"De dames die al wat langer wachten....."

Hallo dames, 
ik wilde het "loslaten"(laat me niet lachen) een serieuze kans geven dus ik ben een poosje weggeweest. Uiteraard werkt dat niet en ben ik nu zonder succesverhaal weer terug. 
Gefeliciteerd aan alle dames die in de tussentijd zwanger zijn geraakt! Het is jullie zo gegund!! Whoehoe! 
Wij willen januari 2022 beginnen met IUI na de stempel onverklaarbaar verminderd vruchtbaar te hebben gekregen begin dit jaar. Het mag eigenlijk nu al, maar ik ben toch nog wat bang voor die hormonen en ergens wil ik zo graag dat het "natuurlijk" lukt. Herkenbaar? 
Op dit moment slik ik als probeersel 100mg aspirine per dag na het lezen van een boek van Dr. Alan Beer. Verder heb ik vrijdag a.s. nog een acupunctuur sessie staan en over 2 weken reiki. 
Alles onder het mom van alles geprobeerd willen hebben voor we aan de hormonen gaan. :) 
Heeft iemand hier ervaring met aspirine / acupunctuur? 

Ons iui boek is gesloten. Over en uit.
Klotewereld. Opnieuw een zwarte dag in de afgelopen fucking 2 jaar.

Welkom Ellen!

Uiltjesfan; ik heb accupunctuur geprobeerd, heb er geen spijt van, maar het heeft niet geholpen.

Oh nee love tennis Wat een naar bericht is het nu helemaal over met de mogelijkheden ? Of is er nog een andere behandeling die jullie kunnen doen ?

Lovetennis wat ongelofelijk kut. Hele dikke knuffel! Hopelijk heb je wel een goed gesprek met de arts die je weer nieuwe hoop bied.
FleurBo nou inderdaad echt blij dat ik daar vanaf ben. Hormonen nog niet in huis die krijg ik echt pas op het moment dat ik mij aanmeld, maar goed nieuws want ook vandaag nog geen menstruatie dus na 7 oktober is sowieso een feit. Dus als alles een beetje meezit mogen we nu echt in oktober gaan beginnen. En jeetje wat voelt dat spannend! Wanneer zijn jullie van plan om te gaan testen? Snap heel goed dat het allemaal super spannend is weer.
Lolita ja die dagen kruipen echt voorbij naar zo'n eerste echo echt verschrikkelijk.
LinavV jij hebt je NOD al gehad nu toch? Is daar toch nog een leuke verassing uit gekomen of helaas weer een tegenvaller?
EllnvR Welkom en heel erg veel succes met jullie traject. Hopelijk kan je hier goed je ei kwijt als je dat even niet in je eigen omgeving kan. 
UIltjesfan Jammer dat de "we laten het los" poging niet heeft gewerkt en je toch weer terug bent. Ik heb acupunctuur geprobeerd, maar zonder de gewenste resultaten. Al zou ik als ik in de omgeving van Utrecht wonen het wel nog een kans gegeven willen hebben met het adres was ik doorgekregen had. 
Hier dus verder nog geen nieuws. Nog geen menstruatie, maar al wel wat klachten die ik vaker heb in aanloop naar. Dus ben erg benieuwd wanneer hij doorbreekt. Spannend weer! 

@Lolita, nee dat meen je niet :( Wat een rotbericht zeg, wat een verdriet!! :( :( :(

Dankjewel @zwindo, @lolita @carolinerkj en @linav

Vanmiddag het gesprek met onze arts gehad. Ze vroeg hoe het ging en toen zei ze; 'wat willen jullie'? Nog door met iui, of een verwijzing voor ivf? Of in de tussentijd iui met gonal f en een verwijzing.

Dus we hebben gekozen voor een verwijzing voor IVF en dan in de tussentijd IUI met gonal f. Dit gaan we niet volgende maand doen, want we gaan op vakantie.
Onze gyn is geen voorstander van gonal f, omdat je in vergelijking met clomid, een veel grotere kans hebt op meerlingen. Dat is de reden dat ons ziekenhuis pas na 6 pogingen overstapt op gonal f.
Zij raadt het alleen te doen als ik 1 eitje heb en niet met 2. Ik heb stof om over na te denken.

Heb hier een heel kladblok naast me met allerlei klinieken en wachtlijsten en verzekeringen; ik word er zo verdrietig van. Ik vind het zo oneerlijk, ik ben zo boos op de wereld. :( 

Ik ga opnieuw een pauze nemen hier op het forum, het helpt heel vaak wel, maar nu moet ik echt even op adem komen, ik hoop dat de vakantie op Ibiza ons goed doet.

Tot over een tijdje dames.
Succes met alle wachtweken, sterkte met de verdrietige momenten en hopelijk lees ik over een tijdje meer goede verhalen.

Terug
Bovenaan