"De dames die al wat langer wachten....."

Caroline wat stom dat je zo lang heb moeten wachten steeds voor een eerste echo. Bij ons plannen ze hem standaard zo rond de 7 weken in. Die testdrang snap ik ook heel goed dat had ik in het begin ook. Het idee dat als het lijntje maar goed op bleef lopen het wel goed zat. Toch blijft het spannend en zijn het echt de verlengde wachtweken. Ergens kan ik me nog herinneren dat ik die weken tussen de test en echo misschien nog wel erger vond als die 2 "normale" wachtweken. Haha Hopelijk vliegen de weken voorbij! Zijn trouwens een beetje tegelijkertijd aan het aftellen merk ik. jij over 3 weken je eerste echo en ik hopelijk weer starten met mn 2e ICSI. 

Zwindo
Klopt wel denk ik vind het nog erg lang tot 13 okt merk ik ga bij elk bezoek aan de wc kijken of ik bloed verlies ? probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar goed herken baar waarschijnlijk ? gebruik nog utrogestan daar mocht ik mee stoppen maar mocht ze ook op maken van het ziekenhuis merk dat ik daar wel wat vertrouwen door krijg dat het blijft zitten
Voor jou ook spannende tijden die er aan komen dan jij had nog eitjes is de vriezer toch?of haal ik nu wat andere door de war ?
Hopelijk hebben jullie ook snel goed nieuws ik ga duimen voor jou helemaal en natuurlijk voor iedereen hier op het forum?????

Caroline het zijn inderdaad gewoon verlengde wachtweken tot die echo. Zo ontzettend gemeen eigenlijk dat we steeds zo lang moeten wachten hè? Ik hoop echt dat de weken snel gaan!
Zwindo hoe is het met jou en het gevoel dat je ovulatie we aan kwam? Hopelijk wacht hij nog even zodat je eerste dag niet te vroeg komt! 

We zitten in dit lijntje echt de tijd weg te kijken hè? 
ik ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest. Hoewel we erg goed nieuws kregen (bms is helemaal goed, dus we worden aangemeld in het andere ziekenhuis voor een terugplaatsing) ging ik echt met een rotgevoel weg. Blijf me er iedere keer over verbazen hoe ze je in het ziekenhuis zo snel mogelijk weer weg willen hebben. Arts was op zich heel aardig maar heel gehaast. Wist niet hoe snel ik de kamer weer moest verlaten. Heb daardoor ook niet al m'n vragen kunnen stellen en heb voor m'n gevoel echt halve informatie gekregen. Ik snap dat ze druk zijn en dit hun dagelijkse werk is, maar ze lijken totaal niet in te zien dat dit hele traject voor ons wel belangrijk is. 

Hallo allemaal
Maandag ontdekt dat we zwanger waren
Clearblue gaf aan 1-2 week
van het ziekenhuis moesten we toch de testdatum aanhouden dus weer getest dinsdag die gaf 2-3 week aan
Ik werd even onzeker en dacht ik vanochtend toch nog een test doen zodat ik gerust gesteld werd maar er stond weer 2-3 week nu ben alsnog onzeker want het loopt niet op wat ik had verwacht wat moet ik hier nu weer mee ??

Carolinekj Dat had ik ook! Dat maakte mij ook heel erg onzeker, maar dit kan dus gewoon kloppen. Het kan gewoon zijn dat je hcg nog niet hoog genoeg is voor de cb dat hij naar de volgende getallen schiet. Heb gelezen dat dit bij meer vrouwen zo is. En de een maakt ook weer meer aan als de ander. Dus zou me er nog steeds niet druk over maken. Je zou altijd eentje kunnen doen met een lijntje van eenzelfde merk. Als die gewoon mooi oploopt steld dat misschien meer gerust. Dat had ik uiteindelijk een paar dagen nog gedaan dat stelde mij onwijs gerust. Oja onze enigste cryo had het ontdooien niet overleefd dus moesten toen wachten kregen toen alleen corona waarna we 3 maanden uitgesteld zijn omdat mn man 3 dagen ruim 39 graden koorts heeft gehad. Dus nu mogen we bijna aan onze 2e icsi ronde beginnen.

FleurBo haha ja zitten hier de tijd inderdaad maar een beetje weg te kijken/typen haha. Wat vervelend dat ze in het ziekenhuis zo gehaast zijn. Ik zit ook in een ziekenhuis maar die heeft echt een eigen fertiliteitscentrum die ook op een andere locatie zit. Vind dat ik daar altijd wel heel goed geholpen wordt. Zat jij nou niet in friesland? Daar ga ik straks ook heen verhuizen en heb zelf hele goede verhalen over nij barrahus gehoord. Snap dat je nu nog in het ziekenhuis wilt blijven etc. Maar mocht je toch om je heen willen kijken schijnt dat echt een goede kliniek te zijn. Je kan ze altijd aanschrijven zodat je al in hun systeem zit en de wachttijden die ze hanteren voor een nieuwe client al voorbij zijn. Dat lijntje heb ik zelf ook al uitgezet voor de zekerheid. En anders gewoon volgende keer aangeven dat je je net een nummertje voelt. Desnoods een boekje meenemen met al je vragen en gelijk aan het begin aangeven dat je graag wat vragen wilt stellen. Dan kunnen ze zich erop instellen.
De ovulatie klachten gaan nog een beetje op en neer. Ik dacht eerst echt dat ik eergisteren al een eisprong gehad zou hebben wat zou betekenen dat mn menstruatie te vroeg zou komen. Dus echt al flink uit mn hun haha. Alleen gisteren middag ineens weer last van mn darmen en buik en toen ik savonds op bed lag echt een soort trekkend gevoel in mn onderbuik dus nu denk ik zou het nog aan het groeien zijn of is het gisterenavond/nacht gesprongen? Ik heb namelijk nog niet de steek gevoeld die ik wel eens vaker voel waarvan ik denk dat het de eisprong is, maarja als het in mn slaap gebeurd voel ik er ook niet veel van haha. Wacht maar gewoon weer af wat ik vandaag ga voelen.

Bedankt zwindo ik ben volgens de berekening en afgaande vd punctie morgen 5 week en vanaf de terug plaatsing dinsdag 5 week dus kan eigenlijk ook nog niet veel hoger zijn maar maandag en dinsdag zat verschil.in dus dacht ik dat nu ook 3 dagen later ? ben alweer wat rustiger maar onzekerheid tot de echo blijft ook gewoon bij iedereen wel balen dat jullie cryo het niet heeft overleeft en daarna de corona om de hoek kwam kijken koorts is heel slecht voor de zaadkwaliteit maar er komt nu eindelijk schot in de zaak en kunnen jullie er weer vol voor gaan nog 2.5 week pff ???? we zijn er bijna

Hey dames,Ik was even bang helemaal geen goed nieuws te lezen, maar daar was Carolinerkj! Gefeliciteerd! Ik ben echt blij voor je :D Hopelijk laat de echo wat moois zien!Ik zelf heb helaas geen goed nieuws, zelfs 2x slecht nieuws. IUI2 is niet gelukt en met de ingangsecho bleek ik een cyste van +4cm te hebben. Dus ronde 3 IUI gaat niet door. Deze ronde zelf thuis proberen dus ben nu elke dag in de weer met ovulatiestrips. Over een week echo om te zien of de cyste weg is/is geslonken.  @Lovetennis: wat ontzettend jammer van IUI 5, maar gelukkig een goede start IUI6! Hopelijk blijft het ook echt bij 3 eitjes. Vandaag had je inseminatie toch? Hopelijk is het allemaal goed gegaan!@Leenjoo: welkom op dit forum. Ik heb inmiddels ook 2x IUI achter de rug. De drukkende pijn in de onderbuik herken ik ook (ik slik clomid 100gr en krijg ovitrelle). Ook altijd harde buik.  Ik haal ook veel steun uit dit forum, dus hopelijk helpt het jou ook. Wij hebben het nog  niet iedereen in onze omgeving verteld, maar het lucht wel op dat een aantal vrienden/familie het weten.@Fleurbo: heb je al echo gehad van de eierstokken?@Zwindo: het is al bijna oktober! Nog even geduld!@Truussuus: weet je al meer?

Hoi Allemaal,
Vandaag valt me zwaar. Ben de afgelopen 3 dagen flink kucherig en hoesterig geweest. Nu alleen nog verkouden. Nu dag 12 na iui en vol in spanning. Zere borsten en moe. Maar laat ik dat nou ook vaker rond m'n menstruatie hebben.. Vandaag ben ik ook nog eens een dag alleen en merk dat me dat zwaar valt. Vriend is uit voor een klus de hele dag.  Vriendin met vakantie. Verder niemand thuis van familie. Dus denk dat ik vandaag ga uitzitten bij mijn oma thuis.  Hebben jullie tips? 

Terug
Bovenaan