodig hebt is het denk ik erg lastig dat van te voren te zeggen. Elk traject is anders en iedereen krijgt ook weer andere onderzoeken op basis van de situatie. Ik heb bijvoorbeeld een kijkopereatie gehad waardoor ik uiteindelijk wel echt een weekje vrij moest hebben. Ik heb verder veel afspraken kunnen plannen in de ochtend of juist aan het eind van een dag waardoor ik net een uurtje miste die ik op een ander moment dan wel weer inhaalde. 
Lolita Ja heel toevallig. Kan dan ook bijna niet anders dat het echt een goede is haha. Jij hebt het nu in ieder geval niet meer nodig:) Lukt het aftellen tot de eerste echo al een beetje?
NWJ Fijn dat het prikken meevalt en hopelijk heb je deze week een goeie echo dat alles heel mooi aan het groeien is.
Truussuus spannend de volgende IUI hopelijk is het deze keer raak. Weer een paar spannende weken. 
FleurBo Fijn dat de TP goed is gegaan en je vriend mee mocht! Nu weer in spanning afwachten tot die testdatum. Hopelijk over 2 weken goed nieuws!
Lovetennis lastig al die krampjes en kwaaltjes. Wanner mag je ook alweer testen? Moet je nog lang wachten?
Littlepinguin Wat ontzettend balen dat je lichaam zo van slag is en dat je het nu allemaal moet overslaan. Wel fijn dat je een vakantie voor de deur hebt staan om even lekker met iets anders bezig te zijn. 
Het etentje was uiteindelijk nog wel gezellig met haar bijna geen woord gewisseld. Heb haar wel netjes gegroet, omdat de toon anders gelijk gezet zou zijn als ik haar als enige zou overslaan. Zij ging gelukkig ook wel snel weer naar huis en fluisterde toen poeslief in mijn oor dat de me het beste wenst en weet ik wat allemaal. Hoorde alleen achteraf dat ze voordat ik er was mega lelijk over mij heeft gedaan. Dus hoe hypocriet wil je het hebben. Had toen gelijk een nare nasmaak van die hele avond. blegh. Zeg het niet snel over iemand maar wat een achterbaks kutwijf. 
Verder nog geen bloed te zien hier. Merk wel dat mn darmen al iets meer beginnen te rommelen, wat ik vaak in aanloop naar mn menstruatie heb. Voor nu is het gewoon nog rustig afwachten, al merk ik dat ik wel steeds zenuwachtiger begin te worden. Hopelijk hier snel nog meer positieve verhalen van iedereen die in de wachtweken zitten. Blijf duimen voor iedereen!

Terug
Bovenaan