Hoi Meiden,
Na een druk weekend ook van mij weer even een berichtje.
LinavV Wat fijn dat je zo goed in je vel zit en dat je studie je zo goed bevalt! Qua dagen die je nodig hebt is het denk ik erg lastig dat van te voren te zeggen. Elk traject is anders en iedereen krijgt ook weer andere onderzoeken op basis van de situatie. Ik heb bijvoorbeeld een kijkopereatie gehad waardoor ik uiteindelijk wel echt een weekje vrij moest hebben. Ik heb verder veel afspraken kunnen plannen in de ochtend of juist aan het eind van een dag waardoor ik net een uurtje miste die ik op een ander moment dan wel weer inhaalde.
Lolita Ja heel toevallig. Kan dan ook bijna niet anders dat het echt een goede is haha. Jij hebt het nu in ieder geval niet meer nodig

Lukt het aftellen tot de eerste echo al een beetje?
NWJ Fijn dat het prikken meevalt en hopelijk heb je deze week een goeie echo dat alles heel mooi aan het groeien is.
Truussuus spannend de volgende IUI hopelijk is het deze keer raak. Weer een paar spannende weken.
FleurBo Fijn dat de TP goed is gegaan en je vriend mee mocht! Nu weer in spanning afwachten tot die testdatum. Hopelijk over 2 weken goed nieuws!
Lovetennis lastig al die krampjes en kwaaltjes. Wanner mag je ook alweer testen? Moet je nog lang wachten?
Littlepinguin Wat ontzettend balen dat je lichaam zo van slag is en dat je het nu allemaal moet overslaan. Wel fijn dat je een vakantie voor de deur hebt staan om even lekker met iets anders bezig te zijn.
Het etentje was uiteindelijk nog wel gezellig met haar bijna geen woord gewisseld. Heb haar wel netjes gegroet, omdat de toon anders gelijk gezet zou zijn als ik haar als enige zou overslaan. Zij ging gelukkig ook wel snel weer naar huis en fluisterde toen poeslief in mijn oor dat de me het beste wenst en weet ik wat allemaal. Hoorde alleen achteraf dat ze voordat ik er was mega lelijk over mij heeft gedaan. Dus hoe hypocriet wil je het hebben. Had toen gelijk een nare nasmaak van die hele avond. blegh. Zeg het niet snel over iemand maar wat een achterbaks kutwijf.
Verder nog geen bloed te zien hier. Merk wel dat mn darmen al iets meer beginnen te rommelen, wat ik vaak in aanloop naar mn menstruatie heb. Voor nu is het gewoon nog rustig afwachten, al merk ik dat ik wel steeds zenuwachtiger begin te worden. Hopelijk hier snel nog meer positieve verhalen van iedereen die in de wachtweken zitten. Blijf duimen voor iedereen!